Gå til innhold

Turtråd Kristiansund 28.07.13

Del

Anbefalte innlegg

Meld dere på folkens Nå, dette blir en legendarisk tur som du ikke vil gå glipp av. Jeg er med, tør du la være. :D Bruk påmeldingsskjema på hjemmesiden eller ring turtelefonen 464 88 600 , men vær rask påmeldningsfristen er i kveld 23.59. Dette blir knall. Gleeeder meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er i utgangspunktet turen fullbokket, men dersom noen etternølere fortsatt ønsker å være med så send en mail til hanse@stabaek.no så skal vi se hva vi klarer å gjøre. Det samme gjelder dersom noen ønsker kun busstur og fikser overnatting selv

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden det ikke er noen kamptråd og IceNet her er latterlig tregt.

Kbk har kommet ut med intervju med Geir Bakke før kampen mot Stabæk.
http://www.tk.no/video/article6774733.ece

Pratet også med en bekjent i styret av KBK som håper og tro at de skal få inn mye tilskuere til denne kampen og at SS stiller mannsterke og lager mer liv på stadion enn noen annen kamp på stadion i år.

Håper dere som reiser leverer varene.

Ps. I Kr.sund er det 2 supporter allianser som ikke er så stor fan av hverandre, henholdsvis Uglan (som kan minne om noen utskudd fra tangerudbakken, dette er den gruppen som ble startet samtidig som klubbsamarbeidet/Klubben ble stiftet)
Den andre som prøver å ta over hegemoniet som supporterklubb,(står vistnok bak ett av målene) går under navnet Kråkene (tror jeg de heter). Fakta hentet fra min slekt i byen.

Dette er noe dere som reiser kan spille litt på ;-)
God tur og FORZA STB.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi konser om oss selv jeg. Vi er iallefall 30 stk som reiser med buss og overnatting, men det er sikkert en del fler som reiser uorg. Om det fortsatt er noen som ønsker å være med den organiserte SS turen så send en mail til hanse@stabaek.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3km igjen. Ingen skandaler på turen foreløpig. Men som de sier; lykke til ikveld Kristiansund By,

Når er det avtalt grillings med Uglan?

Vi venter på Lyn-gutta og Shadwell.

Og Eru.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Kristiansund 28.07.13
  • Opprett ny...