Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir uansett spennende å se. Jeg håper de har mer kontroll enn det denne artikkelen gir inntrykk av:

https://www.nrk.no/sport/stabaek-forventer-ny-trener-innen-ukeslutt-1.16545968

– Vi har fått veldig mange telefoner fra mange spennende trenere som er interessert i å ta jobben. Nå sitter vi med en liste med navn som vi intervjuer, forteller styreleder i klubben, Espen Moe til NRK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev odd:

Jeg håper de har mer kontroll enn det denne artikkelen gir inntrykk av

Får du det inntrykket? Å ha en liste med kandidater som man intervjuer er vel ikke helt uvanlig prosedyre ved ansettelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Ace:

Får du det inntrykket? Å ha en liste med kandidater som man intervjuer er vel ikke helt uvanlig prosedyre ved ansettelser.

Får inntrykk av at klubben bruker mer tid og forhører seg med flere kandidater og gjør en grundigere jobb enn hva de har gjort ved de siste to treneransettelsene…dette er bare positivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel sannsynlig at vi ikke lenger velger fra den samme klassen som vi gjorde for noen år siden. Man skal være ganske svimmel hvis man har oss langt opp på listen over steder man drømmer om å jobbe. Vi begynner å bli fotballens svar på Ullernhjemmet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei - akkurat nå må vi ha en som brenner for slike vanskelige 3-måneders utfordringer - Redd klubben fra nedrykk. Hvem har erfaring med slike redningsoperasjoner fra tidligere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Ace:

Jeg både håper og tror den listen var godt innarbeidet over tid, og ikke alt for mye basert på hvem som ringer og sier de er interessert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minutter siden skrev kuk:

Nei - akkurat nå må vi ha en som brenner for slike vanskelige 3-måneders utfordringer - Redd klubben fra nedrykk. Hvem har erfaring med slike redningsoperasjoner fra tidligere?

Men de 3 månedene kan jo fort gjøre at flere ønsker å ta utfordringen. Som trener slipper du å ta med i beregningen at du må spille i Obos neste år... Du har et "ut av fengsel"-kort... Hvis du beholder plassen og alt er fryd og gammen signeres det jo bare en ny kontrakt. Tenker det er vinn vinn for alle parter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev nichb:

Får inntrykk av at klubben bruker mer tid og forhører seg med flere kandidater og gjør en grundigere jobb enn hva de har gjort ved de siste to treneransettelsene…dette er bare positivt.

Får håpe de gjør en grundig referanse og bakgrunnssjekk også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev Torres:

Selvsagt jobber man med slike lister over tid, og man kartlegger markedet hele tiden, uavhengig av tabellplasseringer. Tipper fremdeles på en danske. 

Det jeg etterhvert har lært meg er at man skal være litt forsiktig med å forutsette noe som helst med ledelsen i denne klubben.  Når ingen trenere holder mer enn 1 år så er det vel ting som tyder på at det ikke jobbes intenst med slike lister.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 minutter siden skrev Latmann:

Det jeg etterhvert har lært meg er at man skal være litt forsiktig med å forutsette noe som helst med ledelsen i denne klubben.  Når ingen trenere holder mer enn 1 år så er det vel ting som tyder på at det ikke jobbes intenst med slike lister.

Helt enig, lurer veldig på disse kriteriene som brukes. Bohinen er jo på mange måter Blaa og det er veldig bra, men du er jo ikke automatisk kvalifisert for å bli en god trener av den grunn, like lite som man blir en god styreleder av samme grunn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2023/stabaek-henter-inn-trener_sto9786949/story.shtml?fbclid=IwAR0Suu0g13qn3hMkDX__nC3HM4X1JDXeFQf3dA5kv3dZv1AK7d26JBdfQQk_aem_AVoxfFzUrNgxGw61z-q85Ga-33MJ6JRbB_cAcXuwCrWB30-OMIO9RWJ2aNUfBqYN_vk

Karadas inn som trener. Men uvisst om hovedtrener eller assistent. Er han god nok som hovedtrener? Dersom han er tenkt som assistent så er det litt merkelig å ansette assistenten før hovedtreneren..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev StabækMykle:

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2023/stabaek-henter-inn-trener_sto9786949/story.shtml?fbclid=IwAR0Suu0g13qn3hMkDX__nC3HM4X1JDXeFQf3dA5kv3dZv1AK7d26JBdfQQk_aem_AVoxfFzUrNgxGw61z-q85Ga-33MJ6JRbB_cAcXuwCrWB30-OMIO9RWJ2aNUfBqYN_vk

Karadas inn som trener. Men uvisst om hovedtrener eller assistent. Er han god nok som hovedtrener? Dersom han er tenkt som assistent så er det litt merkelig å ansette assistenten før hovedtreneren..?

Klubben har ikke annonsert dette. Karadas annonseres nok samtidig som hovedtreneren – og det er nok ikke lenge til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

On 9/8/2023 at 9:43 AM, odd said:

Mange drømmer jo om å pensjonere seg og flytte til Thailand. Litt av det samme konseptet?

Selvfølgelig, samt å finne seg en ung thaidame i samme slengen 🤪 Neida, de hadde sikkert et bedre kontrakt tilbud enn oss. Spørs om det er mange som vi ta en jobb som har en 3 måneder kontrakt for å muligens flytte til et annet land igjen.

Er sikkert en klausul stabæk styret kommer til å sette i kontrakten på neste mann er "vis plassen i Eliteserien blir berget får du enn 1 års kontrakt og 14 nye spillere å jobbe med" eller noe i den duren

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis vi fortsatt rykker ned, så håper jeg virkelig at styret lar han bygge opp laget og ikke kaster han ut i vinteren

Vis det skjer, så er jeg ferdig med denne klubben helt til styret er borte, siden da kommer jeg aldri stole på de som sitter der igjen, selv om de gjennomfører dette mirakelet her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg kan juble uhemmet for at det blir Bob Bradley. Sikkert dyrt, sikkert kortsiktige quick fixes, og like lang vei frem til A-laget for unggutta som under Bohinen. Janne 2.0 var også en påminnelse om at resirkulering ikke nødvendigvis er det lureste. Men sammenlignet med Stahre, Fagermo og andre forslag så er det himmelen, jeg har virkelig ikke noen bedre forslag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny trener
  • Opprett ny...