Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Hødd

amuoest
 Del

Anbefalte innlegg

Csport?

Får ikke laget bruker. Hørt at adecco er gratis. Jeg har flyttet og søster har flyttet og begge vil se på. Vi har en betalende bruker i familien. Går ikke å se to på den.

Csport sender Adecco gratis så lenge du er bruker (trenger ikke kjøpe noe abonnement for å bli bruker heller). De har forøvrig også en iPad-app, slik at den med Air-play kan vises på TV, helt grei kvalitet :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som så om ballen var inne da keeper kløna?

Så inne ut for meg, men hva er reglene når det er direkte fra innkast Hødd? Hvis det var direkte fra innkast....?

Bare for å ha svart på spørsmålet: det blir corner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hele ballen var nok inne, jeg har bilde - kommer snart....

Tiger'n Kaasa som kommenterte kampen for Csports og hadde repriser å studere, sa etter kampen at ballen helt klart var inne. Godt det ikke fikk avgjørende betydning for seieren...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var min første match på Nadderud på et par måneder, og herregud så deilig å være tilbake. :D Grei innsats fra oss i dag, og laget spiller en ganske typisk 1.div-kamp. Som nevnt tidligere, det ble mange sånne kamper i 2005. Så lenge de tre poengene kommer spiller det ikke så stor rolle hvor de kommer fra på dette tidspunktet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg får sett kampen i reprise?

Har csports, men den ligger jo ikke i arkiv, arkiverer de noen kamper i det hele tatt.

holdt meg unna alt av nett og medier for å se kampen "live" men det funker jo ikke med dette systemet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hele ballen var nok inne, jeg har bilde - kommer snart....

Tiger'n Kaasa som kommenterte kampen for Csports og hadde repriser å studere, sa etter kampen at ballen helt klart var inne. Godt det ikke fikk avgjørende betydning for seieren...

Døm selv.

Flere bilder på fotobloggen

9281642_orig.jpg

Endret av Fotografen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt deilig seier i kveld! Helt klart blant dem som har smakt aller best de siste åra.

Det er umulig å konkludere om ballen var inne eller ute med det bildet, og «høydepunktene» fra NFF på Stabak.no er en vits som vanlig. Kun de tre målene pluss én sjanse.

Spiller ingen stor rolle siden vi vant, men jeg liker å studere mer enn bare målene. Dessuten er det superjevnt i toppen og ett mål fra eller til kan fort bli avgjørende for vår plassering når sesongen skal summeres opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den utagerende gleden som gutta viser når vi scorer, og tilslutt vinner, er ubetalelig. Det burde egentlig være selvsagt, men slik er det ikke alltid nå til dags. Jeg merker at den positive energien smitter veldig over på både meg selv og de andre rundt meg inne på stadion. Fingerspitzengefühl!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den utagerende gleden som gutta viser når vi scorer, og tilslutt vinner, er ubetalelig. Det burde egentlig være selvsagt, men slik er det ikke alltid nå til dags. Jeg merker at den positive energien smitter veldig over på både meg selv og de andre rundt meg inne på stadion. Fingerspitzengefühl!

For å vri litt på det, den skuffelsen og bedrøveligheten de viser ved tap er også nydelig sånn egentlig! husker et par kamper i 2010-2011 hvor det virket som om spillerene var helt upåvirket av tap. Det er litt digg å se at gutta er like skuffa og lei seg som meg når vi taper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var forresten greia med at Chuma forsvant rett inn i garderoben etter å ha blitt bytta ut? Så jo ut som han ikke tok noen av trenerne i hånda engang.

Han løp i hvertfall rett ut på banen da dommeren blåste av, og feira med resten av laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var forresten greia med at Chuma forsvant rett inn i garderoben etter å ha blitt bytta ut? Så jo ut som han ikke tok noen av trenerne i hånda engang.

Han løp i hvertfall rett ut på banen da dommeren blåste av, og feira med resten av laget

Det gjør jo alt mye bedre. Var forståelig nok i litt for stor seiersrus til å se nøyaktig hvem som feira med oss :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Hødd
  • Opprett ny...