Øistein 1 858 Del Skrevet 29. November 2013 Del Skrevet 29. November 2013 Sorry ass men jeg synes det virker som en jævla nødløsning å hente opp juniortreneren som hovedtrener. Blir utrolig skuffa hvis det skulle bli en realitet. Må ha en trener med litt mer erfaring 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 29. November 2013 Del Skrevet 29. November 2013 Alt vi har gjort de siste årene har vært nødløsninger, og sånn vil det fortsette i overskuelig fremtid. Juniortreneren vår er en nødløsning jeg har mer tro på enn andre nødløsninger som Skarsfjord, Bergersen og Sandstø. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. November 2013 Del Skrevet 29. November 2013 Enig med Øistein. En enorm skuffelse om de går for å flytte "opp" vår genierklærte juniortrener. Det er selvfølgelig mulig han lykkes (i motsetning til Skarsfjord med fler), men hva sier det om denne voldsomme satsingen på juniorlagene? Med en gang vi finner gull, så skal vi hale det rett ut av juniorsatsinga. La oss fortsette den sterke satsingen (inkludert nær ubetalelige suksessfaktorer som Antonio) vi har klart å opprettholde på junioravdelingen. Så lenge vi ligger der vi ligger sportslig sett, er det utrolig viktig at vi har et juniorlag som produserer stadig nye tilvekster for A-laget. Worst case er at vi gjør om gull for junioravdelingen til gråstein for A-laget. Da har man virkelig driti på draget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 29. November 2013 Del Skrevet 29. November 2013 Worst case er at... ...Antonio har større ambisjoner enn å drive med juniorfotball, men aldri blir spurt fordi han gjør det bra med juniorene og derfor velger å jobbe for en annen norsk klubb hvor han ser en mulighet til å stige i gradene. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. November 2013 Del Skrevet 29. November 2013 Worst case er at... ...Antonio har større ambisjoner enn å drive med juniorfotball, men aldri blir spurt fordi han gjør det bra med juniorene og derfor velger å jobbe for en annen norsk klubb hvor han ser en mulighet til å stige i gradene. Jeg sier jo ikke at de ikke skal ha en kontinuerlig dialog med fyren, men å hente ham til en stilling han kanskje ikke er klar for, fra en junioravdeling som neppe er klare for å miste ham, det er en god start på worst case i min bok. Det handler om gode prosesser og godt forberedte endringer, ikke om at Antonio skal få livslangt forbud mot å trene A-laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. November 2013 Del Skrevet 29. November 2013 Hepp, Nå skal vi ikke ta sorgene på forskudd. Stabæk løfter ikke Antoni fra jr. avdelingen uten å ha en plan for hvordan man skal erstatte han, muligens en ganske god en også. @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. November 2013 Del Skrevet 30. November 2013 Jeg kan som kjent lite om fotball, men det kan vel tenkes at det er litt forskjell på å 1: ha en tropp bestående av noen av landets beste juniorer (tekniske ferdigheter) som har kommet til klubben/NTG i kamp mot lag på samme alderstrinn som i større grad er tradisjonelle klubblag med større innslag av spillere på "normalt nivå" og 2: Lede et ungt og uerfarent lag med ferdigheter på et lavere nivå enn de aller fleste av våre konkurrenter i Tippeligaen. Jeg tror en vesentlig større andel av trenere vil ha suksess i tilfelle A enn i tilfelle B, uten at det betyr at Antoni ikke kan få suksess også i tilfelle B. Sannsynligheten for fiasko for en trener som ikke har noe som helst erfaring fra Tippeligaen gitt slike rammevilkår er imidlertid ganske sterkt tilstedeværende, er jeg redd. Var ikke dette pakket elegant inn? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 30. November 2013 Del Skrevet 30. November 2013 Interessant hvor mye mat 007s 'cold reading' har vært. Men la oss legge realismen til side 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Stille før stormen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Noe nytt 007 ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Da er det vel bare å opprette en ny tråd om hvem som blir ny jr-trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Da er det vel bare å opprette en ny tråd om hvem som blir ny jr-trener.Så da stemte det at det var misnøye med spanjolen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Sorry ass men jeg synes det virker som en jævla nødløsning å hente opp juniortreneren som hovedtrener. Blir utrolig skuffa hvis det skulle bli en realitet. Må ha en trener med litt mer erfaring Vet du noe som helst om hans erfaring? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Sorry ass men jeg synes det virker som en jævla nødløsning å hente opp juniortreneren som hovedtrener. Blir utrolig skuffa hvis det skulle bli en realitet. Må ha en trener med litt mer erfaring Vet du noe som helst om hans erfaring? Erfaring kan dere lese om her: http://ntg.no/no/velg_skole/baerum/idretter/fotball/trenere/antoni_ordinas_pou/page11035.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Hadde vært kjekt med en trener som har mer erfaring enn å trene 15-åringer 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Man får ikke jobb i Stabæks sportslige avdeling hvis man har mye erfaring med det man skal jobbe med. IAO, Lennartsson, Belsvik... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 1. Desember 2013 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2013 (endret) Hadde vært kjekt med en trener som har mer erfaring enn å trene 15-åringer Tja, I følge CV: 2009-at present Assistant coach of CD Atlético Baleares. Edit: De vant sin avdeling på nivå 3 (2009) i Spania. Stadion med plass til 26.000. Er vel ikke bare 15-åringer med der ? Endret 1. Desember 2013 av KOJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Still.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Hadde vært kjekt med en trener som har mer erfaring enn å trene 15-åringer Tja, I følge CV: 2009-at present Assistant coach of CD Atlético Baleares. Edit: De vant sin avdeling på nivå 3 (2009) i Spania. Stadion med plass til 26.000. Er vel ikke bare 15-åringer med der ? Ville ikke det være ennå mer imponerende? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 1. Desember 2013 Del Skrevet 1. Desember 2013 Ordinas er en glimrende trener med stor respekt i spillergruppen. Jeg har ingen tvil om at han kan bidra til å styrke klubben sportslig over de neste par år (om han blir valgt som trener) Kan Barcelona ta opp reservelagstreneren og vinne det som vinnes kan, så kan vi holde oss i TL med Toni som sjef. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 Kan Barcelona ta opp reservelagstreneren og vinne det som vinnes kan, så kan vi holde oss i TL med Toni som sjef. Støttes 100%. Jeg klarer hller ikke å se noen forskjell på Stabæk og Barcelona, så dette blir garantert suksess! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2013 Forskjellene mellom Stabæk og Barcelona veies vel greit opp av forskjellene mellom å vinne alt som er på høyeste nivå og å beholde plassen i den norske Jallaligaen. Hvis folk er dyktige nok så er de dyktige nok samme hvor man finner dem. Dersom det er noe hold i argumentet som brukes mot Antoni, kan vi vel heller ikke gi a-lagskontrakter til de beste spillerne på juniorlaget vårt. PS: Hvem har puttet et femmer på Alzheimer og trykket på sarkasmeknappen? 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 Greier det siste spørsmålet til P7 å samle like mange likes som "Oppropet" før forrige sesong om at man skulle oppføre seg ordentlig på forumet, mon tro? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 http://espnfc.com/blog/_/name/soccerusa/id/3856?cc=5739 Her nevnes Sheffield Wedensday som en mulig kandidat til en jobb i Europa. Ingenting om Stabæk. Vancouver har tilbudt han 1 million USD i året. Står mellom Vancouver og europa. Det kan da være alt fra oss til Sheffield Wedensday Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaChristian 2 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 http://espnfc.com/blog/_/name/soccerusa/id/3856?cc=5739 Her nevnes Sheffield Wedensday som en mulig kandidat til en jobb i Europa. Ingenting om Stabæk. Vancouver har tilbudt han 1 million USD i året. Står mellom Vancouver og europa. Det kan da være alt fra oss til Sheffield Wedensday Det står vel ikke noe om at han skal til Sheffield W? Såvidt jeg kan se skriver de bare at jobben der er ledig, men at de har tre andre kandidater. I tillegg tror (eller håper er kanskje mer riktig) jeg at han blir fortere lagt merke til om han får til noe med Stabæk enn med en bakgårdsklubb i England, ikke fordi vi er så gode men fordi han isåfall klarer noe ingen hadde trodd. Mens for å bli lagt merke til i England (da tenker jeg Championship) må han nok rykke opp med en av klubbene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 Nå må det faen meg skje noe snart! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 Hehe, Det kjennes i kroppen ja... IAs "regjeringstid" har vært preget av mye kontraktsstøy av ymse slag. Da vi for en gangs skyld så ut til å ligge godt an med tanke på resigneringer og rekruttering så klarte vi å surre det til for oss selv ved å skvise Belsvik så han takket nei. Dermed har vi ikke fått resignert sentrale elementer fra årets stall og ei heller fått tegnet kontrakter med spillere som har vært erklært klare i flere uker allerede. Nå ser det ut som om vi kommer til å gå juleferien i møte med et jr. lag ledet av jr. trener(ere). Silly season har i år vært mest slitsom... @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 Jeg lurer på hvor langt Sysifos har igjen før han kommer til toppen? Seriøst, hvordan er det mulig å kløne til dette når man tilsynelatende hadde såpass god kontroll? Det er jo NÅ de må komme opp med planer, signeringer og positive signaler så folk kjøper sesongkort tidlig. Kom igjen a! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 God poeng, Skal man selge sesongkort må man gi folk noe å tro på @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Desember 2013 Del Skrevet 2. Desember 2013 Seriøst, hvordan er det mulig å kløne til dette når man tilsynelatende hadde såpass god kontroll? Gi meg en I! Gi meg en A! Gi meg en O! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå