Posse 21 259 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Vi har åpnet avstemningen, hvem fortjener ølkasse i år? http://www.stabaek.no/nyheter/1367-arets-viktigste-stabaek-spiller-2013 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Ser at noen har stusset over at Caroline ikke er med i den andre tråden, men det er jo det samme som tidligere at spilleren må være i troppen i slutten av sesongen. Dog er det jo litt pussig at hun har spilt fire sesonger for Stabæk uten å få kassen. For min del gjør det valget av spiller ennå lettere, og kan også merke at i år er alle gamle nok til å få øl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Jeg synes vel det hadde vært enklere om CGH fortsatt hadde vært i troppen. Nå har jeg flere jeg sliter med å velge mellom: Hjelmseth Dekkerhus Thorsnes Pedersen Enget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 For ikke å si Akerhaugen. Hun styrer forsvaret med jernhånd, og det er det klart beste forsvaret i serien. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 For ikke å si Akerhaugen. Hun styrer forsvaret med jernhånd, og det er det klart beste forsvaret i serien. Enig, hun bør så absolutt vurderes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Ida Enget har jobbet som et dyr i alle kamper jeg har sett henne. Soleklar kandidat i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 29. Oktober 2013 Del Skrevet 29. Oktober 2013 Ida Enget har jobbet som et dyr i alle kamper jeg har sett henne. Soleklar kandidat i mine øyne. Den eneste jeg har vært helst sikker på. På herresiden er jeg veldig i tvil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bente 2 Del Skrevet 29. Oktober 2013 Del Skrevet 29. Oktober 2013 En spiller som fortjener å bli årets spiller(og som jeg tror aldri har blitt stemt frem) er kaptein Katrine. Det er vel hennes tur i år! (selv om både Ida og Toril ville fortjent det) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå