sexxes 3 618 Del Skrevet 9. August 2013 Del Skrevet 9. August 2013 Kamp igjen i morgen mot den tidligere storheten Røa. Dette har jo tidligere vært et toppoppgjør, men i år er det faktisk en kamp hvor man er store favoritter på forhand (Norsk Tipping opererer med handicap 0-3), og hvor man faktisk skal kunne takle det ganske greit. Røas problem ligger først og fremst fremover, og laget har scoret nestfærrest mål. Bakover er det ikke så verst. Legg også merke til at Røa har gjort det bedre borte enn hjemme, og kun sluppet inn syv mål på fem bortekamper. Man møter neppe et lag som satser mye fremover, men igjen dette er man vant til, og er også blitt flinkere til å løse. Lagoppstillingen kommer man tilbake til, men så vidt jeg forstår vil Ingrid B starte også denne kampen, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. August 2013 Del Skrevet 10. August 2013 Lagoppstilling: Ingrid H - Siri, Toril, Trine, Ingrid B - Caroline, Katrine, Cathrine - Leni, Elise, Melissa. Benken: Guro - Hanna, Ida, IK, Julie, Line og Stine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 10. August 2013 Del Skrevet 10. August 2013 4-0 Ble det.1-0 C. Graham Hansen, 2-0 Cathrine Dekkerhus, 3-0 Melissa Wiik, 4-0 Elise Thorsnes For et par år siden hadde vi vært hennrykt over 4-0 over Røa. I dag var det nærmest ett skuldertrekk at vi vant over et lag der veldig mange av spilerne var nye for oss, i alle fall som røa spillere. Det mest gledelige i dag kom 5 min etter kampslutt da det ble klart at VIF hadde spilt 0-0 mot LSKKFK og vi derfor har 4 poengs ledelse på stasjonsbylaget. Nå er det vi som skal i ilden mot Vif kommende helg i Valhall, en kamp som det overhode ikke er noen grunn til å ta lett på. Jeg var redd jeg kom til å stå alene på feltet i dag, der jeg var alene til det var 5min til kampstart, men det dukket heldig vis opp en del etter hvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå