Posse 21 070 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Det er lov å være forbanna etter 2 slike kamper, noe annet ville betydd at folk ikke brydde seg. Men når gutta går på banen foran 400 stabækfans i Ranheim på søndag kjører vi på med ett eneste mål, og det er å ta de forbanna poengene vi trenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Side 46! Det magiske opprykket i 93! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Alt handler om innstilling. Vi har rota bort den gigantiske muligheten vi hadde med måten vi gikk inn i disse to kampene. Tok en prat med Brustad og Haidar etter kampen i går og ba dem videreformidle en beskjed om at samtlige stabækspillere skal lese noen sider fra side 64 og utover i Alltid, Uansett boka. Det er slik det skal gjøres!! Håper de klarer å videreformidle beskjeden..... 46 skulle det være!! Håper faen meg jeg ikke sa feil i går!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Rart at gutta har begynt å spille med håndvesker på igjen, slik det var i starten av sesongen. Martin var vel med på å få vekk håndveskene og trøkke til litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 340 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Kan Martin være klar til Ranheimkampen?Bare å ha han i garderoben/benken kan ha en effekt.Jeg hadde håpet å se han i troppen i de siste 4 kampene for året, men ser dårlig ut desverre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 håndvesker Syntes det så mer ut som kampfiksing, for å være ærlig. Det laget presterte i går er noe av det verste jeg har sett på en fotballbane uansett nivå og alder. Håper i fullt alvor at spillerne blir etterforsket for kampfiksing. For det første fordi jeg ser en reell mulighet for at noe sånt har foregått i flere av kampene våre med tanke på mistenkelig sammenfall mellom merkelige oddsutviklinger og oppsiktsvekkende dårlige prestasjoner. For det andre fordi det bør sende et kraftig signal til spillerne selv om de ikke er skylde i kampfiksing at de har en innstilling som gir god grunn til å mistenke dem for å drive med sånt. Til slutt en kommentar til å fornye de utløpende kontraktene til bl.a. Hammer, Anene, Haidar og Belsvik: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Hepp, Det var kraftige skyts... Hvilke kamper tenker du på? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 håndvesker Syntes det så mer ut som kampfiksing, for å være ærlig. Det laget presterte i går er noe av det verste jeg har sett på en fotballbane uansett nivå og alder. Håper i fullt alvor at spillerne blir etterforsket for kampfiksing. For det første fordi jeg ser en reell mulighet for at noe sånt har foregått i flere av kampene våre med tanke på mistenkelig sammenfall mellom merkelige oddsutviklinger og oppsiktsvekkende dårlige prestasjoner. For det andre fordi det bør sende et kraftig signal til spillerne selv om de ikke er skylde i kampfiksing at de har en innstilling som gir god grunn til å mistenke dem for å drive med sånt. Til slutt en kommentar til å fornye de utløpende kontraktene til bl.a. Hammer, Anene, Haidar og Belsvik: Her vet jeg ikke hvor jeg skal begynne, er så uenig som jeg kan få blitt! Nå vet jeg ikke om jeg skal ta deg seriøst, fordi jeg vet jammen ikke om du er det, men la gå. Hvordan signaler sender dette til spillerne? Tror du "Dere spiller så dårlig at vi har fått satt igang en etterforskning for kampfiksing" vil virke motiverende? Synes denne mistenkeliggjøringen av dårlige prestasjoner er helt bak mål. Arbeidsuhell skjer overalt, spesielt i en ung og uerfaren tropp. Regner med at heller ikke du gjorde alt rett i din første tid på jobben. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Hepp, Det var kraftige skyts... Hvilke kamper tenker du på? @ringo Jeg har hørt at Oddsen for hjemmeseier i både Ull/Kisa- og Vard-matchen sank betraktelig rett før kampstart. **** Edit: Jeg tror selvsagt ikke at dette var pga kampfiksing. Endret 25. Oktober 2013 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Rart at gutta har begynt å spille med håndvesker på igjen, slik det var i starten av sesongen. Martin var vel med på å få vekk håndveskene og trøkke til litt! Når var sist Martin på trening? Utifra det jeg hørte må han være disponibel på jobb 24/7. At han har tid til stikke innom treningen er tvilsomt, og at han er spesielt godt trent nå tviler jeg også på. At det har vært noen Martin-effekt har jeg ingen tro på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 håndvesker Syntes det så mer ut som kampfiksing, for å være ærlig. Det laget presterte i går er noe av det verste jeg har sett på en fotballbane uansett nivå og alder. Håper i fullt alvor at spillerne blir etterforsket for kampfiksing. For det første fordi jeg ser en reell mulighet for at noe sånt har foregått i flere av kampene våre med tanke på mistenkelig sammenfall mellom merkelige oddsutviklinger og oppsiktsvekkende dårlige prestasjoner. For det andre fordi det bør sende et kraftig signal til spillerne selv om de ikke er skylde i kampfiksing at de har en innstilling som gir god grunn til å mistenke dem for å drive med sånt. Med tanke på hva man forventet av laget før sesongstart er det kanskje mange av motstanderlagene som bør sjekkes også. For man har jo vunnet mistenkelig mange kamper. Follo, Fredrikstad, Kristiansund - keeperen, Mjøndalen naturlig nok, Ranheim og Sandefjord bør i såfall være i søkelyset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 340 Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Rart at gutta har begynt å spille med håndvesker på igjen, slik det var i starten av sesongen. Martin var vel med på å få vekk håndveskene og trøkke til litt! Når var sist Martin på trening? Utifra det jeg hørte må han være disponibel på jobb 24/7. At han har tid til stikke innom treningen er tvilsomt, og at han er spesielt godt trent nå tviler jeg også på. At det har vært noen Martin-effekt har jeg ingen tro på. http://www.budstikka.no/sport/skadefri-martin-andresen-har-startet-opptreningen-1.8092720 i følge denne artikkelen til Stikka siden 1 oktober. Endret 25. Oktober 2013 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 La Martin spille - please - nå har vel alle gutta vist at de ønsker at han skal ta deres plass på banen i siste kamp, så det kan jo ikke være noe å lure på. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå