Gå til innhold

Turtråd: Sandefjord - STB

Hanse
 Del

Anbefalte innlegg

Ettersom Onkel Blaa ikke har skjenkebevilgning igjen før 4 juli så legger vi turen innom et egnet vannhull i Sandefjord. Bussen vil gå 13.30 og påmeldingsskjema kommer forhåpentligvis så snart som mulig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom nett påmeldingen ikke er åpen enda er det bare å sende sms til turtelefonen for påmelding! Send navn og medlemsnummer til 464 88 600 :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har meldt seg på til Sandefjord, dere som ikke har meldt dere på får turen for 100,- hvis dere melder dere på før 23:59 idag, etter det koster det 200,-. Meld dere på via nett eller SMS til turtelefonen 464 88 600!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og sjekker logistikken for om jeg kommer meg på tur eller må kjøre selv, når regner dere med er siste frist for påmelding ?

Takk :)

Bussen er over halvfull og det settes kun opp en buss, så det kommer veldig ann på, kanskje er det 10 ledige plasser på søndag eller fullt imorgen. Vanskelig å vite :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og sjekker logistikken for om jeg kommer meg på tur eller må kjøre selv, når regner dere med er siste frist for påmelding ?

Bussen er over halvfull og det settes kun opp en buss, så det kommer veldig ann på, kanskje er det 10 ledige plasser på søndag eller fullt imorgen. Vanskelig å vite :rolleyes:

Den er god! Da gjelder det å finne ut av det brennkvikt skjønner jeg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god! Da gjelder det å finne ut av det brennkvikt skjønner jeg ;)

Du fant ut av det ser jeg. Dere andre, bussen nærmer seg full.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sandefjord - STB
  • Opprett ny...