@ringo 22 148 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober Første spørsmål til en ny trener neste sesong - hvor mange opprykk har du på CV'en? Om svaret er ingen - så er neste kommentar - NESTE! Skulle vi derimot rykke opp kan PACO sikkert være interessant. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober Er ikke han både veldig defensivt orientert samt av NFF-skolen? Ikke den beste komboen for oss 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober Kunne Jan Peder Jalland vært interessert ? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober Jalland passer perfekt. Det er alltid lurt å ringe gamledama hver gang det er slutt med en ny en. I allefall til du kommer på hvorfor hun er gamledama. Vi har hørt navnet før, i tillegg til at han fikk masse pes sist gang han var her, fordi han da var hakkekyllingen for dødballproblemene. Låter det kjent? Mulig han er et godt valg. Jeg aner ikke!. P.s. jeg anbefaler søkefunksjonen på forumet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober 9 timer siden skrev @ringo: Første spørsmål til en ny trener neste sesong - hvor mange opprykk har du på CV'en? Om svaret er ingen - så er neste kommentar - NESTE! Skulle vi derimot rykke opp kan PACO sikkert være interessant. Lasse Bo tilbake da 😏 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober 3 timer siden skrev mbh: Jalland passer perfekt. Det er alltid lurt å ringe gamledama hver gang det er slutt med en ny en. I allefall til du kommer på hvorfor hun er gamledama. Vi har hørt navnet før, i tillegg til at han fikk masse pes sist gang han var her, fordi han da var hakkekyllingen for dødballproblemene. Låter det kjent? Mulig han er et godt valg. Jeg aner ikke!. P.s. jeg anbefaler søkefunksjonen på forumet. Jalland har vel fått pepper av folk som ikke aner hva som foregår? Han har fått det greit til i NFF systemet i hvert fall, slik som Paco gjorde. Vi gjorde det ikke så dårlig med Jalland som assistent og han ble vel aldri bedt om å dra fra Stabæk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 10. Oktober Del Skrevet 10. Oktober 1 minutt siden skrev joogs: Jalland har vel fått pepper av folk som ikke aner hva som foregår? Jepp. Akkurat som Loberto i dag. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 11. Oktober Del Skrevet 11. Oktober Jalland er jo ofte å se på match også! Tydelig at Stabæk har en plass i hjertet hans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 11. Oktober Del Skrevet 11. Oktober Jalland kan være mannen som knekker OBOS koden for klubben, ja 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 11. Oktober Del Skrevet 11. Oktober La Riise prøve seg sier jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 11. Oktober Del Skrevet 11. Oktober Tenker også Riise er bra å gå for, men på sikt så er det en spennende tanke med Jalland som da vil ha mer erfaring å vise til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 11. Oktober Del Skrevet 11. Oktober Riise med videre som hovedtrener er ikke noe annet enn gambling. Jeg blir overrasket om det blir vår permanente løsning. Vi skal sannsynligvis jakte opprykk også neste år og trenger først og fremst en hovedtrener som har gjort det med suksess før. Den treneren må vite hva som skal til! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 11. Oktober Del Skrevet 11. Oktober 35 minutter siden skrev Kongen23: Riise med videre som hovedtrener er ikke noe annet enn gambling. Jeg blir overrasket om det blir vår permanente løsning. Vi skal sannsynligvis jakte opprykk også neste år og trenger først og fremst en hovedtrener som har gjort det med suksess før. Den treneren må vite hva som skal til! Uansett hva vi har valgt de sist 10 årene har vært gambling. Noe av det beste med at Riise kom inn (bortsett fra bedre fotball fra gutta) er hvor mye content som har kommet ut i etterkant. Miøen skal så klart ha all ære for det, men betyr vel også at Riise ønsker at Stabæk er mer synlig, og det er tommel opp. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 3. November Del Skrevet 3. November Må virkelig treffe godt med den neste treneren! Og en vi er klare til å gi tid til selvom det ikke skulle bli opprykk neste sesong heller. For jeg tror Obos ligaen neste sesongen blir enda tøffere. LSK og ODD er ikke gode nyheter for oss, og kan fint se for meg at Aafk kommer til å være helt med neste sesong under Rekdal. Jan Halvor Halvorsen er en god kandidat, og vi bør friste mer enn Lyn samtidig klare å betale bedre enn dem. EIK treneren er jeg litt usikker på, men er ingen tvil over at han gjort en fantastisk jobb med dem. Leif Gunnar Smerud har opprykk på CVen og har bra erfaring med unge spillere. Sikkert en haug med spennende trenere i Sverige, Danmark og Island vi bør se til også. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 3. November Del Skrevet 3. November Er vel ingen som blir ekstremt overrasket om det blir Paco Johansen. Denne klubben har de siste ti årene nesten utelukkende gått for den treneren som gir mest mening sett utenfra, uavhengig om det er bra eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 708 Del Skrevet 3. November Del Skrevet 3. November 47 minutes ago, stbS said: Må virkelig treffe godt med den neste treneren! Og en vi er klare til å gi tid til selvom det ikke skulle bli opprykk neste sesong heller. For jeg tror Obos ligaen neste sesongen blir enda tøffere. LSK og ODD er ikke gode nyheter for oss, og kan fint se for meg at Aafk kommer til å være helt med neste sesong under Rekdal. Jan Halvor Halvorsen er en god kandidat, og vi bør friste mer enn Lyn samtidig klare å betale bedre enn dem. EIK treneren er jeg litt usikker på, men er ingen tvil over at han gjort en fantastisk jobb med dem. Leif Gunnar Smerud har opprykk på CVen og har bra erfaring med unge spillere. Sikkert en haug med spennende trenere i Sverige, Danmark og Island vi bør se til også. Ser ikke helt hvorfor JHH skulle velge STB fremfor Lyn? La oss inderlig håpe at det ikke blir en NFF broiler 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 7. November Del Skrevet 7. November Sportslig utvalg ser på bruttolisten ikveld 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Ny hovedtrener blir bekreftet innen 15. desember i følge Finstad på scenen på Onkel Blaa nå! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Reka🤞🤞 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November 1 time siden skrev rykkinn: Ny hovedtrener blir bekreftet innen 15. desember i følge Finstad på scenen på Onkel Blaa nå! Blir ny sportssjef bekreftet innen da også 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Vi er jo nå et klassisk skikkelig kult Football Manager-prosjekt! Underpresterende, unge spillere, ny stadion på vei. Stor tropp hvor man kan selge/gi bort eldre spillere for økonomisk oppside og få inn noe eget. Det må jo være attraktivt for noen trenere i den virkelige verden også! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Når blir nytt styre presentert? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 13 minutter siden skrev M-A-N: Vi er jo nå et klassisk skikkelig kult Football Manager-prosjekt! Underpresterende, unge spillere, ny stadion på vei. Stor tropp hvor man kan selge/gi bort eldre spillere for økonomisk oppside og få inn noe eget. Det må jo være attraktivt for noen trenere i den virkelige verden også! Trenere ser jo også at Stabæk sparker 1 i året, og vegrer - eller burde - vegre seg for å jobbe i de omgivelsene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Trenere kan også lese en tabell og skjønner mekanismene i industrien. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Det er hvertfall her vi burde legge ressursene; på nytt trenerteam! se på hvordan lagene presterer og ikke i OBOS. Veldig basert på form og hvor godt laget fungerer. Ikke så mye på spillerkvaliteten mellom lagene. vi har gode nok spillere, selvsagt et par utskiftinger, men det er et nytt, godt trenerteam vi trenger for å få dette til å fungere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Satser på at EIK treneren kommer til Bekkestua 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 6 minutter siden skrev arni: Satser på at EIK treneren kommer til Bekkestua Sitter også med en følelse på at det blir han ja. Ingen tvil over at han har gjort en herlig jobb med dem! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 1 minutt siden skrev stbS: Sitter også med en følelse på at det blir han ja. Ingen tvil over at han har gjort en herlig jobb med dem! Er vi attraktive nok da mon tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Baserer dette seg på noe konkret, eller på ønsketenkning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 4 minutter siden skrev 1369: Baserer dette seg på noe konkret, eller på ønsketenkning? Han er ferdig med dem etter sesongen uavhengig av hva som skjer i kvalik. Familiegrunner osv. Han er jo fra Horten om jeg ikke tar feil? Ikke sånn veldig langt unna det. Finstad allerede ute og sier vi har nye trener før 15 des. Så ja, jeg tipper det er Kjell Andre Thu det er snakk om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå