@ringo 22 006 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2016 En ting jeg lurer på, om Stabæk erkjenner skyld ved å inngå forlik med Nancy. Hva gjorde NFF da de inngikk forlik med IAO og Håkonsen??? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Gode nyheter fra tingretten! Staten har endret sin påstand og derved erkjent at Stabæk har lidt et økonomisk tap som følge av straffeforfølgningen. De mener imidlertid at det kun er ført tilstrekkelig bevis for tapte sponsorinntekter på kr 2,25 mill. Dette innebærer at Stabæk er sikret et sted mellom kr 2,25 mill. og kr 8,79 mill. i erstatning for tapte sponsorinntekter. Faktiske utgifter og saksomkostninger kommer eventuelt i tillegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Sykt digg! Og sykt fett at du er forumadministrator allerede etter den praten vi hadde på vei hjem i går! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Veldig bra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Kan noen gi meg linken til TV2 hvor de skriver om dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Kan noen gi meg linken til TV2 hvor de skriver om dette? http://live.tv2.no/stabaek-rettssak?_ga=1.100061272.733685878.1390000929 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Jojo, der var det noe gitt. Men på TV2 Sporten er den ikke akkurat lengst fremme. Jeg fant nada, overraskende nok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Nei, TV2 tok en pause fra rettsaken da Stabæk skulle føre sine vitner i går... I dag har de nok vært opptatte med helikopterstyrten, forståelig nok. Stikka: http://www.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/stabak-far-minst-2-25-millioner/s/5-55-305098 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2016 Staten innrømmer 2,25 mill. Vi krever fortsatt 9,75. Snittet av dette er 6,0. La oss være en smule edruelige og si at klubben ender opp i den lave enden av dette, f.eks. med 4,0 mill i erstatning. Det er jo faktisk helt vilt. Staten betaler et enormt beløp som unnskyldning for å ha misbrukt sitt maktmonopol og kjørt en Tippeligaklubb på rævva økonomisk. Morten Stene. Dette burde du faen meg fått sparken fra politiet for. Som offentlig ansatt finner jeg det motbydelig at "en kollega" gjennom sin inkompetanse og uprofesjonelle stahet kan ødelegge så mye for så mange, uten å få noen som helst reaksjon for det. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 20. Mai 2016 Del Skrevet 20. Mai 2016 Kudos til Geirti for å gjette på 4,0 når det endte med 3,8. Blir spennende å se om noen anker. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 30. Mai 2016 Del Skrevet 30. Mai 2016 Om dette stemmer er det vel på sin plass å saksøke Jim og ikke minst at gutteklubben grei ansetter Stene for å få tatt Solbakken! http://www.josimar.no/artikler/jim-solbakkens-to-veigar-versjoner/3147/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. Mai 2016 Del Skrevet 30. Mai 2016 Ikke stol på Josimar. Jim Solbakken er en kjeltring, men Josimar har en agenda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 30. Mai 2016 Del Skrevet 30. Mai 2016 Det her er jo like tåpelig/dumt/flaut som da Melnæs var i Se og Hør. Provosering for provoseringens skyld, uavhengig av fakta og etiske retningslinjer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 30. Mai 2016 Del Skrevet 30. Mai 2016 Jeg var til stede under rettsaken og Solbakken spilte ikke noe sentral rolle i retten. Josimar har en agenda mot Solbakken fra tidligere hvor de hevder at JS alltid sitter på begge sider av bordet. Virker på meg her som om JS ikke formelt var VPGs agent, men hjalp til med overgangen. I mange overganger er det representanter, agenter, speidere, advokater i flere lag. JOSIMAR dumma seg ut da Melnæs påstod at Dagbladets Morten Pedersen nærmest var korrupt agent for Hallen og at Pedersen var i lomma på Kjetil Siem fordi han lånte huset til Siem i Sør Afrika. Sannheten var at Dagbladets sportsredaktør bare en gang hadde drukket 2 halvlitere pils med fotball-presidenten og at han en annen gang hadde overnatta i Siems hus i Sør Afrika. Det siste mens Siem var leder av Sør Afrikas fotballforbund. JOSIMAR er svake på fakta og sterke på beskyldninger. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 9. Juni 2016 Del Skrevet 9. Juni 2016 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/her-hudfletter-han-tv-2s-journalist/3423232473.html TV2 får kjeft 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 9. Juni 2016 Del Skrevet 9. Juni 2016 Vel fortjent! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 9. Juni 2016 Del Skrevet 9. Juni 2016 Jeg fikk nylig høre av en som er intervjuet til den kommende TV 2-dokumentaren at han frykter den er "veldig ubalansert". Ifølge min kilde, som altså figurerer i dokumentaren, intervjuer TV 2 svært perifere mennesker og prøver å konstruere en ny sannhet på bakgrunn av det. For egen regning kan jeg legge til at mye tyder på at den kommersielle TV-kanalen har forlatt et vesentlig premiss for all journalistikk: Cover the story, don't become the story. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 9. Juni 2016 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2016 (endret) Kan ikke skjønne annet enn at å lage en dokumentar hvor man selv har spilt en særdels sentral rolle må være veldig rart og bryte med de fleste regler om habilitet, eller folkeskikk. Endret 9. Juni 2016 av smart 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 9. Juni 2016 Del Skrevet 9. Juni 2016 Hva er formålet deres? Få saken gjennopptatt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 9. Juni 2016 Del Skrevet 9. Juni 2016 Penga mine er på renvaskelse av seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 10. Juni 2016 Del Skrevet 10. Juni 2016 Jeg fikk nylig høre av en som er intervjuet til den kommende TV 2-dokumentaren at han frykter den er "veldig ubalansert". Ifølge min kilde, som altså figurerer i dokumentaren, intervjuer TV 2 svært perifere mennesker og prøver å konstruere en ny sannhet på bakgrunn av det. For egen regning kan jeg legge til at mye tyder på at den kommersielle TV-kanalen har forlatt et vesentlig premiss for all journalistikk: Cover the story, don't become the story. Det eneste TV2-Jansen Hagen beklaget da det var åpenbart at kampen var tapt den gang, var jo ikke at de hadde ødelagt livene til folk med en horribel redaksjonell dekning, men at de hadde "mistet saken"... Har aldri tillagt kanalen særlig mye kredibilitet, men nå begynner det nærme seg et bunnpunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 10. Juni 2016 Del Skrevet 10. Juni 2016 Er intressant da, hvorfor gidder evetuelt relativt perifere folk å stille opp? For å få sine minutter i offentligheten? Er generelt skeptisk til mange av de sålkalte dokumentarene på TV - gjelder også Brennpunkt. Drømmen er vel å avdekke makten, men overraskende mange ganger er det ganske vanlig folk som henges ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. Juni 2016 Del Skrevet 10. Juni 2016 Er intressant da, hvorfor gidder evetuelt relativt perifere folk å stille opp? For å få sine minutter i offentligheten? Er generelt skeptisk til mange av de sålkalte dokumentarene på TV - gjelder også Brennpunkt. Drømmen er vel å avdekke makten, men overraskende mange ganger er det ganske vanlig folk som henges ut. Min kilde følte han ikke hadde et reelt valg. De beskyldte han for noe, og han mente det var viktig og riktig å ta til motmæle. Mye tyder på at TV 2 koker mye suppe på få spikre her. Uten å ha sett utdrag kan jeg si såpass at jeg tror dokumentaren blir en oppvisning i konspirasjonsteorier der alle retten har trodd på er skurker og alle retten mente var uinteressante sitter med "fasiten". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 10. Juni 2016 Del Skrevet 10. Juni 2016 Ikke helt ulikt Josimar med andre ord, der argumentasjonsrekken i stor grad baserer seg på å sverte alle som er uenige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Juni 2016 Del Skrevet 17. Juni 2016 TV2 torsdag 23/6 22:15 Frifinnelsen Norsk dokumentar Høsten 2013 ble fire norske fotball-ledere frifunnet i en straffesak av de sjeldne. Den islandske stjernespilleren Veigar Pall Gunnarsson og talentet Herman Stengel havnet ufrivillig i sentrum av et drama der store klubber som Vålerenga, Stabæk og Rosenborg spilte hovedroller. TV 2 har fått tilgang til materiale som gir et unikt innsyn i spillet på bakrommet, der trusler, anklager, løgner og hemmelighold har vært blant ingrediensene. Hva skjedde i tidenes mest omtalte fotballrettssak? Tillatt for alle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 17. Juni 2016 Del Skrevet 17. Juni 2016 TV2 torsdag 23/6 22:15 Frifinnelsen Norsk dokumentar Høsten 2013 ble fire norske fotball-ledere frifunnet i en straffesak av de sjeldne. Den islandske stjernespilleren Veigar Pall Gunnarsson og talentet Herman Stengel havnet ufrivillig i sentrum av et drama der store klubber som Vålerenga, Stabæk og Rosenborg spilte hovedroller. TV 2 har fått tilgang til materiale som gir et unikt innsyn i spillet på bakrommet, der trusler, anklager, løgner og hemmelighold har vært blant ingrediensene. Hva skjedde i tidenes mest omtalte fotballrettssak? Tillatt for alle Mer løgner og anklager nå da kanskje. Så får de mer å lage TV-program om. Solid forretningsmodell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Juni 2016 (endret) Del Skrevet 17. Juni 2016 (endret) Tipper TV2s egne løgner og anklager unngår dokumentarens kritiske blikk? Videre tenker jeg at man hemmeligholder Stenes slette arbeid, siden han løp TV2s ærend (som igjen løp RBKs ærend). Da er det sannelig ikke mye igjen av denne saken å lage dokumentar av... Endret 17. Juni 2016 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 17. Juni 2016 Del Skrevet 17. Juni 2016 Om TV2 hadde vurdert sin egen habilitet, hadde de vel kanskje ikke lagd den dokumentaren...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 19. Juni 2016 Del Skrevet 19. Juni 2016 Sankt Hans kvart over ti - etter to timer med allsang på grensen. Ikke sikkert de sitter på århundrets dokumnetar da. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 20. Juni 2016 Del Skrevet 20. Juni 2016 DEt er ihvertfall ikke noe jeg kommer til å ofre et sekund av min tid for å se på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå