Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ettersom Onkel Blaa ikke har skjenkebevilgning igjen før 4 juli så legger vi turen innom et egnet vannhull i Sandefjord. Bussen vil gå 13.30 og påmeldingsskjema kommer forhåpentligvis så snart som mulig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom nett påmeldingen ikke er åpen enda er det bare å sende sms til turtelefonen for påmelding! Send navn og medlemsnummer til 464 88 600 :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har meldt seg på til Sandefjord, dere som ikke har meldt dere på får turen for 100,- hvis dere melder dere på før 23:59 idag, etter det koster det 200,-. Meld dere på via nett eller SMS til turtelefonen 464 88 600!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 26.6.2013 den 20.41 skrev kihl:

Driver og sjekker logistikken for om jeg kommer meg på tur eller må kjøre selv, når regner dere med er siste frist for påmelding ?

Takk :)

Bussen er over halvfull og det settes kun opp en buss, så det kommer veldig ann på, kanskje er det 10 ledige plasser på søndag eller fullt imorgen. Vanskelig å vite :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 26.6.2013 den 21.18 skrev fyR:

Driver og sjekker logistikken for om jeg kommer meg på tur eller må kjøre selv, når regner dere med er siste frist for påmelding ?

Bussen er over halvfull og det settes kun opp en buss, så det kommer veldig ann på, kanskje er det 10 ledige plasser på søndag eller fullt imorgen. Vanskelig å vite :rolleyes:

Den er god! Da gjelder det å finne ut av det brennkvikt skjønner jeg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 26.6.2013 den 22.40 skrev kihl:

På 26.6.2013 den 21.18 skrev fyR:

Den er god! Da gjelder det å finne ut av det brennkvikt skjønner jeg ;)

Du fant ut av det ser jeg. Dere andre, bussen nærmer seg full.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Sandefjord - STB
  • Opprett ny...