Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12 minutes ago, odd said:

Igjen forbauser du med hva du fikk ut av praten om Nordsjælland. Slutter setningen der du valgte å ende den? Står det skrevet noe sted i det du siterer at Nordsjællands navnebytte betyr at Stabæk har et navneproblem? Kan du slutte å surre nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 minutter siden skrev Nøfyse:

Igjen forbauser du med hva du fikk ut av praten om Nordsjælland. Slutter setningen der du valgte å ende den? Står det skrevet noe sted i det du siterer at Nordsjællands navnebytte betyr at Stabæk har et navneproblem? Kan du slutte å surre nå?

Du valgte å dra frem Nordsjælland som en suksess som startet med et navnebyttet. Jeg skrev at jeg ikke tror navnet vårt er et problem. Hvis vi er enige om at det ikke er noe poeng i å bytte navn for å favne bredere, kan vi jo la den ligge?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper den nye treneren endelig kan få orden på ei sentrallinje i laget. Så hva godsets «kapteinsteam» ordnet da det ellers gikk treigt med laget, Valsvik og Stengel gikk foran. Mye av grunnen til at Stabæk har blitt så shaky på slutten av de siste kampene og tapt hver gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41 minutter siden skrev Torres:

Jobbes med Karadas, det kan jeg forsåvidt bekrefte, men jeg har hørt han kun er ment som assistent. Ikke har han prolisens heller, som er et krav i Eliteserien.

Ikke et krav med pro-lisens, men ryker på en bot for hver kamp som spilles uten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke et krav med lisens men må oppfylle en av følgende: 

Hovedtrenere må ha følgende utdanning: 

a) gyldig UEFA A-lisens utstedt av NFF, eller
b) gyldig UEFA A-lisens utstedt av annet nasjonalt forbund anerkjent av UEFA, eller
c) ha startet på utdanning som beskrevet i bokstav a ovenfor. Det understrekes at registrering eller opptak ikke anerkjennes som påstartet kurs

Hentet fra: fotball.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev @ringo:

Jeg tror den egentlige feilen var å signere Kjønø - ingen Kjønø, ingen Bohinen. Det var der feilen ble gjort, men lett å være etterpåklok selvsagt.

Mener selv der var da de ga Kjønø hovedansvaret etter Janne. Var på dette tidspunktet man trengte en tydelig leder.  Kjønø kunne fint vært assistent

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 minutter siden skrev StabækJR:

Mener selv der var da de ga Kjønø hovedansvaret etter Janne. Var på dette tidspunktet man trengte en tydelig leder.  Kjønø kunne fint vært assistent

Joda, men en tur på hytta til Moe gjør tydeligvis susen si…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en ufattelig suppe vi har endt opp i igjen. Nå er jeg mest bekymret for en litt for svak supporter gruppering som ikke SAMLET borer i kjernen til problemet. Svak ledelse i administrasjon og ledelse. Vi blir avspist med peanøtter og fagre ord og lar oss hver gang blende av de styrende organer. Klubben har en helt feil styringsmodell og det bør det aktivt jobbes med å endre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev Nr14:

For en ufattelig suppe vi har endt opp i igjen. Nå er jeg mest bekymret for en litt for svak supporter gruppering som ikke SAMLET borer i kjernen til problemet. Svak ledelse i administrasjon og ledelse. Vi blir avspist med peanøtter og fagre ord og lar oss hver gang blende av de styrende organer. Klubben har en helt feil styringsmodell og det bør det aktivt jobbes med å endre. 

Veldig enig!!! Virker som fokuset kun handler om VAR. Kanskje legge fokuset samlet litt på egen klubb og fremtid nå  SS?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på hvem som påtar seg den oppgaven selv. Kan jo tenke seg at denne personen leverer såpass at han får fornyet tillitt. Solskjær leverte jo bra til å beholde kontrakten lengre enn tilsiktet. Det er der vi burde være. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27 minutter siden skrev Torres:

Mmm jo. 

Jepp,

Fotball.no;

Hovedtrenere i 0. divisjon må ha følgende utdanning:

a) gyldig UEFA Pro lisens utstedt av NFF, eller
b) gyldig UEFA Pro lisens utstedt av annet nasjonalt forbund anerkjent av UEFA, eller
c) ha startet på utdanning som beskrevet i bokstav a) ovenfor. Det understrekes at registrering eller opptak ikke anerkjennes som påstartet kurs

Hovedtrenere i 1. divisjon må ha følgende utdanning:

a) gyldig UEFA A lisens utstedt av NFF, eller
b) gyldig UEFA A lisens utstedt av annet nasjonalt forbund anerkjent av UEFA, eller
c) ha startet på utdanning som beskrevet i bokstav a) ovenfor. Det understrekes at registrering eller opptak ikke anerkjennes som påstartet kurs

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dersom du ikke har det, ryker du på en bot. Simon Mesfin og Frode Kippe har ikke pro-lisens. Ei eller hadde Kjønø da han var hos oss. Mons Ivar Mjelde var trener på toppnivå uten pro-lisens.

Uansett en digresjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny trener
  • Opprett ny...