Torres 4 096 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Og nå ansatt i NFF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Ledelsen jobber allerede med short list denne uka. Trenger å vinne tid 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 708 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Håper det er snekret sammen en sportsplan før trener ansettes. Det må være klubb og ikke trenerstyrt fremover 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Ser Budstikka kvisser leserne om Reka som trener. Et flertall har tro på prosjektet. Ikke jeg. Tenker blant annet på rotet i Start da han var der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November 1 minutt siden skrev Petter Westlye: Håper det er snekret sammen en sportsplan før trener ansettes. Det må være klubb og ikke trenerstyrt fremover Forventer at det lages en strategi nedfelt i en sportsplan som viser hvor vi skal. Så må alle valg fremover tas på bakgrunn av denne strategien. Denne bør egentlig være ferdigstilt før ny trener velges. Men har mine tvil om at dette. Noen som vet om det jobbes med en sportsplan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November https://www.budstikka.no/rekdal-du-snakker-med-folk-som-ringer-deg/s/5-55-1840599 Rekdal til Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Uansett hvem vi henter er vi veldig flinke til å hype opp dette laget frem til sesongstart. Jo lengre tid det går til neste kamp, jo bedre lag er vi:) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 8 timer siden skrev Stian1359: https://www.budstikka.no/rekdal-du-snakker-med-folk-som-ringer-deg/s/5-55-1840599 Rekdal til Stabæk? Nei takk. Det er en trener vi ikke trenger i Stabæk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 9 hours ago, Stian1359 said: https://www.budstikka.no/rekdal-du-snakker-med-folk-som-ringer-deg/s/5-55-1840599 Rekdal til Stabæk? En veldig dårlig ide. Måtte gå i Start etter rot og manglende resultater, det samme i Rosenborg som lå helt nede på 9 plass da han fikk sparken der. Rosenborg ble rundspilt av Stjørdals blink i cupen under Rekdal/Frigård og røk ut. På Kypros skjedde også mye rart, selv om alt ikke var Rekdals skyld. Ja han berget plassen i OBOS for Ålesund men vi er vel ikke tilfreds med å ikke rykke ned i 2025 ?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 3 timer siden skrev InaB: En veldig dårlig ide. Måtte gå i Start etter rot og manglende resultater, det samme i Rosenborg som lå helt nede på 9 plass da han fikk sparken der. Rosenborg ble rundspilt av Stjørdals blink i cupen under Rekdal/Frigård og røk ut. På Kypros skjedde også mye rart, selv om alt ikke var Rekdals skyld. Ja han berget plassen i OBOS for Ålesund men vi er vel ikke tilfreds med å ikke rykke ned i 2025 ?? Vi var vel tilfreds med ikke å rykke ned i 2024. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 4 timer siden skrev InaB: Ja han berget plassen i OBOS for Ålesund men vi er vel ikke tilfreds med å ikke rykke ned i 2025 ?? Dette er merittene til Rekdal som trener: Eliteserien: gull 2005 Cupen: gull 2002, 2009, 2011 1. divisjon: seier 2021 Reddet fra det sikre nedrykk: Aafk 2008, Hamkam 2020, Aafk 2024 Nedrykk: Start, Lierse, nesten Vålerenga i 2003 (hadde han ført Vålerenga ned, hadde det vært en positiv kvalifikasjon ) Bare for å få det litt mer objektivt. Litt spesielt at han alene har flere cupgull en Stabæk som (herre)klubb har, men det er lenge siden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Å ansette Reka er som å ansette LB på steroider! Aldri i livet om han passer inn i vår klubb, da blir det nok ett trenerbytte Ila 2 år! Ikke smart og ikke ønskelig… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Jeg blir overrasket om han står på shortlist-en vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Får håpe at vi for en gangs skyld finner samsvar mellom hva man vil ha, hva man kan tilby og hva man får. Man anssetter ikke Bob Bradley om man ikke vil ha en trenerstyrt klubb Man ansetter ikke Eirik Kjønø om man ikke vil gi han tid Man ansetter ikke Lars Bohinen om man vil ha offensiv fotball (Og hvorfor i hælvete forlenget vi kontrakten da han hadde gjort den kortsiktige jobben?) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Ser det er mange her som er negative til Rekdal. At han ikke passer inn i Stabæk. Hvorfor det egentlig? Er han for tøff for våre gutter mht krav og forventninger, for autoritær, for hard for våre unge gutter når det gjelder trening eller er det andre årsaker til at han ikke er aktuell for STB? Om han også kunne trekke noen aktuelle spillere som klubben trenger hadde jo det vært toppers. Men jeg tipper han i alle fall blir for dyr for klubben, men en fordel hadde vært at han forhåpentligvis kun hadde beholdt Granli av dagens trenerteam. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Rekdal er en type du ansetter om du vil rykke opp. Litt lik kategori som Bohinen, selv om jeg mener at Rekdal er en bedre trener. Vi blir nok ikke noen Great Place To Work kandidat under Rekdal, men rimelig sikker på at han kan få oss tilbake på øverste nivå. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 1 hour ago, guttensindet said: Ser det er mange her som er negative til Rekdal. At han ikke passer inn i Stabæk. Hvorfor det egentlig? Er han for tøff for våre gutter mht krav og forventninger, for autoritær, for hard for våre unge gutter når det gjelder trening eller er det andre årsaker til at han ikke er aktuell for STB? Om han også kunne trekke noen aktuelle spillere som klubben trenger hadde jo det vært toppers. Men jeg tipper han i alle fall blir for dyr for klubben, men en fordel hadde vært at han forhåpentligvis kun hadde beholdt Granli av dagens trenerteam. Det med at vi ikke har råd til Rekdal virker underlig. Ålesund er jo helt på felgen økonomisk. Synes ellers at det er litt tvilsomt hvordan Budstikka ber folk stemme fram Rekdal. Minner litt om kampanje journalistikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 1 time siden skrev guttensindet: Ser det er mange her som er negative til Rekdal. At han ikke passer inn i Stabæk. Hvorfor det egentlig? Er han for tøff for våre gutter mht krav og forventninger, for autoritær, for hard for våre unge gutter når det gjelder trening eller er det andre årsaker til at han ikke er aktuell for STB? Om han også kunne trekke noen aktuelle spillere som klubben trenger hadde jo det vært toppers. Men jeg tipper han i alle fall blir for dyr for klubben, men en fordel hadde vært at han forhåpentligvis kun hadde beholdt Granli av dagens trenerteam. Enkelt og greit! Han er ett ego show! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Rekdal er nok i kategorien plumpudding. Litt, og så er det nok. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 43 minutes ago, yiddo said: Rekdal er en type du ansetter om du vil rykke opp. Litt lik kategori som Bohinen, selv om jeg mener at Rekdal er en bedre trener. Vi blir nok ikke noen Great Place To Work kandidat under Rekdal, men rimelig sikker på at han kan få oss tilbake på øverste nivå. Synes det er litt pussig at en kan være sikker på opprykk med en hvilken som helst trener uten å vite hvordan stallen vår blir til neste sesong. Alt tyder på at vi mister de spillerne andre ønsker seg og som er salgbare. Ellers synes jeg Rekdal er veldig yesterdays news - vi trenger noe helt annet til å ta oss til neste nivå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 45 minutter siden skrev mbh: Rekdal er nok i kategorien plumpudding. Litt, og så er det nok. Det er vel akkurat det vi trenger. Opprykk, og så får det bære eller briste. Men i Ham Kam ble han jo løst fra kontrakten fordi han fikk et bedre tilbud. Samme kan skje i Aalesund nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November OK, skjønner at Rekdal ikke er et alterntiv iflg noen av dere! Men når dere har så sterke meninger om han, hvem ser dere for dere som ny trener til neste år? Har dere en formening eller ønske om hvem dere ser som ny trener for STB neste år når dere mener at Rekdal ikke er et alternativ, som både er kontraktsmessig og økonomisk mulig å få tak i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 43 minutter siden skrev InaB: Synes det er litt pussig at en kan være sikker på opprykk med en hvilken som helst trener uten å vite hvordan stallen vår blir til neste sesong. Alt tyder på at vi mister de spillerne andre ønsker seg og som er salgbare. Ellers synes jeg Rekdal er veldig yesterdays news - vi trenger noe helt annet til å ta oss til neste nivå. Jeg ville jo tenkt at første prioritet er å komme oss opp på øverste nivå igjen. Min mening er at typer som Rekdal og Bohinen har høyere sjanse for dette enn mer ubeskrevne blad. Så må man skille på opprykk og eliteseriespill. Jeg tror Rekdal hadde fått oss opp, men jeg mener ikke langsiktig at han er den beste løsningen for Stabæk. Stallen vet vi ikke noe om per nå, den kan se helt annerledes ut ved sesongstart (det pleier den jo å gjøre, ihvertfall siste 10 år i Stabæk). Jeg mener uansett at poenget står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Det er jo ikke slik at vi må velge Bohinen, Rekdal eller et ubeskrevet blad. Det finnes andre trenere der ute med erfaring. Det at man skal gå for en trener i håp om opprykk, og en annen for framtida etterpå, virker kronglete. Det er ikke slik man bygger lojalitet hos spillere og supportere. Dersom klubben vakler baklengs inn i framtida og ansetter Rekdal for en sesong, tar jeg meg en sesongs pause og kjøper ikke sesongkort. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 9 minutter siden skrev InaB: Dersom klubben vakler baklengs inn i framtida og ansetter Rekdal for en sesong, tar jeg meg en sesongs pause og kjøper ikke sesongkort. Da er vi to 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Gode argumenter er jo gjerne ferskvare, men den eneste gode grunnen til å være to sesonger i OBOS, var å bygge lag for å komme styrket opp i Eliteserien igjen. Da burde vi selvfølgelig ikke velge midlertidige løsninger, bare for å måtte starte på nytt etter et eventuelt opprykk. Nå ser det jo uansett ikke ut som vi har fått så mye ut av den siste sesongen. Læringsutbyttet er kanskje allerede minimalt. Bortsett fra at Walstad var banens beste spiller. Alltid, og uansett om han var på banen eller ikke. Det er jo litt gøy at akkurat det går an. Samtidig som det viser at alt er mulig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 2 timer siden skrev InaB: Det er jo ikke slik at vi må velge Bohinen, Rekdal eller et ubeskrevet blad. Det finnes andre trenere der ute med erfaring. Det at man skal gå for en trener i håp om opprykk, og en annen for framtida etterpå, virker kronglete. Det er ikke slik man bygger lojalitet hos spillere og supportere. Dersom klubben vakler baklengs inn i framtida og ansetter Rekdal for en sesong, tar jeg meg en sesongs pause og kjøper ikke sesongkort. Alle er vel enige om at både kortsiktige og langsiktige resultater er å foretrekke. Jeg ønsker ikke noe annet enn at klubben lykkes med dette i trenerprosessen nå. Problemet er at hittil har ihvertfall ikke jeg sett noen «erfarne» navn som umiddelbart gir meg følelsen av dette. Hvem passer kriteriene og vil til oss? Klubben sitt mål er å komme tilbake på øverste nivå; hvem får oss dit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 2 timer siden skrev InaB: Det finnes andre trenere der ute med erfaring. Kan du komme med noen forslag som kan være aktuelle for STB? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Hva med Magne Hoseth? Har vel blitt trener på Færøyene igjen, etter noe surr i Danmark. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 2 hours ago, guttensindet said: Kan du komme med noen forslag som kan være aktuelle for STB? Det finnes flere der ute som klubben bør sjekke ut. Selv er jeg ganske nysgjerrig på Jovic - tidligere assistent i Fredrikstad. Kjenner en som jobbet sammen med han og påstår at han veldig sterk og smart fotballfaglig. Han er topp UEFA sertifisert. Han har flyttet mye på seg, men det gjorde vel også Kjetil Knutsen før han kom til Glimt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå