smart 2 085 Del Skrevet 8. November 2014 Del Skrevet 8. November 2014 Ser at Bernhus har lest ringo og peker på at Stabæk etter kjøpene i sesongen er et av de mest erfarne lagene i eliteserien. Men bra da at vi har klart å få dem til til en "lutfattig klubb på et skrint stadion". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Gratulerer med beste tabellplassering siden 2009! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Da er det vel bare å oppdatere tråden til 2015... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Må vel være fornøyd med 9. plass tross alt. Med rutinen vi fikk inn i sommer har jo faktisk begynt å få OK kontrolll defensivt og. Lekte litt på nifs.no, og ser man på de siste halvdel av sesongen har vi sluppet inn 22 mål, bare 5 lag har sluppet inn færre, og ser man kun på de siste 8 er det bare Molde og Rosenborg som har sluppet inn færre mål! Det er noe å ta med seg etter å ha lekket som en sil stort sett hele tiden siden Pontus Sagerstrom forlot oss. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Hepp, Ja det må vi være fornøyde med! Sommervinduet var årets høydepunkt for meg @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Årets soleklare høydepunkt for meg selv personlig var 16.mai. For en kamp det var! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 16. mai var stort, men jeg synes faktisk det var enda større at vi fortsatte med å spille ut Godset bare fire dager etter seieren i Trondheim. Jeg begriper fortsatt ikke hvordan jeg klarte å kjøre hjem etter den kampen - jeg var alvorlig høy på suksess akkurat da. I løpet av en drøy uke kom så møkkakampen på Romerike, etterfulgt av verdens dårligste angrepsfotball på Grorud. Men det glemmer jeg snart. Følelsen etter Godsetkampen kommer jeg dog til å huske lenge. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Hjemmekampen mot Godset er muligens høydepunkt for meg også selv om man kun vinner 2-1. Ellers var jo cupkampen borte mot Bodø/Glimt et høydepunkt. Vinne 2-0 etter å ha bli totalt utspilt det første kvarteret. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 -2x3 poeng mot Rosenborg -Den helt latterlig sene utligningen mot Molde -Borteseieren i Drammen -Følelsen av at alt bare falt på plass i serieåpningen mot Sogndal. Mye å velge mellom i år, gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 2 x 3poeng mot RævBK og Godset borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. November 2014 Del Skrevet 10. November 2014 3 seire mot RBK, Godset borte, Molde away, Bodø borte i cupen.... For en sesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. November 2014 Del Skrevet 10. November 2014 Egentlig serien i Bergen i 2. runde. Det var da jeg begynte å tro at sesongen kunne bli helt anderledes enn "ekspertene" trodde. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. November 2014 Del Skrevet 10. November 2014 Målet til Ville i Drammen var et virkelig "gni seg i øynene" øyeblikk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå