Gå til innhold

Terminlisten 2014

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Den ble borte etter det kom fram at Bob skal motta den Honorary all american(eller hva den enn het) prisen i statene den dagen.

Det har ikke kommet noe info da. Så vet ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble borte etter det kom fram at Bob skal motta den Honorary all american(eller hva den enn het) prisen i statene den dagen.

Jeg skal filme videoen som vises i Bobs fravær nå om en times tid, så jeg har ihvertfall begynt å se på togbilletter. Bob prioriterte nemlig å trene STB fremfor å reise til statene. Hvis denne Moss-kampen spilles kl 15 lørdag 18.01 er det svært sannsynlig at vi finner en felles togavgang og lager SS-tur.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal filme videoen som vises i Bobs fravær nå om en times tid, så jeg har ihvertfall begynt å se på togbilletter. Bob prioriterte nemlig å trene STB fremfor å reise til statene. Hvis denne Moss-kampen spilles kl 15 lørdag 18.01 er det svært sannsynlig at vi finner en felles togavgang og lager SS-tur.

Håper det for jeg har byttet vakt denne dagen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk
21.01: Ullensaker/Kisa - Stabæk
24.01: Bærum - Stabæk
31.01: Sarpsborg 08 - Stabæk
07.02: Hønefoss - Stabæk
12.02: Stabæk - Sandefjord
15.02: Lillestrøm - Stabæk
21.02: Strømmen - Stabæk
22.02: Vålerenga - Stabæk
01.03: Vålerenga - Stabæk
05.03: Stabæk - HamKam
15.03: Kongsvinger - Stabæk
23.03: Rosenborg - Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette stemme?

Var vel snakk om en del kamper for 2.laget også.

Den siste av disse er i hvert fall på La Manga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette stemme?

Var vel snakk om en del kamper for 2.laget også.

Den siste av disse er i hvert fall på La Manga.

Sto på nettavisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene matchen (22.2) mot VIF er for Chixa

Hvor har du det fra? I oversikten over kamper for kvinnelagene står det at Vålerenga skal spille mot Kolbotn den dagen, mens SFK skal møte Vålerenga 9. februar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene matchen (22.2) mot VIF er for Chixa

Hvor har du det fra? I oversikten over kamper for kvinnelagene står det at Vålerenga skal spille mot Kolbotn den dagen, mens SFK skal møte Vålerenga 9. februar.

Min feil, så feil.. Det er 9/2 de møter vif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har satt opp terminlista som er neeeeeesten helt klar. Det forhandles fortsatt om én kamp, som ikke vi er involvert i. Ting er jo hemmelig før NTF har gjort seg helt ferdige med forhandlingene, og kanskje blir slippet lagt til mandag for å få mer mediedekning. Men jeg kan ihvertfall si at Stabæk ligger an til å ikke få flyttet mer enn én kamp ut av helgen, og ligger med det i den mindre berørte enden av skalaen.

1064003_635746703153876_2085776619_o.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har satt opp terminlista som er neeeeeesten helt klar. Det forhandles fortsatt om én kamp, som ikke vi er involvert i. Ting er jo hemmelig før NTF har gjort seg helt ferdige med forhandlingene, og kanskje blir slippet lagt til mandag for å få mer mediedekning. Men jeg kan ihvertfall si at Stabæk ligger an til å ikke få flyttet mer enn én kamp ut av helgen, og ligger med det i den mindre berørte enden av skalaen.

1064003_635746703153876_2085776619_o.png

Betyr det at tidlig kampene lørdag og søndag går ut, og at dermed fem kamper spilles søndag 18:00? Ser jo sånn ut fra det som her er lagt ut. CMore har vel kanaler nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre. Oppsettet på bildet får nok flere farger når jeg har lagt inn alt. Men det så så vakkert ut med 5 kamper søndag kl 18 at jeg måtte ta en pust i bakken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargerikt oppsett. Ufint med så mye rødt.

91/128 kamper (71%) spilles ikke søndag kl 18:00

Riktig nok er to av rundene 2. påskedag (mandag) og 1. mai (torsdag), men 71 % er for drøyt. Og mandagskampene er ikke forsvunnet helt ser vi, i runde 5 og 8 er fredagskampene flyttet til mandag pga cupkamper og i runde 7 pga 1. mai-kamper. Håpløst.

Dog er vi heldig med vår mandagskamp, hjemme mot enga. Følgende Stabæk-kamper er flyttet:

2. runde: Søndag 06.04.14 19:00 Brann - Stabæk TV2

3. runde: Søndag 13.04.14 15:30 Stabæk - Molde C More Fotball HD

7. runde: Mandag 05.05.14 19:00 Stabæk - Vålerenga TV2 Zebra

Og STB-kalenderen er selvfølgelig oppdatert.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

NTF oppdaget at Lillestrøm bare fikk én hviledag i runde 6, og skiftet deres kamp med Odd - Sarpsborg. Uten å oppdage at det ga Sarpsborg nøyaktig samme problem, så siste endring er neppe ikke gjort...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel enten vår kamp mot Sandnes/Ulf eller Start - Molde som må spilles på onsdagen da?

Siden den skal vises på C More Football vil jeg gjette på at det blir den hakket mer attraktive Molde-Start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminlisten 2014
  • Opprett ny...