amuoest 733 Del Skrevet 21. August 2013 Del Skrevet 21. August 2013 Klubben er i hard medfart om dagen, men om gutta står på som i første mot FFK, burde vi slå Hødd. Forresten.. Burde? Vist faen skal vi slå Hødd! Dere på tribunen gjør en fantastisk jobb. Får tårer i øynene når jeg sitter på hybelen over en dårlig stream, men alt jeg kan høre er ville $$'ere som står på for laget sitt. Og forventer også at laget virkelig har skjønt at det her er en viktig kamp. For vi SKAL slå Hødd! La oss ta 2.plassen for resten av sesongen! Såå... Hvilken lagoppstilling har dere troa på? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 21. August 2013 (endret) Del Skrevet 21. August 2013 (endret) tipper / håper: Mande Bjarte Ville Jørgen Timmi Haidar Stengel Trondsen Luc Mads Chuma Endret 21. August 2013 av Øistein Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 Hødd kommer nok nedover med en del også, tidligere i år vet jeg hvertfall de planla årets bortetur til Nadderud. Vet ikke hvem som har klart å bite best fra seg av bortesupportere på Nadderud hittil i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 Har ikke peiling på antall bortesupportere, men FFK med 15 syngende supras har uten tvil vært de som har levert mest kvalitet på nadderud. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 Håper Brustad er klar til å starte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 Håper Brustad er klar til å starte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 tipper / håper: Mande Bjarte Ville Jørgen Timmi Haidar Stengel Trondsen Luc Mads Chuma Jeg liker dette, men tror heller jeg vil se Haidar på midten. men vet ikke helt hvem jeg ville byttet ut av "Norges yngste og beste midtbaneduo" og så ville jeg hatt Brustad tilbake på høyrekant. han er vel fit for fight igjen så vidt jeg har forstått Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 22. August 2013 (endret) Del Skrevet 22. August 2013 (endret) Håper på: Mande Bjarte Ville Jørgen Timmi Brustad Stengel Trondsen Luc Mads Chuma Endelig begynner vi å få en skikkelig benk også. Hvis Martin kommer seg i form igjen og vi unngår mange skader/suspensjoner ut sesongen så det dette laget godt nok til gull (eller i hvert fall 2. plass som er like bra i Adecco). Siden Bryne spiller bort mot Sandefjord og Ranheim møter et formsterkt Ullensaker Kisa er det slett ikke umulig at vi går rett opp til andreplass allerede denne runden (såframt vi gjør jobben vår mot Hødd!) Edit. Rettelse; Bryne spiller selvfølgelig borte mot Sandefjord, ikke Hødd som er på besøk hos oss Endret 22. August 2013 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 tipper / håper: Mande Bjarte Ville Jørgen Timmi Haidar Stengel Trondsen Luc Mads Chuma Jeg liker dette, men tror heller jeg vil se Haidar på midten. men vet ikke helt hvem jeg ville byttet ut av "Norges yngste og beste midtbaneduo" og så ville jeg hatt Brustad tilbake på høyrekant. han er vel fit for fight igjen så vidt jeg har forstått Hvis Brustad er 100% bør han starte på kanten ja. Haidar klart best sentralt, men vanskelig å splitte opp Stengel/trondsen på midten 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 Siden Bryne spiller bort mot Hødd ... Trodde Hødd spilte borte mot oss jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 22. August 2013 Del Skrevet 22. August 2013 Siden Bryne spiller bort mot Hødd ... Trodde Hødd spilte borte mot oss jeg Flau feil, rettet nå.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. August 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. August 2013 Fokus på andre ting, endelig: Det ryktes at det i natt var en liten dugnadsgjeng som pyntet opp andre siden av Nadderud også. Hvordan det ser ut kan oppleves kl 18:00 mot Hødd. 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 23. August 2013 Del Skrevet 23. August 2013 Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. August 2013 Del Skrevet 23. August 2013 Hvilken lagoppstilling har dere troa på? Jeg har en merkelig, uvant følelse før denne kampen: Uansett hvilke elleve som starter, vil vi ha et par spillere på benken som jeg helst ville sett på banen. Det er ikke så mye som skal til; Anene og Haidar kommer inn i laget og presterer godt, og plutselig har vi noe som ligner et luksusproblem. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. August 2013 (endret) Del Skrevet 23. August 2013 (endret) Kan bli bra stemning på søndag også, Blåserne (vet ikke om det er lov å si, men det er nå det Hødd-supporterne kaller seg iaf.) forventer å være godt over 100 mann på feltet. Gleder meg til match! Endret 23. August 2013 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 976 Del Skrevet 23. August 2013 Del Skrevet 23. August 2013 Hvilken lagoppstilling har dere troa på? Jeg har en merkelig, uvant følelse før denne kampen: Uansett hvilke elleve som starter, vil vi ha et par spillere på benken som jeg helst ville sett på banen. Det er ikke så mye som skal til; Anene og Haidar kommer inn i laget og presterer godt, og plutselig har vi noe som ligner et luksusproblem. Da vet man at det har vært smalt en stund. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. August 2013 Del Skrevet 24. August 2013 Sant. Man er jo vant til å tenke at det kanskje hadde vært greiest om Adecco var en sjuerlagsserie; det er luksus når vi plutselig har tre spillere som konkurrerer om to plasser opptil flere steder på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 444 Del Skrevet 24. August 2013 Del Skrevet 24. August 2013 Viktig test på stabiliteten til gutta dette, hjemme må det leveres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Frykter tap i dag. SyneS gutta er svinger mye i prestasjonene om dagen. Spesielt fra 1.omgang til 2.omgang. håper stengel ikke er mentalt sliten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Tviler egentlig på at Stengel er så veldig påvirket av rettssaken når det er kampdag. Men uansett vil det være passende med heftig synging for Stengel fra start. Noen som har startelleveren? Synes Stokkelien og Anene bør fortsette på topp iallfall. Samtidig vil jeg gjerne se Boli på midtbanen. Hvis Brustad er klar, blir det vel vanskelig å gjøre plass til han. Hvem som bør vike av Haidar, Stengel og Trondsen er jeg også usikker på. Kassi er den eneste som er bankers på midtbanen for tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Tviler egentlig på at Stengel er så veldig påvirket av rettssaken når det er kampdag. Men uansett vil det være passende med heftig synging for Stengel fra start. Stengel fyller forøvrig 18 år i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Mande Bjarte-Jørgen-Timmi-Ville Luc-Trondsen-Stengel-Sortevik Anene-Stokkis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Er det mulighet til å få streamet kampen gratis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Csport? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Csport? Får ikke laget bruker. Hørt at adecco er gratis. Jeg har flyttet og søster har flyttet og begge vil se på. Vi har en betalende bruker i familien. Går ikke å se to på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Da får jeg nok ikke hjulpet deg mer gitt. Btw, starta jo jättebra...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Ufattelig digg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Hærlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 976 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Hepp, Puuuuhhh, digg, digg, digg! Disse kampene hadde vi mange av i 2005! Så sykt kult! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. August 2013 Del Skrevet 25. August 2013 Utrolig digg! 2 målet er herlig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå