Gå til innhold

Stabæk - Kongsvinger

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Imponert over Haugsdal i dag selvom motstanderne ikke var all verden. Granli kom

Også godt fra det. Skjønner ikke helt hvorfor Sortevik starter men

Jeg syns Sortevik gjorde en meget god kamp i dag. Var veldig på, jobbet knallhardt begge veier, hadde to målgivende.. Hva mer kan du forlange?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert over Haugsdal i dag selvom motstanderne ikke var all verden. Granli kom

Også godt fra det. Skjønner ikke helt hvorfor Sortevik starter men

Jeg syns Sortevik gjorde en meget god kamp i dag. Var veldig på, jobbet knallhardt begge veier, hadde to målgivende.. Hva mer kan du forlange?

Helt Enig, Sortevik gjorde en meget god kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Granli gjorde en veldig bra kamp i dag (beklager Daniel, at jeg kalte deg for Morten gjennom hele kampen).

Ville ikke klage om vi så Granli, Haugsdal, Jalasto, Johansen som "the back four" mot Mjøndalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Granli ikke bra nok mener jeg. Næss var rolig og god. Haugsdal kom godt fra det. Sortevik spiller sin beste kamp, men hvordan han holder Luc på benken er uforståelig. Stengel er vår beste.

Haugsdal-Næss-jalasto-timmi vil jeg se mot Mjøndalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Granli ikke bra nok mener jeg. Næss var rolig og god. Haugsdal kom godt fra det. Sortevik spiller sin beste kamp, men hvordan han holder Luc på benken er uforståelig. Stengel er vår beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener Næss fikk sitt tredje gule kort og desverre må stå over....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes Granli var god jeg. Solid defensivt, og det er jo tross alt det viktigste på backen. Brustad ble lite synlig, men det kan kanskje være fordi han hjalp Granli litt under kampen samtidig som han fikk lite hjelp av Granli fremover. Men deilig å se hvor trygg Granli var.

Enig, Granli kom greit fra det i likhet med resten av forsvaret. Nå var jo rett nok Kongsvinger et alt for dårlig lag til å by på de helt store utfordringene så forsvaret slapp veldig billig unna, skal vi være helt ærlige. Jeg synes iallfall at Granli virket å være nærmere Adecco-nivå som back enn det han har vist tidligere som kant. Lurer på om han ikke kunne blitt en grei stopper også. Jeg tror det er mest fornuftig av han å satse som forsvarsspiller iallfall. Veien frem i en offensiv posisjon synes fryktelig lang.

Ellers begynner jeg å lure på om Sayouba kunne hatt godt av litt mental coaching eller noe. Han virker utrolig pinglete der han blir liggende og vri seg i gresset og må få behandling hver gang noen er borti han. Greit nok at man kan få litt vondt, men herregud...

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Kongsvinger
  • Opprett ny...