Gå til innhold

larsen007
 Del

Anbefalte innlegg

17 minutter siden skrev Yassine:

Christian Michelsen ferdig i KBK, noe for oss?

Her snakker vi ja! Gjort en herlig jobb for KBK, kjenner klubben godt, og matchvinneren mot Anderlecht! Ja, nå må du for alvor vinne noen kamper Lars. For her har vi en som kan ta over, for mange grunner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ville heller hatt Rekdal enn Nordlie, da han nettopp taklet Hamkams kjempeproblem med å rakne på slutten av kamper. Men Rekdal skal ha inn så mange ubrukelige spillere. I tillegg til stridbar personlighet osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg  er så lei av å hente navn som Berg og Bo som er gode og mette fra tidligere karriere..gi meg heller en sulten trener som ikke har opplevd så veldige mye større enn å trene Stabæk…typ Michelsen kunne ha passet oss veldig godt! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn i forhold til Michelsen så liker jeg han som type og tror han har en personlighet som vi trenger nå, men spillestilen? Er ikke den rimelig defensiv og kjip? Lange baller? Eller er det bare en myte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Hanse:

Sånn i forhold til Michelsen så liker jeg han som type og tror han har en personlighet som vi trenger nå, men spillestilen? Er ikke den rimelig defensiv og kjip? Lange baller? Eller er det bare en myte?

Michelsen er en bra fyr og flink med spillerne på det personlige plan. Tipper han er (har vært) godt likt i spillergruppa. Fotballfaglig er det nok ikke all verdens og som du sier er det rimelig enkel fotball vi må være forberedt på hvis han kommer inn. Sikkert fin i medgang, men tror han er for begrenset til å kunne snu ting når det butter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå vi får se hvilket arbeid Bjarmann har lagt ned i å holde listen med kandidater oppdatert.

Jeg tror ikke på Michelsen. Da kan vi like gjerne hente Jostein Grindhaug. Min oppfatning er at det prosjektet raknet da det ikke lengre holdt med en  god defensiv struktur og «oss mot dem» og underdogs-bygging.

Bob er så utopisk at jeg egentlig vil hoppe over det. Samtidig utgjør han det vi trenger. I Bærumsball snakket Ingo så vist om det å ta ansvar for helheten. For alt. En som hever profesjonalitetsnivået på alle i omgivelsene. I tillegg, det rent trenerfaglige. Jeg tror det var umulig for spillerne den gang å ikke vite hva som var planen. Nå er jeg usikker på om det i det hele tatt er en plan. 

Men hva all vi hente?

Vi har prøvd etablert topptrener (JJ). Vi har prøvd up-and-coming (Kjønø). Vi har prøvd «rutinert men litt utradisjonell» (Bohinen). Vi har prøvd «uendelig erfaring fra internasjonal fotball» (Berg). Vi har prøvd «assistentrolle fra en storklubb» (Billy McK). 

Jeg er jammen ikke sikker, men håper Bjarmann har et svar. Og at det svaret ikke er «Vi må vise handlekraft og hentet et sikkert valg».

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev odd:

Men hva all vi hente?

Det er jo det som er problemet. Jeg hadde håpet vi kunne stå ut året med Bohinen og bruke tid på å få inn den "riktige" treneren. For meg handler det om å finne en med rett personlighet, er fotballfaglig sterk, satser på unge spillere og har en positiv spillestil (tilfeldig rekkefølge). Det kryr ikke akkurat av trenere som oppfyller alle disse kriteriene og i tillegg vil trene Stabæk. Når man ser hva Aalesund og Rosenborg har fått inn blir man jo livredd for hva som kan dukke opp...

Antakelig er det umulig å ikke "vise handlekraft" for ledelsen etter en så lang rekke, selv om alle skjønner at resultatene ikke står i stil med prestasjonene. Men min liste over kandidater er tom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Idiotisk at dette ikke skjedde før overgangsvinduet.

Satt styret og håpet på et mirakel? At Bo plutselig skulle få spillergruppen med seg og at alle problemene skulle bli borte over natten?

Enig, helt natta ledelse. Få inn en nå som tenker offensivt, jeg orker ikke mer lange baller. Bedre å tape 5-4 enn 2-1. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
  • Opprett ny...