Posse 21 243 Del Skrevet 3. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2013 (endret) Søndag 27. oktober kl 13:00 Turtelefonen: 464 88 600 Årets tur går til Ranheim Å hey, og hå! Dette er turen vi alle har gledet oss til gjennom hele sesongen! Stabæk ligger an til opprykk og kampen i Ranheim kan bli avgjørende. Siden kampen spilles kl 13:00 på grunn av lysforhold har vi tatt det gledelige valget å arrangere overnattingstur. Vi har foreløpig holdt av 25 firemannsrom på Trondheim Vandrerhjem. Det vil si at vi har overnatting til hundre supportere, eller ca 2 fulle busser. På grunn av UKA i Trondheim er det litt vanskelig å finne ledige hotellrom, spesielt for større grupper. Du kan melde deg på kun bussturen opp og ned og fikse overnatting selv, eller bo hos venner og elskere - dersom du ønsker det. Men sjekk gjerne om du får tak i rom før du forteller oss at du ikke vil ha overnatting, så kan vi holde oss oppdaterte med vandrerhjemmet. Vi legger tilrette for at jenter som reiser kan få rom sammen, slik at de kan slippe unna disse klåfi... uhm... kan dele hemmeligheter om de kjekke guttene de reiser med. Dersom du reiser med venner og gjerne vil dele rom med dem, får vi det til etter beste evne på turen. Dette blir så fett at vi nesten ikke tror det selv. Det vil IKKE bli satt opp flere overnattingsbusser enn disse to. Du må derfor være rask med å melde deg på. Avreise: Lørdag 26/10 kl 10:00 fra Bekkestua Overnatting: Trondheim Vandrerhjem (4-mannsrom) Kampstart: Ranheim - Stabæk søndag 27/10 kl 13:00 Hjemreise: Like etter kampslutt Du rekker fint å komme hjem før midnatt, og er frist og rask og i fantastisk humør mandag morgen etter en opplevelse for livet! 900 kr Buss og overnatting, inkl. frokost 600 kr Kun buss opp lørdag og hjem søndag Påmelding: http://www.stabaek.no/innhold/arets-tur-ranheim-away Endret 3. Oktober 2013 av Posse 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Påmeldt med overnatting, for faen! :-) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Noen mener det kanskje har gått inflasjon i å kalle turer årets tur, men faktum er at turene blir fetere og fetere for hver tur som går! I juli var Kristiansund det feteste visste om, men jeg kan garantere at dette blir ennå fetere. Noen som tørr å gå glipp av kampen der vi sikret et nytt opprykk? en ny en på banehoppern eller ennå bedre opprykkshoppern???! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Selvsagt påmeldt. Vi rykker jo opp mot Ranheim! Kom igjen a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Vi har rundet 20 påmeldte! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Påmeldingene renner inn! Første bussen er allerede halvfull!! Meld dere på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Påmeldt! Dette blir så bra som man får det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Buuhuu! jeg jobber den helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 3. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2013 (endret) Noen mener det kanskje har gått inflasjon i å kalle turer årets tur, men faktum er at turene blir fetere og fetere for hver tur som går! I juli var Kristiansund det feteste visste om, men jeg kan garantere at dette blir ennå fetere. Noen som tørr å gå glipp av kampen der vi sikret et nytt opprykk? en ny en på banehoppern eller ennå bedre opprykkshoppern???! Ble Kristiansund frontet som Årets tur? Der er jo dette som er Årets tur! Hvis du bare skal være med på en lang overnattingstur resten av sesongen, bli med på denne! Endret 3. Oktober 2013 av Henrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Er i trondheim med et par til for en forrykende helg som avsluttes med Stabæk-Ranheim, så vi sees på match:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Selvsagt påmeldt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Noen mener det kanskje har gått inflasjon i å kalle turer årets tur, men faktum er at turene blir fetere og fetere for hver tur som går! I juli var Kristiansund det feteste visste om, men jeg kan garantere at dette blir ennå fetere. Noen som tørr å gå glipp av kampen der vi sikret et nytt opprykk? en ny en på banehoppern eller ennå bedre opprykkshoppern???! Ble Kristiansund frontet som Årets tur? Der er jo dette som er Årets tur! Hvis du bare skal være med på en lang overnattingstur resten av sesongen, bli med på denne! vi trodde på et tidspunkt at det kom til å bli årets tur, men det viste seg senere at det ikke stemte. Ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-Ranheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Ble Kristiansund frontet som Årets tur? Der er jo dette som er Årets tur! Hvis du bare skal være med på en lang overnattingstur resten av sesongen, bli med på denne! Det er derfor vi har store og små bokstaver, slik at man kan skille på årets tur og ÅRETS TUR. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Påmeldt og skal prøve å dra med så mange som mulig fra Vestfronten!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Selvfølgelig påmeldt! Denne turen har jeg gledet meg til siden i sommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Jeg var påmeldt før det ble kult. Og før den var åpen for alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Det rundes hvert øyeblikk 40 påmeldte til Ranheim. Sitter du på gjerdet bør du ikke sitte så veldig mye lenger hvis du har tanker om å bli med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Buss 1 snart full! Meld dere på folkens, før det er for sent=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Er vel neppe den eneste som kommer til å reise med fly opp og ned samme dag. Merkelig prising på Norwegian: På returen var det billigere å fly Flex enn LowFare! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Del Skrevet 3. Oktober 2013 Påmeldt! Her bør folk kjenne sin besøkelsestid. Har du aldri vært på tur før, eller føler at du egentlig ikke kjenner så mange rundt deg på feltet så er denne absolutt å anbefale! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Påmeldt og klar for opprykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Vi er tre stykker som flyr opp lørdag. Mulig vi tar nachspielet hos Skutle eller Hoftun. Har hørt at de er noen skikkelige kjerringer! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bogbogesen 16 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Del Skrevet 4. Oktober 2013 jeg skal til TRD den helgen, møtes før match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Trondhjem Vandrerhjem ligger på samme sted som gamle Rosenborg vandrerhjem lå. Det er nå revet og erstattet med et flunka nytt bygg, som åpner neste uke. http://trondheimvandrerhjem.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Del Skrevet 4. Oktober 2013 Vi flyr opp på lørdag. Bor på P-Hotels på Fosenkaia. Dette blir gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Er faktisk på fest i Trondheim fra fredag til søndag, så her er det jo bare å stille opp - usikker på om jeg får med meg noen andre på kampen, men jeg skal prøve. For alle som, som meg, skal prøve å finne fram selv, og lurer på hvor denne stadionen ligger, er adressen "Ranheimsvegen 166, Ranheim, Trondheim". Ca. 6 km i luftlinje rett øst fra sentrum. Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Del Skrevet 5. Oktober 2013 Det er blitt sagt om Ranheim at det eneste livstegnet var røyken fra skorsteinen på krematoriet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2013 (endret) Dobbel... Endret 5. Oktober 2013 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Oktober 2013 Del Skrevet 6. Oktober 2013 Påmeldt, dette blir ille bra! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Oktober 2013 Del Skrevet 6. Oktober 2013 Er vel neppe den eneste som kommer til å reise med fly opp og ned samme dag. Merkelig prising på Norwegian: På returen var det billigere å fly Flex enn LowFare! Kanskje Flex er med Dreamliner-flyene og at avgang/ankomsttider derfor er "Flex"ible? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå