frilin 2 339 Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Være eller ikke være for TL opprykk 2014. Husk at kampen begynner 13.00 og hvis man ikke er der oppe kan kampen sees på csports ved å lage seg en konto. Endret 27. Oktober 2013 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Være eller ikke være for TL opprykk 2014. Husk at kampen begynner 13.00 og hvis man ikke er der oppe kan kampen sees på csports ved å lage seg en konto. Kampen vises også på TV2 zebra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Husk at vi er på vintertid i dag da :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Anene, haugsdal og trondsen ute med skader . Tipper vi stiller med Mande Granli hammer ville timmi Brusta stengel haidar sortevik Stokkelien boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Krysser fingrene. Håper guttene reiser seg og tar i et tak etter oppvisningen fra de siste to kampene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Det sportslige apparatet har jobbet mye med det mentale før kampen, håper det endelig funker og gutta er mentalt i vater! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Dommer Anders Gjemshus representerer Hamar IL. Innhabil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Laget ref. fotball.no: Mande Granli hammer ville timmi Brustad adnan Herman Sortevik Boli Mads Edit: Bjarte på benken! Endret 27. Oktober 2013 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Tydelig at de har mikket opp de tre Ranheim-supporterne og trommen deres, men ikke SS... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Dommer Anders Gjemshus representerer Hamar IL. Innhabil?Forhåpentligvis ikke er inhabil enn en Bærum-dommer kan være ift Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Da har jeg bestukket velferden på haakonsvern og betalt 300kr for å ha tv-stuen for meg selv HEIA DE BLAA! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Tydelig at de har mikket opp de tre Ranheim-supporterne og trommen deres, men ikke SS... ufattelig irriterende, men en del bedre produksjon enn cmore får være en good trøst.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 ut i fra disse første 8 minuttene ser dette ut som ett helt annet STB på banen, enn de to forrige kampene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Strømmen tar ledelsen mot HamKam! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Dommer Anders Gjemshus representerer Hamar IL. Innhabil? Ingen fare, Kamma og Hamar IL er ikke så glad i hverandre at det gjør noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 er det kødd.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 måtte nesten skje når gutta har besluttet at det ikke er nødvendig å ha forsvar på venstresiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Vi er jo faktisk ganske gode, så lenge ballen ikke havner innen for 25 meter av målet vårt. Da virker det som om alle får mental kollaps. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Når man klarer å legge igjen en så stor ruke på gullfatet vi fikk servert dette opprykket på, da fortjener vi faen ikke bedre. Så skuffet som jeg er nå tror jeg nesten ikke jeg har vært som supporter før. Det sier sitt. Endret 27. Oktober 2013 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Når man klarer å legge igjen en så stor ruke på gullfatet vi fikk servert dette opprykket på, da fortjener vi faen ikke bedre. Så skuffet som jeg er nå tror jeg nesten ikke jeg har vært som supporter før. Det sier sitt. Skjønner du er skuffa, men hvis vi er veldig realistiske, har vi så veldig mye å være skuffet over med sesongen sett i sin helhet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 2-0 til strømmen :-) Og B/G leder nå m 4 og går på en smell på Nadderud. Bare et mål, så har vi det fortsatt i egne hender Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Større rom en Stabæk gir på høyresiden er det lenge siden. Håper de får korrigert det Sortevik må falle lenger ned for å hjelpe Timi ellers spillemessig oppløftende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Haidar må komme seg av banen. Inn med Thorsby Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Må le litt av Ranheimfansen. "EEEY! HANJ E EIN KEUUUK!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2013 (endret) Kjedelig å ligge under. Syns vi er en del bedre i det meste, men skorter litt på passningskvalitet i de avgjørende leddene. Ganske typisk at målet kommer etter en åpen venstreside når Timmi har vært veldig god resten av tiden.:\ Utover målet syns jeg forsvarsleddet har vært milevis bedre enn de siste par kampene. Håper vi i alle fall klarer uavgjort. Da kan vi ikke skylde på noen andre enn oss selv mot B/G i hvert fall. Endret 27. Oktober 2013 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Haidar må komme seg av banen. Inn med Thorsby Enig, Haidar er for lat. Ser ut som det er noe av grunnen til at det er så åpent på venstresiden vår også. Timmi tvinges ofte til å måtte trekke for langt inn fordi midtforsvaret får lite hjelp av en sentral midtbane som bare jogger hjemover, som på Ranheims scoring. Vi spiller dessuten lite gjennom den sentrale midtbanen så det er ingen grunn til å plassere to ballfordelere som Stengel og Haidar der. Få heller inn en som tar de returløpene som gjør at Timmi kan konsentrere seg om å dekke vingen deres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Vi har løftet oss mange hakk fra de to foregående kampene i alle fall. En liten pepp fra Bels og at laget følger opp, så er vi der. Kamma detter etter all sannsynlighet av i dag. Rapporteres om at Follo har mye av spillet på Høddvoll. En scoring fra oss og alt ser plutselig mye mye lysere ut. Jeg har troen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Urghhh!!! Vi står foran 45 minutter som fort kan avgjøre klubbens sjebne i lang tid framover...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Når man klarer å legge igjen en så stor ruke på gullfatet vi fikk servert dette opprykket på, da fortjener vi faen ikke bedre. Så skuffet som jeg er nå tror jeg nesten ikke jeg har vært som supporter før. Det sier sitt. Skjønner du er skuffa, men hvis vi er veldig realistiske, har vi så veldig mye å være skuffet over med sesongen sett i sin helhet? Det får være grenser til hvor lite krav man skal sette.... snillisme kalles det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Seriøst, Haidar er elendig i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå