Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en positiv overraskelse! Den så jeg ikke komme. Her får vi ihvertfall en som setter krav til omgivelsene. Tror det kan være en meget god løsning for å berge plassen. 
Sammen med Karadas blir det knallhardt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 minutter siden skrev Sindre:

Vet ikke helt om jeg kan juble uhemmet for at det blir Bob Bradley. Sikkert dyrt, sikkert kortsiktige quick fixes, og like lang vei frem til A-laget for unggutta som under Bohinen. Janne 2.0 var også en påminnelse om at resirkulering ikke nødvendigvis er det lureste. Men sammenlignet med Stahre, Fagermo og andre forslag så er det himmelen, jeg har virkelig ikke noen bedre forslag. 

Enig, litt usikker på det sportslige, men det er i det minste veldig gøy da! Vi trenger at noe spennende skjer rundt klubben! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! Men..

Da han kom til Stabæk sist så var vell Stabæk et springbrett til større ligaer i Europa for han. Hva vil han oppnå i Stabæk? Bare redde plassen? Eller bosette seg her for å kunne bygge noe over flere sesonger? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev arni:

Herlig! Fikk håp da jeg så at Espen Moe skulle utenlands, han var viktig for å overtale Bob sist også!

Bob kommer bare hvis Moe forlater landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27 minutter siden skrev @ringo:

Så bra at Budstikka glemmer å fact sjekke :D

Hvis jeg synes det er bedre å si at vi kom på 5. og ikke 9. plass i 2014 så blir det sånn, for slik lyder Informasjonsdirektørens ord

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny trener
  • Opprett ny...