Gå til innhold

Kamptråd: Bryne FK - Stabæk Fotball

amuoest
 Del

Anbefalte innlegg

Kampdag uten kamptråd??? En tøff bortematch, men absolutt ikke umulig. For Stabæk er ingenting umulig. Jeg er fornøyd med poeng på bortebane i dag, men hadde vært deilig med tre nye poeng. Jeg tipper 2-1 til oss, Mads og Anene putter!

Hva tror dere om startoppstillingen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det kunne vært interessant å se hvordan Boli kan gjøre seg på midtbanen. F.eks bytte ut Stengel, og inn med Boli. Da får vi kanskje sett om Boli kan fylle inn plassen til Stengel om han blir borte etter sesongen, og vi får beholde Anene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på Bryne Kro og Hotell nå :)

Her er det typisk vestlandsvær, ca 15 grader, yr og litt vind. Har derimot regna noe jævlig her før i dag så jeg regner med at banen er tung som bly :(

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på Bryne Kro og Hotell nå :)

Her er det typisk vestlandsvær, ca 15 grader, yr og litt vind. Har derimot regna noe jævlig her før i dag så jeg regner med at banen er tung som bly :(

Jepp, føler ikke for å forlate hotellet før det er kamptid. Er på det andre hotellet her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg litt enig med Alz, vi har ofte sviktet når det har vært litt press. Ser jo at Belsvik gjør alt han kan for å ta vekk dette presset, men alle vet at dette kan være muligheten. Har bitt alle neglene på begge hender og kampen er ikke igang engang. Godt jeg har lange tånegler..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjedde med Hammer? Det holder med Martin på sidelinja, vi har ikke noe stort behov for flere der..

Godt å se at vi putta tidlig, selv om det etter hvert kom en i retur igjen. Vi var under press i forrige kamp mot Hødd, jeg kan ikke på noen måte se at presset skal være større i denne kampen.

Alltid - Uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal vel ikke være direkte misfornøyde med 1-1 til pause. Slutta å spille igjen etter 0-1.

Satser på at gutta viser mer i andre omgang. Vi har et bedre bestenivå en Bryne, men vi må tørre å spille eget spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Bryne FK - Stabæk Fotball
  • Opprett ny...