Posse 21 256 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Vi har åpnet avstemningen, hvem fortjener ølkasse i år? http://www.stabaek.no/nyheter/1367-arets-viktigste-stabaek-spiller-2013 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Det var enkelt, det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Savner muligheten for å stemme på Caroline Graham Hansen på damesiden. Vet hun har forlatt klubben, men hun var fortsatt ekstremt viktig når hun var her. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 For meg står det mellom disse fem:1. Mande Sayouba 2. Timmi Johansen 3. Thor Lange 4. Nicolai Næss 5. Jørgen Hammer 6. Fredrik Brustad 7. Martin Andresen 8. Stian Sortevik 9. Chuma Anene 10. Adnan Haidar 11. Franck Boli 12. Simen Omholt-Jensen 13. Bjarte Haugsdal 14. Herman Stengel 15. Ville Jalasto 16. Morten Thorsby 18. Mads Stokkelien 19. Marco Hjorth 21. Daniel Granli 22. Jonathan Rasheed 25. Erik Benjaminsen 26. Tobias Ødegård 27. Eirik Haugstad 28. Luc Kassi 81. Anders Trondsen Det Stengel har levert til tross for enormt press fra omgivelsene er intet annet enn beundringsverdig. Han og Trondsen har styrt midtbanen vår i år, og det er ganske imponerende hvor bra de har lykkes, alderen deres tatt i betraktning. Jalasto synes jeg har vært meget solid i år, som et veldig viktig forbilde for unggutta på laget. Blør for drakten. Å se han banne og sverte etter et tap eller en uavgjort er helt herlig. Han representerer en offervilje og en "yrkesstolthet" som jeg synes også Stokkelien har vist mye av i det siste. At Stokkis benyttet sommerferien til å trene seg opp er jo bare helt konge, og han har flere ganger vært en god ambassadør for STB i media. Kassi er i mine øyne en av få i dagens stall som evner å snu et kampbilde, med kreativitet i rykk, pasninger og skudd. Det har vist seg veldig, veldig viktig. Ofte har vi låst oss litt fast, og jeg synes Kassi er den som har klart å åpne opp spillet igjen. Sitter med et sterkt inntrykk av at han har sørget for mange poeng i år, samtidig som han har gjort det gjennom en leken spillestil (Stabæk-stilen..).Kriteriene: Kriterier som vektlegges ved kåringen er spillerens betydning, motivasjon og arbeidsvilje, og om spilleren har vært et forbilde for andre og representert klubben på en god måte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Vi må kunne stemme på CGH. Endret 28. Oktober 2013 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Vi må kunne stemme på CGH. Chixa har egen tråd: http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=6868 Og i år som i fjor er det kun mulig å stemme på de som er i dagens tropp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) For meg står det mellom disse fem: 14. Herman Stengel 15. Ville Jalasto 18. Mads Stokkelien 28. Luc Kassi 81. Anders Trondsen 100% enig i både valg av spillere og begrunnelser. Hadde kroppen til Brustad spilt på lag så han hadde fått en bedre høst, hadde også han fort vært helt der oppe. Sayouba fortjener også hederlig omtale. Han må bli mye tøffere, men for all del: En keeper på 20 år som spiller hver eneste kamp, redder langt flere poeng enn han avgir (bak et elendig forsvar) og allerede er i landslagstroppen til Elfenbenskysten - respekt. Stengel ville sannsynligvis stukket av med æren hadde han forlenget kontrakten, om ikke for annet enn å sørge for at vi fikk penger for et salg i vinter. I og med at han ikke gjør det, havner han, for meg, nederst blant disse fem. Bra sesong som fortjener ros, men ingen heder til Stabæk-juniorer som heller vil at agenten enn klubben deres skal få overgangspengene når de tar nye steg. Kassi har det høyeste toppnivået av alle i stallen vår, men Stokkelien og Jalasto presterer jevnere - for meg står det mellom de to. Hodet sier Jalasto, men hjertet sier Stokkelien, rett og slett fordi jeg tok skammelig feil av han. Jeg synes det er litt ekstra tøft å når en spiller jeg hadde null tro på tar i et ekstra tak og fremstår som det helt motsatte av hva jeg hadde forventet. Endret 28. Oktober 2013 av Perfect 7 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Stokkelien. En av spillerne som har klart flest minutter på banen i år, flest mål, gode holdninger og godt publikumstekke. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Når er fristen for å stemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Er jo verdt å merke seg at i løpet av de 13 sesongene ølkassen har vært delt ut har ingen vunnet den mer enn en gang. To stykker har mulighet til å endre på det i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) For meg blir det Stokkelien eller Sayouba, begge har spilt utrolig bra! Stokkelien har puttet jevnt med mål, og vært god hele sesongen. Han har også lyst til å fortsette i stb, det er et stort pluss. Så min stemme får han! Endret 28. Oktober 2013 av HenkeBoss 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Timmi Johansen fortjener hvertfall å ha navnet sitt i denne tråden. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Er jo verdt å merke seg at i løpet av de 13 sesongene ølkassen har vært delt ut har ingen vunnet den mer enn en gang. To stykker har mulighet til å endre på det i år. Blir det Hammer, tro? Eller kanskje Martin Endret 28. Oktober 2013 av Schnellfahrer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 kunne tenke meg mads stokkelien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Han har gjort sitt for å skyte oss til TL, med matchvinnende scoringer i sluttminuttene i en rekke kamper. Stokkegoal er ikke den eneste gode kandidaten i år, men han er den viktigste av dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Enig, men i den kategorien kommer også Mande. Matchavgjørende redninger i mange kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 kunne tenke meg mads stokkelien Hmmm ;P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bogbogesen 16 Del Skrevet 29. Oktober 2013 Del Skrevet 29. Oktober 2013 er det hemmelig valg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Oktober 2013 Del Skrevet 29. Oktober 2013 Nei. Da ville jo ingen kunne vite om det, og ingen kunne få stemt. Dessuten har det også lite for seg å hemmeligholde hvem som vinner valget, det tar litt av prestisjen vekk fra utmerkelsen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Oktober 2013 Del Skrevet 30. Oktober 2013 er det hemmelig valg? Hei Bogbogesen. I og med at du må avgi navn, så er vel valget strengt talt ikke hemmelig. Derimot så tviler jeg på at $$ kommer til å publisere hvem som har stemt på hva, det ville ikke stemt overenes med hvordan det har blitt gjort tidligere. Ha en fin dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 30. Oktober 2013 Del Skrevet 30. Oktober 2013 Navn og medlemsnummer brukes kun for å være sikker på at et medlem ikke stemmer mer enn en gang. Stemmer man flere ganger blir de siste stemmene strøket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Del Skrevet 31. Oktober 2013 I dag har styret fått overlevert to blaa ølkasser som jeg fant på Aker Brygge for et par uker siden. Også har jeg omsider stemt. Hemmelig. Gleder meg til søndag 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. November 2013 Del Skrevet 7. November 2013 Nå som vi har stemt fram bortimot 20 ølkasser, til en haug med fantastiske spillere (og en jævla sviker, sukk), hva med å fikse litt på bildegalleriet i vår WallofFame? Bildene for de siste årene er jo bra, men for de første åra er det mye rart. Martin ser ut som om han holder på å sovne (og han ser hvitere ut enn meg!), bildet av Flem er vel egentlig et bilde av håndflata til Flem, og Veigar ser ut som bildet er tatt på konf-leir. I tillegg er det dette med størrelsen på bildene, selvfølgelig. Bildet av Nannskog synes jeg derimot er legendarisk og må få stå, selv om det kanskje ikke helt følger "normen"! Dette er jo vår aller mest ærefulle og herligste side, og da hadde det vært helt nydelig om noen med kunnskaper innen faget kunne gitt den en liten oppfriskning. Som sagt synes jeg den er helt grei for de senere år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå