Kittil 474 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 du kan bytte audio på csport 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 5. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2013 (endret) Hadde, men i orden nå. E. Ser ut som det er AUDIO102 som er problemet. Endre til 101. Endret 5. Oktober 2013 av BlaaSeier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 du kan bytte audio på csport Takk. Begynte å bli irriterende det der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 5. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2013 (endret) Noen andre som mistet streamen. Er så dritt lei csports nå Edit: Tilbake nå Endret 5. Oktober 2013 av MattaS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Humrik 1 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 TO mål på corner i en match?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Klump i halsen og tårer i øynene. Stabæk-lek på slutten av kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Humrik 1 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Utrolig deilig at vi klarer å punktere kampen mot slutten. Riktignok et tafatt Sandefjord på siste målet, men for en fantastisk avslutning på kampen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Etter lang og slitsom nattevakt, må jeg si at dette er den beste "frokosten" jeg noen gang har fått servert. Ville fikk lov til å leke i Sandefjord sin boks. Chuma parkerte Iven og Kassi gjorde dagen komplett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Dette var deilig, nå begynner det å lukte tippeliga i det fjerne. Like hvordan vi lekte med Sandefjord etter 3-1 målet. FOr etmål av Luc Kassi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Hepp, Hødd skal henge i fælt om de skal ta oss igjen. Det er en helt annen robusthet over laget etter sommeren. Det begynner å ligne på noe. Leken avslutning! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Vi er elendig i 75 minutter. Flaks at Sandefjord ikke er bedre eller evner å score når de har et så stort overtak. Luc kommer inn og vi skaper vår første sjanse på 76 min, det neste kvarteret er resultatet av et SF som faller sammen og vi får leke oss til 4-1. Håper for all del trenerteamet så det samme og ikke klapper seg selv alt for mye på skulderen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Vi er elendig i 75 minutter. Flaks at Sandefjord ikke er bedre eller evner å score når de har et så stort overtak. Luc kommer inn og vi skaper vår første sjanse på 76 min, det neste kvarteret er resultatet av et SF som faller sammen og vi får leke oss til 4-1. Håper for all del trenerteamet så det samme og ikke klapper seg selv alt for mye på skulderen. Satt akkurat og lurte på om jeg hadde sett en annen kamp enn personen som har skrevet referatet på stabak.no. Taffatt, forsiktig og dårlig spill pepret med feilpasninger til langt ut i annen omgang. Vi våkner litt på 2-1, og Luc vender kampen for oss slik jeg ser det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Ble det opplyst om tilskuertall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Aldri i verden om vi hadde fått 3 poeng her om ikke vi hadde fått 2-1 målet først. Vi hadde griseflaks som ikke slapp inn mål fra pause og frem til 2-1 kom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Marginer og tæl! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Ble det opplyst om tilskuertall? 2080. Lørdag i høstferien er vel ikke det beste tidspunktet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Marginer og tæl! marginer og flaks. Tæl var definitivt den største mangelvare i 90% av matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Redningen til mande på 1-1 er helt avgjørende. Deilig at vi har folk som luc og chuma på benken 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Laget viser tæl og vilje. De gir seg ikke og står kampene ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2013 Fy flate for en stemning, for en ramme! Takk til alle som bidro! En historisk tifo, lovlig i sin helhet. 70 enheter inne på stadion, 200 skudd utenfor. Helt fantastisk. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Opprykkslag vinner på en dårlig dag. Det er vel det beste å ta med seg fra i dag, med unntak av duellspill og en forholdsvis solid første omgang, pluss total overkjøring etter avgjørende 2-1 goal. Da er vi forhåpentligvis seks poeng unna målet, og kanskje bare tre mtp Elverum hjemme. Dette blir JÆVLIG spennende. PS Sortevik må ut til fordel for Luc neste gang... Tøft av Petter å sette inn alle tre spissene på slutten! Hvis det endelig løsnet for Chuma nå, så kommer vi til å bøtte inn mål de siste matchene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 http://www.budstikka.no/sport/videointervju-disse-gutta-slutter-aldri-a-imponere-meg-1.8099362 Belsvik har et ganske realistisk syn på kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Synes man var svært så negative her. Begynner man å ta det som en selvfølge at Stabæk skal vinne fotballkamper? Er veldig godt fornøyd med at man velger å drepe kampen fremfor å forsvare inn ledelsen siste ti. Dog jeg var jo blant de som fryktet nedrykk før sesongstart. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Noen som vet hva som skjedde i den situasjonen hvor Iven Austbø fikk gult kort ved utspark, for deretter å ta utsparket på nytt? Bare nysgjerrig. Jeg fikk heller ikke med meg at Boli og Jalasto fikk gule kort, slik det står i livereferater. Stemmer det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Det var ganske mye i denne kampen som kun dommeren så. Tror Sincus (arrester meg gjerne) at det var Boli som fikk gult kort i situasjonen med Austbø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Noen som vet hva som skjedde i den situasjonen hvor Iven Austbø fikk gult kort ved utspark, for deretter å ta utsparket på nytt? Bare nysgjerrig. Jeg fikk heller ikke med meg at Boli og Jalasto fikk gule kort, slik det står i livereferater. Stemmer det? Jeg oppfattet det som at det var Boli som fikk gult kort i den situasjonen, og ikke Iven. Men det så litt merkelig ut, siden dommeren fortsatt holdt kortet i lufta mens han løp forbi Boli. Når det gjelder Ville, så fikk han gult, men husker ikke akkurat situasjonen. Men diskuterte det med naboen og vi ble enige om at det ikke medførte karantene for Ville. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Kampsammendrag ute på stabak.no. Noen herlige bilder fra Support i starten - kudos for en heftig tifo, selv om det ikke så ut som om det tente gutta helt - til å begynne med i hvert fall! Tre plussmål kan bli livsviktig når alt skal telles opp. Nå har vi +8, Hødd +9, Ranheim +11 og Bryne +9, så forskjellen begynner å jevne seg ut, selv om noen av lagene kan endre på det i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Tre plussmål kan bli livsviktig når alt skal telles opp. Nå har vi +8, Hødd +9, Ranheim +11 og Bryne +9, så forskjellen begynner å jevne seg ut, selv om noen av lagene kan endre på det i morgen. For all del, det hjelper med tremålsseire, og avstanden ser ut til å minke. Men dersom Hødd har tatt oss igjen på poeng, betyr det at vi har tapt en kamp samtidig som de har vunnet to. Da blir det maks +7 til oss, og minst +11 til Hødd, så det er minst fire mål igjen før vi har utjevna den forskjellen. For Ranheim og Hødd er det ytterligere et par mål i vår disfavør. Vi må nok knuse til mot Vard og/eller Elverum om vi skal kunne ta noen på målforskjell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Det ble ropt lenge og høyt på en situasjon i første omgang der det kunne se ut som Austbø bokset vekk ballen utenfor 16-meteren - noen som fikk sett nærmere på den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå