Posse 21 252 Del Skrevet 16. September 2013 Del Skrevet 16. September 2013 MJØNDALEN NESTE Det gikk jo greit til helvete på Jessheim, men tribunelivet var bra og de tilreisende supportere får creds fra fjern og nær for å ha holdt koken oppe tross tap. Denne gangen skal vi møte ærverdige Mjøndalen - som i 1933 ble den første Norgesmester uten å ha sitt opphav i en by. Ikke så ulikt Stabæk altså, som i mange år har vært alene i Eliteserien som det eneste laget fra en "bygd". Mjøndalen har også møtt Cardiff, Bayern München og Werder Bremen i Europacupen, og sistnevnte ble faktisk slått 0-1 på hjemmebane etter å ha levert en overbevisende 5-0 seier i Norge. Mjøndalen har – i likhet med Stabæk – en velutviklet bandygren. Mange av de store slagene opp gjennom årene har vært mellom nettopp Stabæk og Mjøndalen. Vi reiser fra Bekkestua kl 16:30, og da rekker du fint å hilse på gamle venner på Onkel Blaa før vi går opp til stasjonen. 100 kr Gjelder ved påmelding før fristen søndag 22/9 kl 23:59 150 kr Gjelder ved påmelding etter søndag 22/9 kl 23:59. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 16. September 2013 Del Skrevet 16. September 2013 Påmeldt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 16. September 2013 Del Skrevet 16. September 2013 påmeldt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 20. September 2013 Del Skrevet 20. September 2013 Hvor sitter man før avreise med sjenkenekt på blaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 20. September 2013 Del Skrevet 20. September 2013 Hvor sitter man før avreise med sjenkenekt på blaa? Pizza NiNi eksisterer jo fremdeles. God Pizza har de også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 21. September 2013 Del Skrevet 21. September 2013 Hvor sitter man før avreise med sjenkenekt på blaa? Pizza NiNi eksisterer jo fremdeles. God Pizza har de også. god øl har dem også. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 18 påmeldte til Mjøndalen!!! Vi kjemper om opprykk og en lys fremtid for klubben, da er 18 påmeldte til en av sesongens siste borteturer ekstremt dårlig! Kom igjen a folkens! Bli med på moroa=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Jeg er alene med kidsa den helgen, men er med til Ranheim måneden etter dersom det settes opp buss m/overnatting :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 25. September 2013 Del Skrevet 25. September 2013 Har informert Mjøndalen at vi blir ca 200. De har bare bankterminal og jeg anbefaler kontanter. Enten blir vi plassert bak mål eller på siden. Får vite mer på Kampmøte. MELD DERE PÅ! !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. September 2013 Del Skrevet 25. September 2013 18 påmeldte til Mjøndalen!!! Vi kjemper om opprykk og en lys fremtid for klubben, da er 18 påmeldte til en av sesongens siste borteturer ekstremt dårlig! Kom igjen a folkens! Bli med på moroa=) Tror man ikke skal stirre seg helt blind på det tallet der. Mjøndalen er tross alt ganske nærme. Jeg kjører selv, og tar muligens med meg noen på veien, men skal selvfølgelig stå og synge hele kampen selv om jeg ikke er påmeldt bussturen. Det nytter like lite å snakke ned engasjementet for å dra, som det nytter å skjelle ut folk for ikke å synge (noen ganger selv om de gjør det). 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 26. September 2013 Del Skrevet 26. September 2013 Stiller opp på kamp Men kjører selv! så vi sees der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. September 2013 Del Skrevet 26. September 2013 18 påmeldte til Mjøndalen!!! Vi kjemper om opprykk og en lys fremtid for klubben, da er 18 påmeldte til en av sesongens siste borteturer ekstremt dårlig! Kom igjen a folkens! Bli med på moroa=) Tror man ikke skal stirre seg helt blind på det tallet der. Mjøndalen er tross alt ganske nærme. Jeg kjører selv, og tar muligens med meg noen på veien, men skal selvfølgelig stå og synge hele kampen selv om jeg ikke er påmeldt bussturen. Det nytter like lite å snakke ned engasjementet for å dra, som det nytter å skjelle ut folk for ikke å synge (noen ganger selv om de gjør det). Det er jo på sin plass å nevne at 18 påmeldte som det var da er ekstremt dårlig uten at man skjeller ut noen? Jeg tolker posten til Fyr som en oppfordring til å prioritere denne matchen. Jaja. Nå begynner i hvert fall bussen å fylles opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. September 2013 Del Skrevet 26. September 2013 Ville stilt med tre om jeg var på Østlandet den dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå