Gå til innhold

Anbefalte innlegg

9 minutter siden skrev Marandinho:

Vi må legge lista høyere. Vi er en klubb med store problemer. Vi trenger en mirakelmann

Et eksempel du tenker på? Se hva Rekdal fikk til med Aafk som var uten selvtillit. Når BH ikke klarer å gi spillerne en struktur å spille i, tror jeg alle lag ville slitt under han

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev arni:

Et eksempel du tenker på? Se hva Rekdal fikk til med Aafk som var uten selvtillit. Når BH ikke klarer å gi spillerne en struktur å spille i, tror jeg alle lag ville slitt under han

Reka fikk med seg Frigård, og de kom inn i 30.6.24! BHR tok over etter BB 22.9, og tok med seg en person som ikke tåler motgang og som er gift i en garderobe i motgang! Som har vært tilstede i ett par år!

Hvordan i huleste skal en bygge selvtillit i en spillergruppe på så kort tid? Når i tillegg en av årsakene fortsatt er i garderoben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev arni:

Tar gjerne Reka jeg! Men jeg ønsker det kaliberet der. EIK treneren er sikkert bra han. Men ikke lengste CVen. Synes der sporet der høres kjent ut. Vi har ikke tid til å gamble mer. Nå må vi ha suksess neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg og synes også cv’en til Thu er litt kort.

Jeg er også usikker på hvordan spillestiken hans passer med dagens tropp. Da må det trenes mye kondis og tempo…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Kaizer Alphonse:

Nei, vi trenger ikke en mirakelmann. Vi trenger et team som trekker i samme retning, der en god og profesjonell treningshverdag står i fokus. Og med fysiske trenere og medisinsk apparat som sørger for at vi har en komplett tropp hele sesongen. Mirakelmenn varer bare en kort periode, og hva skjer når de forsvinner?

Helt enig! Vi trenger en hel haug med kompetente mirakelmenn. Jeg er selvsagt helt enig i det du skriver. Poenget mitt er at hvis vi skal styrke alt, så kan vi også lete på en høyere hylle. Hjelper ikke nødvendigvis å styrke alle ledd, uten å faktisk styrke alle ledd med kvalitet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 minutter siden skrev @ringo:

Ja jeg og synes også cv’en til Thu er litt kort.

Jeg er også usikker på hvordan spillestiken hans passer med dagens tropp. Da må det trenes mye kondis og tempo…

Thu mangler defensive evner. Kun vi som har sluppet inn flere mål av de som kjempet om kvalik. Vi trenger ikke uprøvde trenere ift Eliteserie nivå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fagermo?

God struktur, utvikler unge spillere, lagbygger. Kan også røske opp litt i organisasjonen vil jeg tro.

Kanskje for lojal til 4-3-3 og kan sikkert være utfordrende å jobbe med. Medieklovn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en slags greie at vi supportere alltid skylder på trener når det går dårlig. Ser skjelden noen ta inn over seg at de 11 på banen ikke er gode nok. Slik som vi behandler trenere, vil det overrasket meg veldig om vi har noe særlig å velge i. Virker litt merkelig at vi forventer at en mirakel mann med super CV vil la seg lokke til Nadderud. Ser ellers påstandene at klubben burde ha sjekket BBs CV i Toronto. Det er korrekt at BB ikke hadde suksess i Toronto, i motsetning til i USA og på Nadderud, men så er det jo gjerne slik at trener med stor suksess ikke gjerne bytter jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutter siden skrev Kongen23:

Kontrakt ut året for å redde LSK. Ingen garanti for jobben i OBOS neste år det. 

Det er sant det, men jeg tror Lillestrøm er interesserte i å beholde Fagermo uansett hvordan det går, og hvis det blir mellom Stabæk og Lillestrøm så er jeg rimelig sikker på at han velger LSK, men vi får vel se hva som skjer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører at ny trener snart er på plass. De har sikkert jobbet lenge med dette mens de har sett på the rise and fall of Riise.

Ny trener trenger all tid tilgjengelig i sesongoppkjøringa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 timer siden skrev mbh:

Noen kritiserer klubben for å ikke ha gjort research rundt Bob, andre for at vi satset på Kjønø og Riise som ikke hadde erfaring fra toppnivå. Så foreslår man Fagermo, som fikk sparken i VIF, men som har halvannen måneds "suksess" i LSK. Mens treneren som klarte opprykk med EIK fra 3-divisjon er kjempespennende. Bortsett fra at han er eldre, minner jo hans karriere litt om den Kjønø hadde før han kom til oss.

De mest spennende folka (trenere, spillere, ledelse, styre) er de vi til enhver tid ikke har. Det skjønner tilogmed jeg.

Jeg tror uansett at klubben burde utsette ansettelsen av ny trener til det er gjort en skikkelig ryddejobb på både loft og kjeller. Det er på ingen måte tilfeldig at vi befinner oss her vi er. 

Fagermo var vel 11 år i Odd, og hadde suksess med dem, før han ble hentet av Jokke til VIF i 2020.
Her kan du lese mer... https://nn.wikipedia.org/wiki/Dag-Eilev_Fagermo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev mbh:

Han har bokstavelig talt pissa på hjemmebanen vår før. Det blir for mye å svelge.

Husk at det er frivillig å svelge. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev mbh:

Bob Bradley var bl.a. landslagssjef for Egypt og USA før han ble hentet til Stabæk. Her kan du lese mer.....https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bob_Bradley

Dag Eilev hadde en seiersprosent på 50.9 i Odd, mens Bob hadde en seiersprosent på 53.75 med USA og 61.11 med Egypt (Drillo hadde 52.27 i gullårene). Ingen av delene hjalp noen av dem fra å bli sparket fra VIF og STB. Da var tallene nede på henholdsvis 45.45 og 42.11.

Ting kan fungere bra ett sted, men dårlig et annet. Fagermo er dessuten en ufyselig jævel, så hvorfor skal vi ønske ham velkommen til Nadderud? Han har bokstavelig talt pissa på hjemmebanen vår før. Det blir for mye å svelge.

Var det ikke Erlandsen som pissa, da? Ja, ja du får kose deg i losjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per-Mathias Høgmo er jo uten jobb siden August.

Han hadde jo stor suksess med både Tromsø, Djurgården og Häcken sist...

Men jeg tviler på om han har lyt til å trene et lag fra OBOS-ligaen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny trener
  • Opprett ny...