amuoest 733 Del Skrevet 12. September 2013 (endret) Del Skrevet 12. September 2013 (endret) Rettsaken er vel så godt ute av verden, og det endte, som alle vet, med frifinnelse av alle de tiltalte. De største konkurentene våre i Adecco taper poeng i hver kamp som Stabæk vinner! Begynner å bli noen år siden det var så deilig å være Stabæksupporter! Det virker som at det meste går vår vei nå. Med seier mot Ull/Kisa har vi fem poeng ned til 3.plassen. Det hadde vært deilig, det!Noen som har oversikt på skader, og hvem vi kan vente oss fra start? Og hvordan ble det med de to gule til Nicolai mot Bryne? Endret 12. September 2013 av amuoest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 12. September 2013 Del Skrevet 12. September 2013 Bjarte er ute med skade mens Timmi og Næss må stå over pga kort. Tipper følgende: Sayoba Granli-Hammer-Jalasto-Lange Brustad-Stengel-Trondsen-Kassi Stokkelien-Anene Benjaminsen er vel et annet alternativ på back og Trondsen kan vel også bekle backen. Om noen har vært på treninger denne uken så kan de sikkert beskrive dette nærmere enn min tipping Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 12. September 2013 Del Skrevet 12. September 2013 Så det ble denne kampen Næss må sone?trodde det var Follo kampen hans karantene gjaldt jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 12. September 2013 Del Skrevet 12. September 2013 Ser for meg Trondsen i forsvar og Haidar på midten. Men ja er det ikke Follo kampen Næss skal sone.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 12. September 2013 Del Skrevet 12. September 2013 Hvorfor skulle Næss slippe å sone til helgen? Kan ikke helt si jeg forstår det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. September 2013 Del Skrevet 12. September 2013 Vi tåler ikke særlig med karanterer/skader før benken blir tynnere enn fotballfrue.no Caroline Berg. Har vi noe håp om å se Martin på midten igjen? Jeg synes Trondsen tok backen bra sist. Griseviktig kamp om vi virkelig skal gå rett opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Vil egentlig se Boli fra start igjen nå. Tipper han er sulten på å imponere etter å ha mistet plassen. Anene har dessuten vært tam og fått til lite de siste par kampene. Han hadde en god start, men jeg synes ikke han har prestert stabilt og godt nok til å være fast førstevalg. Når vi endelig har litt konkurranse om spissplassene, kan vi jo benytte oss av det... Ellers tipper jeg Hanse har rett når han tipper Granli på den ene backen. Han spilte vel der for andrelaget nå sist, mens Benjaminsen spilte på kanten. Jeg hadde ikke tenkt på det før, men kanskje det er backen Granli burde satse på. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Jeg vil også se boli fra start igjen, men så vidt jeg har forstått har han ikke prestert noe særlig for andrelaget i det siste heller. Iallefall ikke i målprotokollen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Føler Anene har vært en veldig viktig bidragsyter etter at han kom inn, ikke minst jobber han hardt defensivt. Boli virrer jo bare rundt der, definitivt årets store skuffelse for meg. Håper ikke man bytter. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 444 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Litt kompliserende at vi må bytte begge backene i denne matchen. Mangler noen gode innleggsføtter da, men vi får håpe de nye kliver fram.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Føler Anene har vært en veldig viktig bidragsyter etter at han kom inn, ikke minst jobber han hardt defensivt. Boli virrer jo bare rundt der, definitivt årets store skuffelse for meg. Håper ikke man bytter. Både enig og uenig, egentlig. Jeg synes Boli har hatt flere gode kamper i år. Han varierer endel i prestasjonene. På dårlige dager virrer han bare rundt, som du sier, men på gode dager kan han være den som skiller seg ut i positiv forstand hva innsats og arbeidsmengde angår. Anene ser ganske lik ut på den måten at han også later til å variere fra viktig bidragsyter til tam og usynlig. Synes ikke det er noen kvalitetsforskjell på dem som skulle tilsi at den ene skal starte hver kamp. Stokkelien er den av spissene som presterer stabilt, de to andre er såpass uferdige og ustabile at det etter mitt skjønn er mest hensiktsmessig at de deler relativt likt på ansvaret ved siden av Stokkelien og har en pågående konkurranse mellom seg, uten at én dårlig kamp betyr at de fem neste må ses fra benken. Boli fikk for mye ansvar for tidlig. Vi bør ikke gjenta det samme med Anene, samtidig som Boli skyves helt ut i kulden. Det vil være dårlig talentutvikling, sånn jeg ser det. Det kan forsåvidt tenkes at det ligger andre hensyn bak også, f.eks. hvordan man vurderer at mengde spilletid påvirker sannsynligheten for at Anene vil bli værende hos oss utover denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Av spissene våre er det da Stokkelien som oftest er usynlig og ubevegelig? Det gjør selvsagt ingenting når han leverer 1 mål per kamp. Slik jeg vurderer det er ikke nødvendigvis Anene en bedre spiller enn Boli ift innsats og ferdigheter, men det virker på meg som om Stokkelien og Anene utfyller hverandre bedre ("Nannskog/Gunnarsson") enn Boli/Stokkelien. Jeg synes i hvertfall at det offensive "flyter" bedre nå enn tidligere i sesongen. Uansett tror jeg Belsvik har eksepsjonell kompetanse til å plukke ut det best tenkelige spissparet. Det er heller forsvarsrekka som er utfordringa, og i så måte kan Boli kanskje bekle en kantrolle slik at vi kan få høyere kvalitet i den bakre fireren. Jeg er litt skeptisk til å kaste innpå to "nye" bak på en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 13. September 2013 Del Skrevet 13. September 2013 Av spissene våre er det da Stokkelien som oftest er usynlig og ubevegelig? Nja, nå har jo Stokkelien et helt annet sett av ferdigheter enn Anene og Boli, som spiller på nettopp fysikk og energi. Jeg sa vel at han er den som presterer stabilt, ikke at han er den som løper mest i hver kamp. Jeg synes forsåvidt at han har spilt på et litt lavere nivå i det siste enn han gjorde i vår, men sist kamp lignet mer på det spillet han viste tidligere i sesongen. Han har kanskje hatt en liten formsvikt rent spillemessig, men kommet gjennom det med scoring i hver kamp. Sist kamp virket han å være tilbake i slag også i banespillet. Synes forsåvidt ikke det er så mye tvil om at han har vært mer synlig og bevegelig enn Anene de siste par kampene heller... Enig med deg i at Anene utfyller Stokkelien bedre enn hva Boli har gjort. Det kommer etter mitt syn av at Anene faktisk er en naturlig spiss, mens Boli ser for meg ut som noe helt annet enn en spiss. Jeg er jo som nevnt noen ganger tidligere tilhenger av å flytte Boli ned i en smal kantrolle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Nå må du bli enig med deg selv, først vi du ha Anene ut og Boli inn, så vil du la Anene spille men ha Boli inn på vingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Skjønner at det kan se selvmotsigende ut, men det dreier seg om to forskjellige tanker. 1) Jeg tror Boli hadde egnet seg bedre i en annen rolle og ville brukt han annerledes. Synes helt enkelt at han ikke ser ut som en spiss, men en offensiv midtbanesliter. Dette er min mening om han i en helt generell sammenheng. Ingenting tyder på at Belsvik er enig så jeg har ingen forventninger om et rolleskifte for Boli. 2) Mot Ull/Kisa vil jeg gjerne se Boli fra start igjen. Dels fordi Anene har vær slapp de siste par kampene og dels fordi jeg tror vi på alle tenkelige måter er mer tjent med at to såpass uferdige og ustabile spillere deler broderlig på spilletiden enn at den ene skal spille hver kamp med varirende hell og den andre støve ned på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Den merkelige 08 følelsen kommer snikende. Mer nervøs enn spent før kamp, og mer lettet enn glad når vi vinner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Laget: Mande Trondsen-Hammer-Ville-Lange Brustad-Haidar-Stengel-Luc Anene-Stokken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Konge med Lange. Håper han får til en bra kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Var det sånn at adecco er gratis på csports? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 .. Men det er umulig å få bruker hvis du ikke kjøper pakken til 299 i måneden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Jeg fikk bruker uten en krone på kortet nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Må tilbringe kampen i baksetet på en svart VW Golf. Noen som kan holde meg oppdatert over meldinger?? Tlf 48197772 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Må tilbringe kampen i baksetet på en svart VW Golf. Noen som kan holde meg oppdatert over meldinger?? Tlf 48197772 Sitter selv på jobb, men her har jeg csports. skal se hva jeg får til av oppdateringer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Hærlig, tusen takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Jeg fikk bruker uten en krone på kortet nå Hvordan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Helvete da! Den der er streng... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Må tilbringe kampen i baksetet på en svart VW Golf. Noen som kan holde meg oppdatert over meldinger?? Tlf 48197772 Tips: Last ned TV 2 Sport-appen eller gå inn på live.budstikka.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 «Bra kok fra bortefansen nå selv om laget deres ligger under» :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. September 2013 Del Skrevet 15. September 2013 Slapt forsvarsspill. :\ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå