Gå til innhold

larsen007
 Del

Anbefalte innlegg

Synes synd på Bo. Vi spiller ikke så verst fotball ,men blir så til de grader bortdømt. Hvordan kan man bruke to sekunder på å avfeie Bakengas scoring som offside uten å vise oss bildene? Mens den åpenbare utvisningen av Solholm kjørte de 70 repriser på før han sukkøret måtte dømme favør Stabæk.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben trenger en attitude adjustment. Vi må rydde opp i alt. 
Kulturen også. 

Kandidatene burde være: 

1. Tom Stenvoll

2. Tom Stenvoll

3. Hugo Vicente/Toni Ordinas (selvom jeg tror griser flyr før LSK sender Toni bort.. 

4. Tom Stenvoll

5. Ikke en resirkulert trener igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utover å virke som en knakende fin fyr, hva tilsier at Tom Stenvoll er en god trener i Eliteserien? (Årene som trener for Andenes i 5. divisjon og to år med Lyns damelag er ikke en spesielt imponerende CV.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det @odd sa. Dessuten syns jeg kandidatene bør være noen som på ingen måte har noen tilknytning til det pillråtne Stabæk-miljøet. Gutteklubben Grei som er mer opptatt av å beskytte sine egne og hverandres posisjoner enn å drive klubben på en god måte må rykkes opp med roten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev odd:

Utover å virke som en knakende fin fyr, hva tilsier at Tom Stenvoll er en god trener i Eliteserien? (Årene som trener for Andenes i 5. divisjon og to år med Lyns damelag er ikke en spesielt imponerende CV.)

Hadde Helstrup så sinnsyk cv før han tok over Tromsø ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev odd:

Syntes du Lars sin CV er mer imponerende? Tom er i det minste en lagbygger og en flott person. Som også har offentlig gått ut å sagt at han vil trene Stabæk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev nichb:

Hadde Helstrup så sinnsyk cv før han tok over Tromsø ?

Nei. Og jeg sier ikke at man ikke kan lykkes uten en god CV heller. Jeg bare spør hva det er Tom Stenvoll har som gjør han til en av Norges beste trenere. (Vi kan jo anta at å trene et eliteserielag er attraktivt for de beste trenerne i landet, så det er der listen ligger.)

Hva gjør han bedre enn feks Skjønsberg, Nannskog eller André Flem (for å sammenlikne med andre gamle helter)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev odd:

Nei. Og jeg sier ikke at man ikke kan lykkes uten en god CV heller. Jeg bare spør hva det er Tom Stenvoll har som gjør han til en av Norges beste trenere. (Vi kan jo anta at å trene et eliteserielag er attraktivt for de beste trenerne i landet, så det er der listen ligger.)

Hva gjør han bedre enn feks Skjønsberg, Nannskog eller André Flem (for å sammenlikne med andre gamle helter)?

Si det. Det største forskjellen er vel at Stenvoll har uttalt at han kunne tenke seg å trene Stabæk om kabalen skulle bli slik. De andre du nevner vet jeg ikke om har lyst engang..ikke hørt noen andre gamle helter uttalt at de vil heller. Vi starter med de som har lyst da hvetfall! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå setter jeg det på spisse med vilje: Er kvalifikasjonen til Stenvoll at han har lyst? I så fall melder jeg meg!

(Igjen, for alt jeg vet har Stenvoll de beste faglige kvalifikasjoner og referanser. Fortell meg gjerne!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

David Nielsen? Da har vi ihvertfall en som ikke kommer til å sitte på ræva i 90 min! Kan nøyaktig være den type treneren vi trenger.

Erik Hamrén? Rikard Norling fikk det ikke til i Brann, men er en god trener!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev odd:

Nå setter jeg det på spisse med vilje: Er kvalifikasjonen til Stenvoll at han har lyst? I så fall melder jeg meg!

(Igjen, for alt jeg vet har Stenvoll de beste faglige kvalifikasjoner og referanser. Fortell meg gjerne!)

Usikker, men som ble nevnt over. Inn som assistent kunne fungert..så får han heller bevise hva han duger til for vi kommer til å sparke flere treneren fremover..om ikke stranden snur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker at det som er viktig er å finne en trener med gode (les riktige) lederegenskaper. Fotballen er litt underordnet da det uansett ikke bør gis kontrakt lenger enn til 31.12

Timingen nå er riktig, med et lite opphold i kampprogrammet.

Men jeg frykter de blir sittende med ræva på hendene….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev @ringo:

Jeg tenker at det som er viktig er å finne en trener med gode (les riktige) lederegenskaper. Fotballen er litt underordnet da det uansett ikke bør gis kontrakt lenger enn til 31.12

Timingen nå er riktig, med et lite opphold i kampprogrammet.

Men jeg frykter de blir sittende med ræva på hendene….

Så lenge det er nada uttalelser  fra styre og klubb, selv med like dårlig sportslig rekke som i 2012. Er jeg redd for at vi blir stående med akkurat de samma folka i trenerteamet……..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

David Nielsen med Tom Stenvoll som assistent.

Ikke nødvendigvis en god personlighetsmatch, men det burde de kunne få til å funke.

Én kortsiktig løsning med masse engasjement (som redder plassen), og én potensielt god langsiktig løsning med blått hjerte og masse lyst (som i beste fall kan ta over fra neste år)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev nichb:

Ut 2025….

Har sikkert klausul om utkjøp. Fått til mye med lite og har gang etter gang klart å snu tunge perioder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
  • Opprett ny...