stbS 2 460 Del Skrevet 25. August 2023 Del Skrevet 25. August 2023 17 minutter siden skrev Yassine: Christian Michelsen ferdig i KBK, noe for oss? Her snakker vi ja! Gjort en herlig jobb for KBK, kjenner klubben godt, og matchvinneren mot Anderlecht! Ja, nå må du for alvor vinne noen kamper Lars. For her har vi en som kan ta over, for mange grunner. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 25. August 2023 Del Skrevet 25. August 2023 Ja til Michelsen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 25. August 2023 Del Skrevet 25. August 2023 Ja til Bohinen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 25. August 2023 Del Skrevet 25. August 2023 Nei, de skal vel tviholde på Bohinen som alle med et halvt øye kan se ikke fungerer til det er for sent å redde skuta fra å gå på grunn igjen... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2023 Kunne vært en spennende duo med Michelsen og Myhre/Stenvoll? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Hva med Tom Nordli ut året? Lufter bare tanken. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 1 minutt siden skrev SAU: Hva med Tom Nordli ut året? Lufter bare tanken. Nei! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Michelsen virker mer fristende. Med Karadas som assistent. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 3 minutter siden skrev SAU: Hva med Tom Nordli ut året? Lufter bare tanken. Begynner å bli en god stund siden han reddet noen klubber fra nedrykk nå. Kongsvinger var vel sist i 2011? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Keeperlars 59 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Savner Janne jeg... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 343 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Jeg ville heller hatt Rekdal enn Nordlie, da han nettopp taklet Hamkams kjempeproblem med å rakne på slutten av kamper. Men Rekdal skal ha inn så mange ubrukelige spillere. I tillegg til stridbar personlighet osv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Michelsen og Karadas inn.. David Nielsen er også fortsatt ledig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Bob Bradley. 47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Nei takk!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Michelsen er en no-brainer 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Jeg er så lei av å hente navn som Berg og Bo som er gode og mette fra tidligere karriere..gi meg heller en sulten trener som ikke har opplevd så veldige mye større enn å trene Stabæk…typ Michelsen kunne ha passet oss veldig godt! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Hva gjorde Michelsen galt de nedturen kom i KBK, og hvorfor var han ikke rett mann til å snu det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 819 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Sånn i forhold til Michelsen så liker jeg han som type og tror han har en personlighet som vi trenger nå, men spillestilen? Er ikke den rimelig defensiv og kjip? Lange baller? Eller er det bare en myte? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Michelsen nei takk. Virker altfor soft og har vel ikke hatt en stor suksess med yngre spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 6 minutter siden skrev Hanse: Sånn i forhold til Michelsen så liker jeg han som type og tror han har en personlighet som vi trenger nå, men spillestilen? Er ikke den rimelig defensiv og kjip? Lange baller? Eller er det bare en myte? Michelsen er en bra fyr og flink med spillerne på det personlige plan. Tipper han er (har vært) godt likt i spillergruppa. Fotballfaglig er det nok ikke all verdens og som du sier er det rimelig enkel fotball vi må være forberedt på hvis han kommer inn. Sikkert fin i medgang, men tror han er for begrenset til å kunne snu ting når det butter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Det er nå vi får se hvilket arbeid Bjarmann har lagt ned i å holde listen med kandidater oppdatert. Jeg tror ikke på Michelsen. Da kan vi like gjerne hente Jostein Grindhaug. Min oppfatning er at det prosjektet raknet da det ikke lengre holdt med en god defensiv struktur og «oss mot dem» og underdogs-bygging. Bob er så utopisk at jeg egentlig vil hoppe over det. Samtidig utgjør han det vi trenger. I Bærumsball snakket Ingo så vist om det å ta ansvar for helheten. For alt. En som hever profesjonalitetsnivået på alle i omgivelsene. I tillegg, det rent trenerfaglige. Jeg tror det var umulig for spillerne den gang å ikke vite hva som var planen. Nå er jeg usikker på om det i det hele tatt er en plan. Men hva all vi hente? Vi har prøvd etablert topptrener (JJ). Vi har prøvd up-and-coming (Kjønø). Vi har prøvd «rutinert men litt utradisjonell» (Bohinen). Vi har prøvd «uendelig erfaring fra internasjonal fotball» (Berg). Vi har prøvd «assistentrolle fra en storklubb» (Billy McK). Jeg er jammen ikke sikker, men håper Bjarmann har et svar. Og at det svaret ikke er «Vi må vise handlekraft og hentet et sikkert valg». 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 5 minutter siden skrev odd: Men hva all vi hente? Det er jo det som er problemet. Jeg hadde håpet vi kunne stå ut året med Bohinen og bruke tid på å få inn den "riktige" treneren. For meg handler det om å finne en med rett personlighet, er fotballfaglig sterk, satser på unge spillere og har en positiv spillestil (tilfeldig rekkefølge). Det kryr ikke akkurat av trenere som oppfyller alle disse kriteriene og i tillegg vil trene Stabæk. Når man ser hva Aalesund og Rosenborg har fått inn blir man jo livredd for hva som kan dukke opp... Antakelig er det umulig å ikke "vise handlekraft" for ledelsen etter en så lang rekke, selv om alle skjønner at resultatene ikke står i stil med prestasjonene. Men min liste over kandidater er tom. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Petter Myhre og karadas 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Bjarmann har vel godt forhold til Petter Myhre! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 2 minutter siden skrev VestMar97: Petter Myhre og karadas Ingen dum tanke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 417 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Håper jeg våkner til denne nyheten i morgen tidlig. - Bohinen og Bjarmann ut, Michelsen og IAO inn. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Jeg har mistet fullstendig troen på hele greia. Etter at Bob dro synes jeg vi har fremstått hjelpesløse på banen og på beslutningsplan. Det jeg husker fra de siste 8(!) årene er: uinspirerende fotball, jojo tilværelse og nesten ikke en eneste spiller. Minner bedrar, men jeg synes vi nå har vært grå både på og utenfor banen i snart 10 år. 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Idiotisk at dette ikke skjedde før overgangsvinduet. Satt styret og håpet på et mirakel? At Bo plutselig skulle få spillergruppen med seg og at alle problemene skulle bli borte over natten? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Mitt spm er: Har spillerne forstått hvordan han vil spille? Har det vært forskjellige beskjeder hver dag? Har de yngre følt seg sett, blitt inkludert og ivaretatt? jeg tipper: nei, ja og nei. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 7 minutter siden skrev Jan Fredrik: Idiotisk at dette ikke skjedde før overgangsvinduet. Satt styret og håpet på et mirakel? At Bo plutselig skulle få spillergruppen med seg og at alle problemene skulle bli borte over natten? Enig, helt natta ledelse. Få inn en nå som tenker offensivt, jeg orker ikke mer lange baller. Bedre å tape 5-4 enn 2-1. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå