Stuart 1 832 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 1 time siden skrev odd: Bob er så utopisk at jeg egentlig vil hoppe over det. Samtidig utgjør han det vi trenger.....En som hever profesjonalitetsnivået på alle i omgivelsene. I tillegg, det rent trenerfaglige. Spot on! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Hege Riise😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Det er alltid lett å være etterpåklok, men sett i ettertid så skulle vi nok aldri ansatt Kjønø. Det har ført til 2 trenersparkinger og (foreløpig) 1,5 nedrykk… Håper vi har lært og kjører prøveperiode ut sesongen på Bohinens etterfølger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Gi Gard Holme (tidl. Skeid) eller Steffen Landro (tidl. Ull/Kisa) sjansen ut året. Begge fått til mye med lite/håpløse utgangspunkt mtp forventninger, spillermateriale og økonomiske forutsetninger. Begge forholdsvis unge med sine 39 og 37 år også. Frisk pust. Eventuelt er KFUM sin trener (Johannes Moesgaard) en shout. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Nevnes i Spiss Vinkel at stb er i kontakt med David Nielsen, men han har visst takket nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 https://www.ba.no/skal-i-stabak-samtaler-kan-lede-sin-siste-brann-kamp-i-kveld/s/5-8-2366961 Stabæk har spurt om å få prate med Karadas. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 1 hour ago, @ringo said: https://www.ba.no/skal-i-stabak-samtaler-kan-lede-sin-siste-brann-kamp-i-kveld/s/5-8-2366961 Stabæk har spurt om å få prate med Karadas. Ikke for å bli hovedtrener, men å bare bli en del av treningsapparatet, noe Bohinen igår var helt imot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Men kan man melde inn Grindhaug som en trener kandidat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 3 minutter siden skrev Jankri99: Men kan man melde inn Grindhaug som en trener kandidat? Nei 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 https://www.budstikka.no/bohinens-dager-kan-vare-talte-kan-n-av-disse-erstatte-ham/s/5-55-1533996 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 343 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 52 minutter siden skrev fexter: https://www.budstikka.no/bohinens-dager-kan-vare-talte-kan-n-av-disse-erstatte-ham/s/5-55-1533996 Merker meg at Ordinas fremmes med egenskapen "er veldig hyggelig" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Kaster inn et navn her. Tidligere Molde spiller Toni Koskela. Vunnet serien 3 år på rad med HJK, gruppe spill i Europa League en av sesongene og Conference League den andre. Årets trener i Finland 2022. Har også jobbet som u-19 trener for Helsinki tidligere, kan være positivt for unge spillere i klubben. Dette er en trener vi burde ha på intervju mener jeg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Fagermo, Rekdal, Grindhaug og Lars Arne Nilsen nei takk. Må få inn noe nytt som satser på unge gutter og tar tilbake Stabæk sin spillestil. Bob Bradley, Michelsen og Ordinas, ja, takk. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 17 minutter siden skrev stbS: Kaster inn et navn her. Tidligere Molde spiller Toni Koskela. Vunnet serien 3 år på rad med HJK, gruppe spill i Europa League en av sesongene og Conference League den andre. Årets trener i Finland 2022. Har også jobbet som u-19 trener for Helsinki tidligere, kan være positivt for unge spillere i klubben. Dette er en trener vi burde ha på intervju mener jeg. En ny McKinley risiko. Vi bør gå for en ES-proven trener. En Michelsen, eller i hvertfall en som kjenner norsk fotball. Petter Myhre. Jeg er også tilbøyelig for Fagermo eller Rekdal nå fordi de har mye erfaringen i denne ligaen, og spesielt Rekdal som redningsmann. Fagermo litt mer langsiktig vil nok trives bedre i Stabæk som ligner mer på Odd, enn en for stor klubb som VIF. Ordinas har vi prøvd før. Nei takk. Ikke før vi eventuelt er nede i OBOS kan vi prøve han. Han er for soft på dette nivået. Da rykker vi ned hvis han skal redde oss nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. September 2023 1 minutt siden skrev fexter: Fagermo, Rekdal, Grindhaug og Lars Arne Nilsen nei takk. Må få inn noe nytt som satser på unge gutter og tar tilbake Stabæk sin spillestil. Bob Bradley, Michelsen og Ordinas, ja, takk. Jeg driter litt i om vi rykker ned så lenge vi spiller morsom fotball. Skal jeg være helt ærlig så gleder meg jeg hver uke til å se Stabæk spille fordi det alltid er håp. Men så kommer jeg på hvor kjedelig det har blitt. Jeg vil heller spille morsom fotball i Obos enn kjedelig i ES. Det er morsom fotball som er Stabæk og som er grunnen til at jeg ser på! Spill 4-2-3-1 eller 4-3-3! Med morsomme kjappe vinger og Hammy som 10er. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Tenk å ikke fortsette med Ordinas a. Den eller de som tok den avgjørelsen har kostet Stabæk så inderlig mye. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 10 minutter siden skrev tobb: Jeg driter litt i om vi rykker ned så lenge vi spiller morsom fotball. Skal jeg være helt ærlig så gleder meg jeg hver uke til å se Stabæk spille fordi det alltid er håp. Men så kommer jeg på hvor kjedelig det har blitt. Jeg vil heller spille morsom fotball i Obos enn kjedelig i ES. Det er morsom fotball som er Stabæk og som er grunnen til at jeg ser på! Spill 4-2-3-1 eller 4-3-3! Med morsomme kjappe vinger og Hammy som 10er. Det blir morsommere fotball i OBOS neste sesong. Sesongen i OBOS sist var ikke bare glansbilde, men det var i hvertfall stort sett seire, og scoringer, selvom Kjønø ikke fullførte oppgaven. Lurer på når vi kan få en hel sesong med samme trener hvor leverer stabilt jevnt og godt. Tenk at på de 11 siste seriekampene har vi kun 2 uavgjort og 9 tap. Men med til historien hører med at syv av disse tapene er ettmålstap, to av tapene på overtid, store dommerskandaler i tre av kampene, paradoksalt nok to av dem endte uavgjort. Bohinen har hatt mye utur. Wangberg fikk hvertfall revansj igår mot Sfjord, selvom det hjelper så lite når det koker i toppen og lager straffe et minutt senere. Ser nesten ut som det gjøres med vilje. Og at vi går på en sånn rekke med Petterson, Høgh, Bakenga, Næss. Nesten ikke til å fatte. Vetti også spilt bra, og Haugen er en god spiller, men mye skadet, noe som er dårlig kommunisert av klubben. Kabran også, skulle være ute resten av sesongen, plutselig er han tilbake, dog uten selvtililtt foran mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 6 minutter siden skrev superblaa: Tenk å ikke fortsette med Ordinas a. Den eller de som tok den avgjørelsen har kostet Stabæk så inderlig mye. Hadde vi gjort det hadde vi rykket ned! Ordinas har ikke ledet noen klubber siden, så det er kanskje en grunn til at vi gjorde som vi gjorde. Om et år sier vi det samme. Tenk at vi slapp Bohinen, når vi ligger å kaver midt på tabellen i OBOS Karadas by the way, i nedrykkstriden med Brann 2. ... er dette imponerende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Er det noen som helst sjanse for at Ordinas vil tilbake til treneryrket? Var det ikke sånn at han var happy med stabilitet som akademisjef, og ble kastet litt ut i det? Når det er sagt: De aller fleste lærer av sine feil. Ordinas virker som en tenkende type, og har garantert reflektert mye over hva som gjorde at det gikk galt forrige gang. Tar han gjerne en gang til, så lenge oppgaven hans evt er å sørge for at vi spiller i Eliteserien i 2025. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 27 minutter siden skrev odd: Er det noen som helst sjanse for at Ordinas vil tilbake til treneryrket? Var det ikke sånn at han var happy med stabilitet som akademisjef, og ble kastet litt ut i det? Når det er sagt: De aller fleste lærer av sine feil. Ordinas virker som en tenkende type, og har garantert reflektert mye over hva som gjorde at det gikk galt forrige gang. Tar han gjerne en gang til, så lenge oppgaven hans evt er å sørge for at vi spiller i Eliteserien i 2025. Kan man ikke komme seg videre fra Ordinas? Herlig fyr og skulle ønske han jobbet rundt klubben enda. Men man skulle trodd vi vant serien med han eller noe. Vi hadde en god 2017 sesong, men da var også rekrutteringen vår VELDIG sterk. Brochmann, Lumanza, Ba, Boli, Skogseid osv. De vi hentet holdt nivået og massevis. Utenom det så var det sånn helt passe, og han har ikke vært hovedtrener på det nivået siden. Vi må tenke nytt og se etter noen som har proven record fra øverste nivå i Norden og vet hvordan man skal lage et sikkelig vinner lag over tid. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 4 minutter siden skrev stbS: Kan man ikke komme seg videre fra Ordinas? Herlig fyr og skulle ønske han jobbet rundt klubben enda. Men man skulle trodd vi vant serien med han eller noe. Vi hadde en god 2017 sesong, men da var også rekrutteringen vår VELDIG sterk. Brochmann, Lumanza, Ba, Boli, Skogseid osv. De vi hentet holdt nivået og massevis. Utenom det så var det sånn helt passe, og han har ikke vært hovedtrener på det nivået siden. Vi må tenke nytt og se etter noen som har proven record fra øverste nivå i Norden og vet hvordan man skal lage et sikkelig vinner lag over tid. En type Janne Jönsson? Hvor mange topptrenere i Norden vil tenke at Stabæk er et spennende prosjekt? Marginal publikumsinteresse, Eliteseriens kjipeste stadion, konstant underskudd som gjør at en om det skulle dukke opp en Gift er det akkurat nok til å dekke driften et år til. På toppen av det en reell mulighet for at det neste år blir Obos. Når det nevnes at vi bør sjekke Toni Koskila lurer jeg på hvorfor han skulle gi opp å trene Finlands topplag for å komme til en bunnlag i Eliteserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Ingen som er like gode på FM som treneren til Reims i Frankrike? Misunner ærlig talt ikke de som skal finne en ny trener, vanskelig å se noen åpenbare kandidater. Men jeg håper det blir en som har sin styrke som spillerutvikler og ikke på kortsiktige snuoperasjoner. Og gjerne en som spiller det som en gang man kunne si var Stabækfotball - med ekte vinger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 12 minutter siden skrev odd: En type Janne Jönsson? Hvor mange topptrenere i Norden vil tenke at Stabæk er et spennende prosjekt? Marginal publikumsinteresse, Eliteseriens kjipeste stadion, konstant underskudd som gjør at en om det skulle dukke opp en Gift er det akkurat nok til å dekke driften et år til. På toppen av det en reell mulighet for at det neste år blir Obos. Når det nevnes at vi bør sjekke Toni Koskila lurer jeg på hvorfor han skulle gi opp å trene Finlands topplag for å komme til en bunnlag i Eliteserien. Bob Bradley kom? Er selvsagt mulig. La oss håpe det også blir litt fremgang ang ny Nadderud i løpet av det neste året. Starte en ny reise mot ny Nadderud Stadion og ha et topp lag til den er klar. Mange som sikkert syntes et slikt prosjekt kan virke spennede. Vi har også landets beste akademi. Toni Koskela har også kjennskap til Norsk fotball. So why not, vi bør ta kontakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 23 minutter siden skrev stbS: Kan man ikke komme seg videre fra Ordinas? Herlig fyr og skulle ønske han jobbet rundt klubben enda. Men man skulle trodd vi vant serien med han eller noe. Vi hadde en god 2017 sesong, men da var også rekrutteringen vår VELDIG sterk. Brochmann, Lumanza, Ba, Boli, Skogseid osv. De vi hentet holdt nivået og massevis. Utenom det så var det sånn helt passe, og han har ikke vært hovedtrener på det nivået siden. Vi må tenke nytt og se etter noen som har proven record fra øverste nivå i Norden og vet hvordan man skal lage et sikkelig vinner lag over tid. Er det nytt å tenke seg en med proven record som skaper et vinnerlag? Ikke at jeg har spesielt god oversikt, men jeg kan komme på i farten Nils Arne Eggen i rævbk, Solbakken i fck selvom det laget kanskje ikke trengte å bygges, Knutsen i bodø, Deila i strømsgodset. Sikkert flere, men vokser på trær gjør de neppe. Spørs vel om det finnes en sånn type som drømmer om å få lede Stabæk fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 22 minutter siden skrev hoffisking: Er det nytt å tenke seg en med proven record som skaper et vinnerlag? Ikke at jeg har spesielt god oversikt, men jeg kan komme på i farten Nils Arne Eggen i rævbk, Solbakken i fck selvom det laget kanskje ikke trengte å bygges, Knutsen i bodø, Deila i strømsgodset. Sikkert flere, men vokser på trær gjør de neppe. Spørs vel om det finnes en sånn type som drømmer om å få lede Stabæk fremover. Nils Arne Eggen er neppe aktuell, hvis det var det du tenkte på. Deila skal vi holde oss langt unna. Hva med Magne Hoset? Uansett, ny trener inn, vil i allefall gi oss et lite løft i engasjement og optimisme for klubben igjen. Det trengs. Jønsson skal ikke inn igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 14 timer siden skrev arni: Hege Riise😊 Uff, tenk om vi ansette henne for å være annerledesklubben. Hadde sikkert fått masse VAR-avgjørelser med oss pga PKen! Eller kan vi ansette navnebror Johnny Riise? Hans store drøm er å trene et eliteserielag. Riise familien har jo allerede en fot innafor Nadderud. Kan se for meg han hadde tiltrukket seg engasjement, mediedekning, og en rekke gode spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Hva med Fagermo ut året for å berge plassen og så noe nytt og spennende fra sesongoppkjøring 2024? Vet at Fagermo sikkert er ett sjelsord her inne men tror vi trenger en tøff, tydelig og rutinert type for å berge stumpene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 1 time siden skrev FranckTheBank: Hadde vi gjort det hadde vi rykket ned! Ordinas har ikke ledet noen klubber siden, så det er kanskje en grunn til at vi gjorde som vi gjorde. Om et år sier vi det samme. Tenk at vi slapp Bohinen, når vi ligger å kaver midt på tabellen i OBOS Karadas by the way, i nedrykkstriden med Brann 2. ... er dette imponerende? For å rykke ned, det driver vi ikke med Du tenker ikke at det var andre ting, som forsvant ut døren med Ordinas? Berg, Jønsson, Kjønø, Bohinen. Det har vært krutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 3 minutter siden skrev elvis: Hva med Fagermo ut året for å berge plassen og så noe nytt og spennende fra sesongoppkjøring 2024? Vet at Fagermo sikkert er ett sjelsord her inne men tror vi trenger en tøff, tydelig og rutinert type for å berge stumpene.... Fagermo, da er det hvert fall takk og farvel til styret. Kan ikke ha en trener som ikke klarer å få ut noe av spillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 6 minutter siden skrev superblaa: For å rykke ned, det driver vi ikke med Du tenker ikke at det var andre ting, som forsvant ut døren med Ordinas? Berg, Jønsson, Kjønø, Bohinen. Det har vært krutt. Jönsson skiller seg ut som den beste av disse. Han reddet oss i 2019, serverte en solid trygg sesong uten reell nedrykkstrid i 2020, før alt raknet i 2021. Ordinas reddet oss såvidt i 2016, tilsvarende sesong i 2017 som Janne hadde i 2020, før det raknet i 2018. Ordinas satset på ungdommmen og å utvikle fotball. Janne var mer resultatorientert, og hadde god struktur og organisering. Felles for begge var at Lumanza fikk mye spilletid ! En megatabbe av Kjønø å være så hard mot legenden LUMANZA som nå herjer med Hønefoss i 3.div, og muligens snart er tilbake på høyere nivå. Men Jonsson reddet oss mer overbevisende i 2019 enn det Ordinas gjorde i 2016. Det er vel forskjellen på de. Berg og Kjønø var egentlig aldri bra. Bohinen hadde i det minste en meget god start på denne sesongen, og en meget god høst. Dessverre var det ingen mellomting med denne elendige rekken på 11 kamper, og maks uflyt med dommerstanden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå