amuoest 733 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Kampdag uten kamptråd??? En tøff bortematch, men absolutt ikke umulig. For Stabæk er ingenting umulig. Jeg er fornøyd med poeng på bortebane i dag, men hadde vært deilig med tre nye poeng. Jeg tipper 2-1 til oss, Mads og Anene putter! Hva tror dere om startoppstillingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Samme som sist antagelig, men håper Adnan kommer inn med sin fysikk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Jeg håper Brustad er fit til å starte kampen. I så fall ønsker (og tror) jeg på denne startoppstillingen: Mande Bjarte Ville Jørgen Timmi Brustad Stengel Trondsen Luc Mads Chuma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Synes det kunne vært interessant å se hvordan Boli kan gjøre seg på midtbanen. F.eks bytte ut Stengel, og inn med Boli. Da får vi kanskje sett om Boli kan fylle inn plassen til Stengel om han blir borte etter sesongen, og vi får beholde Anene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 2. September 2013 (endret) Del Skrevet 2. September 2013 (endret) Jeg kunne gjerne tenkt meg så se denne oppstillingen: Mande Bjarte Ville Jørgen Timmi Trondsen Boli Stengel Luc Mads Chuma Endret 2. September 2013 av blaasoldat 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Sist vi møtte Bryne i Adecco (05) ble det 2-2 på Nadderud og 0-1 på Jæren. Satser på at history repeats itself Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 2. September 2013 (endret) Del Skrevet 2. September 2013 (endret) Sitter på Bryne Kro og Hotell nå Her er det typisk vestlandsvær, ca 15 grader, yr og litt vind. Har derimot regna noe jævlig her før i dag så jeg regner med at banen er tung som bly Endret 2. September 2013 av guttensindet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Går kampen på tv siden det er mandagskamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Ja, TV 2 Zebra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Sitter på Bryne Kro og Hotell nå Her er det typisk vestlandsvær, ca 15 grader, yr og litt vind. Har derimot regna noe jævlig her før i dag så jeg regner med at banen er tung som bly Jepp, føler ikke for å forlate hotellet før det er kamptid. Er på det andre hotellet her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Hepp, Gjør ikke akkurat noe at Ulland-Andersen soner karantene. Han var deres suverent beste spiller i kampen på Nadderud. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Jeg har litt pessimist-følelsen av at nå som vi virkelig kan ta grep om opprykk, så svikter et eller annet.. Dette blir årets hittil mest spennende kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Må si meg litt enig med Alz, vi har ofte sviktet når det har vært litt press. Ser jo at Belsvik gjør alt han kan for å ta vekk dette presset, men alle vet at dette kan være muligheten. Har bitt alle neglene på begge hender og kampen er ikke igang engang. Godt jeg har lange tånegler.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Dette går fint. Tre solide poeng i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Lagoppstillingen ble som bjornh håpa! Brustad fra start! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Håper ikke dette blir reprise av Kamma kampen da vi kollapset totalt. Virker som gutta blir litt shakey når det er viktige kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 André flem på onkel blaa det lover godt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 2. September 2013 (endret) Del Skrevet 2. September 2013 (endret) Jada, herlig kontring! 0-1 Stokkelien Endret 2. September 2013 av MattaS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Lækkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Lærebok! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Hvem har med seg blåseinstrument på tribunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 For et mål! Kjempepasning av Johansen, uegoistisk av Brustad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Bryne er liksom ett bare sånn lite drittlag som man møter to ganger i året fordi man må for meg, men er også sånne lag man kan gå på en smell mot. Men starta iallefall bra, og jeg har troa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Møkkabryne.. måtte jo skje det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Faen 1-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Åh... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Igjen blir gutta defensive i tankegangen etter å ha fått 1-0-målet, og prøver omtrent å forsvare inn ledelsen. Det funket ikke forrige helg, og det funket ikke i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Noen som vet hva som skjedde med Hammer? Det holder med Martin på sidelinja, vi har ikke noe stort behov for flere der.. Godt å se at vi putta tidlig, selv om det etter hvert kom en i retur igjen. Vi var under press i forrige kamp mot Hødd, jeg kan ikke på noen måte se at presset skal være større i denne kampen. Alltid - Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Vi skal vel ikke være direkte misfornøyde med 1-1 til pause. Slutta å spille igjen etter 0-1. Satser på at gutta viser mer i andre omgang. Vi har et bedre bestenivå en Bryne, men vi må tørre å spille eget spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 2. September 2013 Del Skrevet 2. September 2013 Elendig førsteomgang! Ikke noe eget spill. Begynner å bli vant til to forskjellige omganger nå, og dét lover jo godt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå