Anette 238 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Noen som er på nadderud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 8 dager i watford? mye hat på twitter ser det ut som Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Noen som er på nadderud? Jeg er på vei, kommer til å Periscope fra 19:30-ish. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. November 2015 (endret) Del Skrevet 30. November 2015 (endret) 8 dager i watford? mye hat på twitter ser det ut som Èn seier og èn uavgjort på de åtte dagene. Endret 30. November 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 8 dager i watford? mye hat på twitter ser det ut som Èn seier og èn uavgjort på de åtte dagene. Bedre enn Bradley i Le Havre altså? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 8 dager i watford? mye hat på twitter ser det ut som Èn seier og èn uavgjort på de åtte dagene. Tidenes eneste ubeseirede Watford-sjef? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Hadde trøkk i støvelen hvertfall: Fra 10:10 https://www.youtube.com/watch?v=mosdevcCJEw 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 210 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Denne er jeg veldig usikker på vil skape den helt store entusiasmen. Har ikke forbundet Stabæk med tung skotsk fotball. Er det lekende i fokus her? Håper virkelig jeg tar feil. For alle skotter er like? Litt som at alle islendinger har skjegg og spiser fisk? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Håper han ikke har samme dinosaur filosofi som Moyes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Denne er jeg veldig usikker på vil skape den helt store entusiasmen. Har ikke forbundet Stabæk med tung skotsk fotball. Er det lekende i fokus her? Håper virkelig jeg tar feil. For alle skotter er like? Litt som at alle islendinger har skjegg og spiser fisk? Espen Moe svarte nettopp på det på NRK. Han står for det skotske hvor vi skal løpe mye..... Det i seg selv er jo ikke feil men så får vi se om den tekniske stilen kan vinne. Så litt like mener i det minste styreformann at det er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 30. November 2015 Del Skrevet 30. November 2015 Denne er jeg veldig usikker på vil skape den helt store entusiasmen. Har ikke forbundet Stabæk med tung skotsk fotball. Er det lekende i fokus her? Håper virkelig jeg tar feil. For alle skotter er like? Litt som at alle islendinger har skjegg og spiser fisk? Espen Moe svarte nettopp på det på NRK. Han står for det skotske hvor vi skal løpe mye..... Det i seg selv er jo ikke feil men så får vi se om den tekniske stilen kan vinne. Så litt like mener i det minste styreformann at det er Jeg må nå innrømme at jeg ikke heeelt likte det utsagnet. Vi skal da spille kul teknisk fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. Desember 2015 Del Skrevet 17. Desember 2015 Se IA, i tilfelle det ikke skulle funke med Billy; http://www.dagbladet.no/2015/12/17/sport/fotball/tabeller/jose_mourinho/chelsea/41707569/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Da kan vi offisielt sparke i gang denne tråden igjen. Hvem vil vi ha? Hvem er ledig? Hva slags trener er det vi trenger? Og sist men kanskje ikke minst: Hva kan vi forvente at en ny trener kan gjøre med resten av sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Jeg ønsker meg Toni ut sesongen til Deila er ferdig med sin reise rundt til klubber i Europa for å lære! Så han kan ta over ett TL lag januar -17 (om ikke Toni vil fortsette) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 004 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Nanne involvert igjen er drømmen! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Toni er vel en interessant løsning fordi vi da kan putte alke tilgjengelige midler i å gi spillerstallen et høyst påkrevd løft. Ellers sier jeg som alltid, stabæk bør ha svensk hovedtrener 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Ny stemme, ny energi og nye ideer trengs! Men redd økonomi og timing begrenser oss veldig her. Håper vi unngår assistent løsning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Toni er vel en interessant løsning fordi vi da kan putte alke tilgjengelige midler i å gi spillerstallen et høyst påkrevd løft. Ellers sier jeg som alltid, stabæk bør ha svensk hovedtrener Hva om Lars Lagerbäck tok en som sin mentor Hodgson og vil trene en Mikke Mus klubb ... IA har tryllet før ... Når det er sagt så hadde jeg vært spennende med Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Blir vel skløtterud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 <---------- This guy! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Hadde vært fantastisk men Nannskog! Nærmest perfekt! Mons Ivar Mjelde kunne også vært noe, ingen dum trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Drillo er ledig - han kan redde kontrakten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Aner også at Tor Ole er kandidaten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Jeg ser egentlig bare én kandidat: arni 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Takk for tilliten! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Hadde vært fantastisk men Nannskog! Nærmest perfekt! Mons Ivar Mjelde kunne også vært noe, ingen dum trener. Ikke for å være negativ til Nannskog (selv om noen kan tolke det sånn), men hva er det som får folk til å tro at han er en veldig god trener? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjesten 28 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juli 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juli 2016 (endret) Ny skribent på forumet, men mangeårig leser, innflytter og Stabæk-fan som kjenner klubben på godt og vondt. Klarer ikke dy meg lenger og hiv meg på i debatten. Antoni Ordinas skal og må bli den nye trenaren, han kjenner klubben og akademiet godt, har god kompetanse, er engasjert og har passion. I tillegg tror jeg han ser talentene i klubben og vil ta meg se de istedefor leiesoldater som er korte dårlige løsninger ! Endret 8. Juli 2016 av Gjesten 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Hadde vært fantastisk men Nannskog! Nærmest perfekt! Mons Ivar Mjelde kunne også vært noe, ingen dum trener. Ikke for å være negativ til Nannskog (selv om noen kan tolke det sånn), men hva er det som får folk til å tro at han er en veldig god trener? Godt spørsmål. Han har vel ikke så veldig mye mer å vise til som trener enn denne attesten; http://fcsthlm.com/artikel/208/daniel-nannskog-tar-plats-i-ledningen/ Men han er en legende i klubben, en vinnerskalle som kjenner klubben og IA godt klinger bra i mine ører Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Topp 3 kandidater: 1.deila 2.skullerud 3. Nannskog Må tenke på at vi må ha en flink trener som kan gjøre at vi beholder plassen og samtidig kan lage en litt mer fremtidig plan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 8. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2016 (endret) Ny skribent på forumet, men mangeårig leser, innflytter og Stabæk-fan som kjenner klubben på godt og vondt. Klarer ikke dy meg lenger og hiv meg på i debatten. Antoni Ordinas skal og må bli den nye trenaren, han kjenner klubben og akademiet godt, har god kompetanse, er engasjert og har passion. I tillegg tror jeg han ser talentene i klubben og vil ta meg se de istedefor leiesoldater som er korte dårlige løsninger ! Har brukt opp min kvote med 'likes' dette døgnet, men er enig med deg og tror du får rett. Endret 8. Juli 2016 av Chr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå