Hanse 3 796 Del Skrevet 30. Juni 2013 Del Skrevet 30. Juni 2013 Sayoba redder oss på slutten, men vi som var på stadion så at linjemann hadde flagget oppe med tok det ned igjen etter noen sekunder. Om det hadde blitt mål eller ikke er heldigvis uvist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 30. Juni 2013 Del Skrevet 30. Juni 2013 Finner det merkelig at Stokkelien får 90 minutter i dag, totalt usynlig i andre omgangen. At vi også tar ut Brustad som flere ganger er farlig frempå offensivt syntes jeg også er merkelig.Uansett, vi styrer helt frem til de siste 15 da vi plutselig skal begynne å slå langt og drøye tida.. Et rart valg når vi har dominert såpass store deler av kampen. Ellers er det en jævla bra innsats av samtlige spillere i dag, Sandefjord får ikke mye tid med ball og vi er gode på gjennvinning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 30. Juni 2013 Del Skrevet 30. Juni 2013 Hepp, Et poeng på bortebane er (nesten) alltid godkjent. Sandefjord var svært godt organisert defensivt, men imponerte ikke offensivt. Jeg synes også nivået på innbytterne deres var markant dårligere enn de spillerne de erstattet. Jeg tror ikke vi har noe dårligere lag ellert tropp en Sandefjord, kanskje snarere tvert i mot. I allefall om vi snakker potensial. De har dog en rutine som vil bidra til jevnere prestasjoner opp mot deres maksnivå oftere enn hva vi har for tiden. Samtidig er jeg ganske overbevist om at vi har et høyere maksnivå enn dem. Slik kampen ble kan vi kanskje ha grunn til å være skuffet over at det ikke ble 3 poeng, men gutta ble åpenbart slitene og med Sandefjords gigasjanse etter Hammers blemme på slutten, var vi kanskje likevel nærmere 1 poeng vunnet enn 2 tapt. @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. Juli 2013 Del Skrevet 1. Juli 2013 Finner det merkelig at Stokkelien får 90 minutter i dag, totalt usynlig i andre omgangen. At vi også tar ut Brustad som flere ganger er farlig frempå offensivt syntes jeg også er merkelig. Stokkelien hadde en av sine dårligere kamper denne sesongen, ja. Det gjaldt alle de tre mest offensive: Stokkelien, Boli og Brustad. Brustad ble som du sier spilt i gode posisjoner noen ganger, men jeg syntes han så veldig rusten og litt ufokusert ut. Han gjorde endel rart og hadde høy feilprosent. Det samme med Boli. De tre offensive gjorde nok ting litt vanskeligere for hverandre i og med at ingen av dem hadde dagen, i tillegg til at Sandefjord var bra defensivt. Skjønner godt at Brustad ble byttet ut. At Stokkelien ikke ble det skyldtes kanskje manglende alternativer på topp. Kan hende kunne vi fått litt mer konstruktive løsninger offensivt om Sortevik hadde vært byttet med Stokkelien eller Boli i stedet og Næss med Brustad så vi kunne fått Sortevik i mellomrommet og Haugsdal, som var frisk, opp på kanten og i en mer avgjørende rolle offensivt. Synes grovt sett at de åtte mest defensive gjorde en god kamp mens de tre mest offensive var heller svake - det sier vel gjerne noe om styrkene til motstanderen og hvordan spilleplanen vår fungerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 1. Juli 2013 Del Skrevet 1. Juli 2013 Brustad har vel slitt med skade. Tror ikke det var meningen at han skulle spille mer enn 60-70 minutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 1. Juli 2013 Del Skrevet 1. Juli 2013 Sayoba redder oss på slutten, men vi som var på stadion så at linjemann hadde flagget oppe med tok det ned igjen etter noen sekunder. Om det hadde blitt mål eller ikke er heldigvis uvist Jeg oppfattet det som en offside som ble overprøvd av dommeren, da ballen kom fra Stabæk-spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå