Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Bjarte er tilbake i dag? Uansett så hjelper det med Timmi og Nikolai tilbake fra karantene, da kommer vel Nikolai inn på høyrebacken og Anders kan flyttes opp igjen på midten. Etter prestasjonen fra midtbanen forrige kamp så tror jeg absolutt at det trengs. Ellers så håper jeg at Belsvik også så at Anene var helt elendig mot Ull/Kisa, og gir Boli sjansen igjen. Da bør vel laget bli sånn her:

Sayouba

Næss - Hammer - Jalasto - Johanssen

Brustad - Stengel - Trondsen - Kassi

Stokkelien - Boli

Uansett så skal dette være tre poeng!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Petter i går da han tilfeldigvis var like sugen på chiken-tikka som meg og vi havna på bord ved siden av hverandre. Han var optimist for kampen ikveld og mente det at ble litt for mye omveltninger sist kamp grunnet karantener og skader. Tror Rettep sin lagoppstilling er langt på vei sannsynlig, mulig Anene istedet for Boli og mulig Lange istedet for Næss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Petter i går da han tilfeldigvis var like sugen på chiken-tikka som meg og vi havna på bord ved siden av hverandre. Han var optimist for kampen ikveld og mente det at ble litt for mye omveltninger sist kamp grunnet karantener og skader. Tror Rettep sin lagoppstilling er langt på vei sannsynlig, mulig Anene istedet for Boli og mulig Lange istedet for Næss

Den unnskyldningen kjøper jeg ikke. Lange er VB. Haidar er sentral midt. At Trondsen må spille back skal ikke ha så mye å si for hvordan laget presterer.

Hele laget leverte langt under det man kan forvente.

Men i dag er en ny dag med nye muligheter. Så får vi håpe spillerne er sugne på å revansjere den kollektive svikten forrige match.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med mort her. Lange var faktisk (i hvert fall i 2. omgang) en av de som leverte mens resten av laget stort sett så på Ullfisa kontrollere spillet og skape sjanser. I min verden er det ingen bedre anledning for å la nye fjes få sjansen enn når "de faste" leverer til stryk. Men så er jeg heller ikke trener....

STB skal i hvertfall ha for at enhver kamp er uforutsigbar og derfor spennende, uansett motstander.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt gratis inngang i svingen i andre omgang?

Svingen har vel aldri vært åpen i år, så jeg tviler på om noen åpner den til 2. omgang. Mulig at du klarer å komme deg inn i en vanlig inngang, vet ikke om billettkontrollørene pakker sammen i pausen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Follo
  • Opprett ny...