Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 8 plass så er jeg super fornøyd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Kommer til å være happy med tre poeng hjemme og 1 borte. Alltid skuffet ved tap. Så får vi summere opp til slutt Endret 7. Mars 2014 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 2 poeng i snitt tilsvarer vel seriegull, så da er fallhøyden for din del rimelig stor 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 Kommer til å være happy med tre poeng hjemme og 1 borte. Alltid skuffet ved tap. Så får vi summere opp til slutt Tiltredes! Selvfølgelig fornøyd med tre poeng bort også. Sikt på månen, så lander du i skyene om pila går litt lavere. Realistisk sett er vel femteplassen "vår" god nok som måne for denne sesongen. Godt vi har en amerikaner og ikke Stoltenberg til leder... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 Selv om laget viser fremskritt er det litt vanskelig å se hvordan vi ligge an i forhold til de andre. Fornøyd med sikker plass, - håper på gull 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 Fjortendeplass, og så knuser vi Bærum 13-0 over to kamper i kvalikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Årets positive overraskelse! Laget med mest underholdende fotball. Har troen på gode resultater, selv om sluttplassen kanskje ikke er medalje, men heller ikke nedrykk. Gleder meg til årets sesong! Endret 7. Mars 2014 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Er vi faktisk så gode defansivt til det altså,- og putter vi nok gåller i løpet av sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Om ikke med en gang, så tror jeg vi kommer til å gjøre det veldig godt utover i sesongen. Defensivt og offensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Hepp, Ut av ren nysgjerrighet, dere som er så optimistiske, hvilke lag legger vi lett bak oss? @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 RBK 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 LSK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Hepp, Ut av ren nysgjerrighet, dere som er så optimistiske, hvilke lag legger vi lett bak oss? @ringo Start, Sarpsborg og Sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Ulf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Ulf Legger vi Ulf bak oss tror jeg vi skal være veldig fornøyde.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Ulf Legger vi Ulf bak oss tror jeg vi skal være veldig fornøyde.. Jepp! For første gang på noen år så ser jeg positvt på sesongen! Lenge siden jeg har gledet meg sånn til sesongstart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2014 Fotball handler om passion, om tro og håp. I min verden legger vi alle bak oss og har ikke tapt en eneste kamp før den er over. Saklig analyse kan kanskje gi et annet scenario. Men jeg er ikke saklig og objektiv - jeg tror på Stabæk. Vi legger de andre møkkalaget bak oss. Rosenborg, Vålerenga, Lillestrøm og hvem ellers som er i eliteserien har ikke sjans mot oss. Mulig jeg må bite noe av det i meg etter sesongen. Men da ser jeg fram mot neste sesong! Er man supporter - så er man supporter. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Ulf - har kjøpt inn et nytt lag. Alle tror de har kjøpt så ufattelig lurt. Fallhøyden er stor. Start - har mista han som styrte dem unna 1. div nærmest på egen hånd i fjor (Heikkinen). Sarpsborg 08 - klarte seg med mer flaks enn vett og noen heldige signeringer i fjor Sogndal - et eller annet år sprekker det. Bodø/Glimt - klarer fotballen deres seg like bra i Tippeligaen som i en helt utrolig svak Adeccoliga? Mange vi kan legge bak oss. Husk at vi starter på blanke ark spillestilsmessig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 9. Mars 2014 Del Skrevet 9. Mars 2014 Jeg er supporter, og jeg tror vi rykker ned. Men faen så glad jeg blir om vi holder plassen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Mars 2014 Del Skrevet 9. Mars 2014 Start, Sogndal, Ulf, S08, og Odd er jeg ganske sikker på vil ligge under oss på tabellen etter endt sesong. I tillegg har jeg litt på følelsen at LSK og VIF driter seg ut igjen, og fort kan havne bak oss de også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 9. Mars 2014 Del Skrevet 9. Mars 2014 3 uker til seriestart og aldri vært like spent før en sesong som jeg er nå! En god spiss nå, så blir vi årets overraskelse. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Mars 2014 Del Skrevet 9. Mars 2014 Man må gjerne "ta en Albert" = ha en "usaklig" tro på at vi vinner alle kampene. Eller man være litt mer moderat, og "ta en Norris" = være "sikker" på at vi ender godt unna til sumpa. Uansett håper jeg bare at vi ikke krever alt vi "tror" på. Skulle vi slite i åpningskampen, i en kamp vi "skal" vinne, så bør det være som forventet - starten på en veldig tøff sesong. I 2012 syns jeg vi lenge var ganske gode på tribunen. Vi sang vel hele kampen selv om vi ble rundspilt i andre runde i plankebyen. Der må vi være i år også. Vi kan ikke la signeringa av Bob la oss heve lista urealistisk høyt i forhold til hva vi kan forlange. Full backing selv om det går dårlig de første rundene. Det er det jeg har mest tro på! Hva som skal skje på banen har jeg ikke allverdens lyst til å tenke på... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 9. Mars 2014 Del Skrevet 9. Mars 2014 Jeg er ikke alt for optimist med tanke på Tippeliga-spill 2015, men gud så digg det hadde vært om vi hadde holdt plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Mars 2014 Del Skrevet 9. Mars 2014 Kan godt tenkes at vi vil slite i starten, det er jeg forberedt på. Tror vi blir bedre og bedre utover i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2014 Alt annet enn nedrykk med våre ressurser, tropp og budsjett vil være en prestasjon langt større enn de fleste av oss noensinne vil kunne fatte. Alt over kvalifiseringsplass er ren bonus. Hvert eneste poeng vi tar skal feires til krampa tar oss. Og når vi taper, så støtter vi hverandre og klubben. Dette blir en sesong hvor vi vil møte tøff motstand i hver eneste kamp. Vi får ingenting gratis. Det er oss mot resten. Oss mot de store penga, Oss mot fotballkjendisene. Oss mot tabloidhorene. Oss mot TV2. Oss mot Davy Wathne. Oss mot alle odds. Denne kampen skal vi ta. Vi gir oss aldri. Uansett. Sees på match! 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 11. Mars 2014 Del Skrevet 11. Mars 2014 Hepp, Ut av ren nysgjerrighet, dere som er så optimistiske, hvilke lag legger vi lett bak oss? @ringo Med seier mot Sogndal i første serierunde på nadderud tror jeg de vil forbli under oss resten av sesongen. De har en seier mot Florø, tapt for Førde og spilt uavgjort mot Ham-Kam og Molde i oppkjøringen. Resten blir ønsketenkning, men mannskapet på Åråsen begynner å bli gammalt og jeg føler de fort kan subbe nedi der sammen med oss, Start, S08 også tror jeg Ålesund får det litt tøffere i år. Med en god porsjon ønsketenkning havner vi på en fin fin 12 plass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mars 2014 La aldri Bob Bradley lese en oversettelse av denne tråden. Sitat: "I'm not here to save our place in the Tippeleague. I'm here to win it." Husk: I kassa står Elfenbenskystens landslagskeeper. I forsvaret f.eks New Zealands landslagspiller Craig Henderson, norsk landslagspiller Jon Inge Høiland, norsk U-21 spiller Nikolai Næss, norsk U19 landslagsspiller Anders Trondsen. (eller erfaren, duellsterk finsk landslagsspiller, kraftfull local lad med erfaring fra Stabæk siden 2009, dansk Superligaback med erfaring fra hollandsk Eresdivisie…) På midtbanen: Tippeligaens raskeste høyrekant i Fredrik Brustad, Tippeligaens beste midtbaneanker i Enoch Kofi Adu, amerikansk MSL-spiller og duracellkanin Mike Stephens, norsk U18 landslagsspiller Morten Thorsby, venstrekant trollmann og stadig mer målfarlige Luc Kassi (eller U-18 landslagsspiller Harald Holter, ballsikker og stadig bedre lagspiller Stian Sortevik, Ham-Kams bestemann de siste sesongene og etterrspurt av mange Tippeligalag, den slepne Emil Dahle…) På topp: Rask, teknisk og nå også målfarlige og uberegnelige Franc Boli, eller tidligere notorisk storscorer i Tippeligaen med erfaring fra europeisk toppfotball XXXXXXX. Nedrykk? Hold opp, 'a! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 11. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 11. Mars 2014 (endret) Altså, jeg har troen. Men vi må ikke undervurdere de andre tippeliga lagene heller. Vi får mange svar når vi spiller mot RBK som jeg tror kommer til og gjøre det bra i år. Kampen mot VIF som et eksempel, vi spilte bra i første omgang. I andre omgang gjorde Rekdal noen få bytter og vi ble overkjørt uten sidestykke.. Og VIF har virkelig ikke imponert noen de siste årene, sliter vi så mye mot dem kan vi virkelig få det tøft utover sesongen... 3-3 Mot Mjøndalen kampen tror jeg heller ikke imponerte noen, men for all del, gutta kan være sterkere enn vi tror de er. Time will show. Jeg har riktignok troen på tippeliga spill i 2015 også men vi skal ikke si at vi er mye bedre enn det vi har visst så langt i år, som virkelig ikke er imponerende. Men positiv innstilling er veldig bra og den riktige måten og drive på fremover! Bra ingo Endret 11. Mars 2014 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 11. Mars 2014 Del Skrevet 11. Mars 2014 , eller tidligere notorisk storscorer i Tippeligaen med erfaring fra europeisk toppfotball XXXXXXX. Nedrykk? Hold opp, 'a! Du skal hvertfall ha for å trigge nyskjerrigheten min Ingo! Når kan dette navnet offentligjøres a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 11. Mars 2014 Del Skrevet 11. Mars 2014 , eller tidligere notorisk storscorer i Tippeligaen med erfaring fra europeisk toppfotball XXXXXXX. Nedrykk? Hold opp, 'a! Du skal hvertfall ha for å trigge nyskjerrigheten min Ingo! Når kan dette navnet offentligjøres a? Peter Kovacs. Sånn! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå