Øistein 1 857 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Imponert over Haugsdal i dag selvom motstanderne ikke var all verden. Granli kom Også godt fra det. Skjønner ikke helt hvorfor Sortevik starter men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Og ikke mist stengel er god!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Makan til duellspill i dag. Slutt på surret! Uten fysisk overtak får jo den type lag null å spille på. Perfekt! Årets mest solide hjemmekamp i mine øyne. Stengel var 9/10. Kapteinsemne snart. Herlig! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 977 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Noen som savne Hammer ... eller Ville for den saks skyld! Vi slipper til lite utover dødballer for tiden. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Tipper ville er tilbake neste kamp. Igjen slipper vi inn mål på dødball. Nummer 16 i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Imponert over Haugsdal i dag selvom motstanderne ikke var all verden. Granli kom Også godt fra det. Skjønner ikke helt hvorfor Sortevik starter men Jeg syns Sortevik gjorde en meget god kamp i dag. Var veldig på, jobbet knallhardt begge veier, hadde to målgivende.. Hva mer kan du forlange? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Imponert over Haugsdal i dag selvom motstanderne ikke var all verden. Granli kom Også godt fra det. Skjønner ikke helt hvorfor Sortevik starter men Jeg syns Sortevik gjorde en meget god kamp i dag. Var veldig på, jobbet knallhardt begge veier, hadde to målgivende.. Hva mer kan du forlange? Helt Enig, Sortevik gjorde en meget god kamp! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 857 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Ja han var til tider god men på bakgrunn av det han har prestert tidligere synes jeg det var rart han startet i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Synes Granli gjorde en veldig bra kamp i dag (beklager Daniel, at jeg kalte deg for Morten gjennom hele kampen). Ville ikke klage om vi så Granli, Haugsdal, Jalasto, Johansen som "the back four" mot Mjøndalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Bilder fra 2.omgang her: http://www.knutsfotballbilder.com/stabaeligk-a-lag.html Kommer noen bilder fra Follo-kampen samme sted om noen timer. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Granli ikke bra nok mener jeg. Næss var rolig og god. Haugsdal kom godt fra det. Sortevik spiller sin beste kamp, men hvordan han holder Luc på benken er uforståelig. Stengel er vår beste. Haugsdal-Næss-jalasto-timmi vil jeg se mot Mjøndalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. September 2013 Del Skrevet 22. September 2013 Granli ikke bra nok mener jeg. Næss var rolig og god. Haugsdal kom godt fra det. Sortevik spiller sin beste kamp, men hvordan han holder Luc på benken er uforståelig. Stengel er vår beste. Haugsdal-Næss-jalasto-timmi vil jeg se mot Mjøndalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 23. September 2013 Del Skrevet 23. September 2013 Jeg syntes Granli var god jeg. Solid defensivt, og det er jo tross alt det viktigste på backen. Brustad ble lite synlig, men det kan kanskje være fordi han hjalp Granli litt under kampen samtidig som han fikk lite hjelp av Granli fremover. Men deilig å se hvor trygg Granli var. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 23. September 2013 Del Skrevet 23. September 2013 Jeg syntes Granli var god jeg. Solid defensivt, og det er jo tross alt det viktigste på backen. Brustad ble lite synlig, men det kan kanskje være fordi han hjalp Granli litt under kampen samtidig som han fikk lite hjelp av Granli fremover. Men deilig å se hvor trygg Granli var. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 568 Del Skrevet 23. September 2013 Del Skrevet 23. September 2013 Granli ikke bra nok mener jeg. Næss var rolig og god. Haugsdal kom godt fra det. Sortevik spiller sin beste kamp, men hvordan han holder Luc på benken er uforståelig. Stengel er vår beste. Haugsdal-Næss-jalasto-timmi vil jeg se mot Mjøndalen. Mener Næss fikk sitt tredje gule kort og desverre må stå over.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. September 2013 (endret) Del Skrevet 23. September 2013 (endret) Jeg syntes Granli var god jeg. Solid defensivt, og det er jo tross alt det viktigste på backen. Brustad ble lite synlig, men det kan kanskje være fordi han hjalp Granli litt under kampen samtidig som han fikk lite hjelp av Granli fremover. Men deilig å se hvor trygg Granli var. Enig, Granli kom greit fra det i likhet med resten av forsvaret. Nå var jo rett nok Kongsvinger et alt for dårlig lag til å by på de helt store utfordringene så forsvaret slapp veldig billig unna, skal vi være helt ærlige. Jeg synes iallfall at Granli virket å være nærmere Adecco-nivå som back enn det han har vist tidligere som kant. Lurer på om han ikke kunne blitt en grei stopper også. Jeg tror det er mest fornuftig av han å satse som forsvarsspiller iallfall. Veien frem i en offensiv posisjon synes fryktelig lang. Ellers begynner jeg å lure på om Sayouba kunne hatt godt av litt mental coaching eller noe. Han virker utrolig pinglete der han blir liggende og vri seg i gresset og må få behandling hver gang noen er borti han. Greit nok at man kan få litt vondt, men herregud... Endret 23. September 2013 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 23. September 2013 Del Skrevet 23. September 2013 Ligger høydepunktene ute noe sted? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 23. September 2013 Del Skrevet 23. September 2013 Ikke lagt ut enda som jeg kan se.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. September 2013 Del Skrevet 23. September 2013 Ligger høydepunktene ute noe sted? http://www.stabak.no/free/videoId/1ejwuc5ulsugs10r5cb6ohxgp0 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå