kjakan 0 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 " Danmarks trup til EM-slutrunden Målmænd: Thomas Sørensen, Aston Villa - Peter Skov-Jensen, FC Midtjylland - Stephan Andersen, AB. Forsvar: Thomas Helveg, Inter - René Henriksen, Panathinaikos - Martin Laursen, AC Milan - Niclas Jensen, Borussia Dortmund - Brian Priske, Genk - Per Krøldrup, Udinese. Midtbane: Thomas Gravesen, Everton - Claus Jensen, Charlton - Morten Wieghorst, Brøndby - Christian Poulsen, Schalke 04 - Daniel Jensen, Murcia. Angreb: Dennis Rommedahl, PSV Eindhoven - Jon Dahl Tomasson, AC Milan - Martin Jørgensen, Udinese - Jesper Grønkjær, Chelsea - Ebbe Sand, Schalke 04 - Peter Madsen, Bochum - Kenneth Perez, AZ Alkmaar. De resterende to pladser besættes i løbet af den kommende uge. " Dette har jeg saxet fra den fornæmme ævis, Bærlængske Tædende. Personlig synes jeg det er en ikke så rent liten skandale at ikke Peter er tatt ut i angrebet, men det er mulig at det kun skyldes en skriveleif på et fornavn der - men bra for oss!!! Jeg lurer på om noen vet om våre to aktuelle noen gang har vært nevnt i diskusjonen, eller om Mads har spilt noen landskamper det siste året eller før den tid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Det er fortsatt 2 åpne plasser, men jeg frykter vel ikke akkuratt at Mads blir med, på den andre siden så kan det jo hende at Martin kjører litt inside og at får med broren sin. Mads har sagt at han har satt det som mål å komme til EM og dette kan vel være en aldri så liten nedtur for han. På den andre siden så kjemper han kanskje enda mer for en av de siste. Hadde dog satt pris på at han holdt seg hjemme å spite for oss i sommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg