PerS 940 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Jeg har hatt fast plass på Kufeltet i årevis. Her er det stor ståhei og stormende jubel på hver hjemmekamp. Engasjement heter det vel. Stort sett bare positivt. MEN det er enkelte som er i overkant engasjert. Det går på to ting: Først og fremst det jeg vil kalle for hets av egne spillere og eget lag når det presterer mindre bra. Var på FairFans møte med Mike Kjølø for en tid tilbake hvor han ble spurt om hva spillergruppen vil at vi skal gjøre når noen ikke har dagen. "Støtt dem". Simpelthen. Jeg håper ikke alle på banen hørte hva som ble ropt fra Ku-feltet på søndag. Ifølge Mike så gjør de det. Selv benytter jeg meg av "Hva er det som ville ha motivert meg"-trikset. Kan anbefales. Når enkelte i tillegg roper på Gaute som om de ropte på mamma da de følte seg forurettet som barn - da blir det bare pinlig. Det andre er oppførselen når en av motstanderens spillere blir skadet. Jeg synes man bør vente med å mobbe vedkommende til det er klart at skaden ikke er alvorlig. Måtte bare få det "off my chest" - er stor tilhenger av engasjement og dette oppgulpet er kun ment som en ytring til støtte for laget - og fordi jeg ønsker at alt rundt Stabæk Fotball og den supportere skal oppleves som positivt. Og ja - jeg skal fortsatt bli sittende på samme plass. Det er der jeg hører hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 11. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2004 (endret) Jeg er på Ku i år, og blir gjerne med å synge/rope sanger i tillegg til "Stabæk -klapp-klapp-klapp". Kan godt starte sanger, bare jeg slipper å synge hele sangen alene. F.eks "Elsker Stabæk, gjør vi." og liknende enkle sanger. Dette kan sikkert også dempe ulike morsomheter på Stabæk-guttas bekostning. Endret 11. Mai 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Beste og enkleste måte å få vekk drittkasting på, er å starte sanger eller rop. Sånn er det på ståtribunen, og sånn tror jeg det også kan bli på hovis. Jeg tviler på det hjelper å snakke til folk og be dem kutte ut, når de føler de har en rett til å si hva de mener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg