pogdkeslg 609 Del Skrevet 14. November Del Skrevet 14. November https://fotbolldirekt.se/2024/11/14/kjetil-rekdal-oppnar-for-sverige-det-kan-handa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 14. November Del Skrevet 14. November På 9.11.2024 den 22.36 skrev Kongen23: Fagermo? God struktur, utvikler unge spillere, lagbygger. Kan også røske opp litt i organisasjonen vil jeg tro. Kanskje for lojal til 4-3-3 og kan sikkert være utfordrende å jobbe med. Medieklovn. Fagermo om plan A ikke virker er å skuffe på med mer plan A. Og svikter på å tilpasse seg til kampbilder som endrer seg underveis. Nei takk! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November Tor Ole Skullerud? Bor på Stabekk også, men ikke vært i trenerjobb på noen år(?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 473 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November 1 minutt siden skrev sacrebleu: Tor Ole Skullerud? Bor på Stabekk også, men ikke vært i trenerjobb på noen år(?) NEI TAKK!!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November 21 minutter siden skrev sacrebleu: Tor Ole Skullerud? Bor på Stabekk også, men ikke vært i trenerjobb på noen år(?) Uff da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November 27 minutter siden skrev sacrebleu: Tor Ole Skullerud? Bor på Stabekk også, men ikke vært i trenerjobb på noen år(?) Da er det 2 div neste! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November Det er vel dumt på alle måter både for a-laget og klubben som sådan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November Har jeg gått glipp av noe? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. November Del Skrevet 16. November 2 timer siden skrev sacrebleu: Har jeg gått glipp av noe? Har han noen som helst resultater å vise til? Han har bare tatt over skip med gode vind i seilene (U21 som han ledet i ett mesterskap, og Molde etter Solskjær) , som deretter har kollapset totalt under hans ledelse. Anser ikke han som noen som vil løfte en klubb, i hvert fall ikke en som vår. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet søndag kl. 13:48 Del Skrevet søndag kl. 13:48 16 timer siden skrev blaasoldat: Har han noen som helst resultater å vise til? Opprykk med Bærum i 2002 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 07:23 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 07:23 Takk Gud, Jesus og Jomfru Maria. Han blir ikke vårt problem. https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsdognet-live/673ae90e09211b778643ad9a/tv-2-erfarer-rekdal-forlenger-med-aalesund 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet mandag kl. 10:22 Del Skrevet mandag kl. 10:22 2 hours ago, RedWhiteandBlaa said: Takk Gud, Jesus og Jomfru Maria. Han blir ikke vårt problem. https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsdognet-live/673ae90e09211b778643ad9a/tv-2-erfarer-rekdal-forlenger-med-aalesund Flott at Rekdal er ute av bildet. Husker ikke kontraktene til Braga og Rafferty, men de betyr mye mer enn Rekdal for hvordan det går der oppe til neste sesong. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet mandag kl. 11:25 Del Skrevet mandag kl. 11:25 58 minutter siden skrev InaB: Flott at Rekdal er ute av bildet. Husker ikke kontraktene til Braga og Rafferty, men de betyr mye mer enn Rekdal for hvordan det går der oppe til neste sesong. Braga har kontrakt ut 2026 og Rafferty er på lån fra Hammarby ut 2024, så får vi se om de greier å få han på kontrakt. Regner med at Aalesund med Rekdal blir med i tetskiktet neste år sammen med LSK, Odd og tja.... hvem flere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet mandag kl. 12:04 Del Skrevet mandag kl. 12:04 Aalesund er en opprykkskandidat med Rekdal som trener. Sikkert en eller annen klausul om at han kan forlate hvis noen større klubber banker på døra. Syntes det er ganske stille rundt potensielle nye trenere i Stabæk, noen som hører noe fra ryktebørsen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet mandag kl. 14:12 Del Skrevet mandag kl. 14:12 At det er stille har nok mye med at favoritten til jobben trener et lag som fortsatt har noe å spille for 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet mandag kl. 14:45 Del Skrevet mandag kl. 14:45 32 minutter siden skrev Luringen: At det er stille har nok mye med at favoritten til jobben trener et lag som fortsatt har noe å spille for Du snakker om Kjell Andrè Thu, vil jeg tru? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet mandag kl. 14:48 Del Skrevet mandag kl. 14:48 32 minutter siden skrev Luringen: At det er stille har nok mye med at favoritten til jobben trener et lag som fortsatt har noe å spille for Har uansett bekreftet han er ferdig etter sesongen. Blir veldig overrasket om det ikke er Kjell André Thu som trener oss neste sesong. Billig men sikkert smart løsning..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet mandag kl. 15:08 Del Skrevet mandag kl. 15:08 17 minutter siden skrev stbS: Blir veldig overrasket om det ikke er Kjell André Thu som trener oss neste sesong. Billig men sikkert smart løsning..? Jeg sier ikke at, du ikke har rett (jeg har ikke peiling!), men hvorfor mener du han er en smart løsning? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet mandag kl. 15:10 Del Skrevet mandag kl. 15:10 3 timer siden skrev yiddo: Aalesund er en opprykkskandidat med Rekdal som trener. Sikkert en eller annen klausul om at han kan forlate hvis noen større klubber banker på døra. Syntes det er ganske stille rundt potensielle nye trenere i Stabæk, noen som hører noe fra ryktebørsen? Det kommer veldig Ann på, han har slitt ut klubben og garderoben der før, og også i andre klubber! Det kan fort bikke begge veier! Eneste som taler for at det skal gå bedre nå er at Geir Frigård er med også… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet mandag kl. 15:13 Del Skrevet mandag kl. 15:13 25 minutter siden skrev guttensindet: Kjell Andrè Thu Har ingen som helst tro på han, hvorfor gå for en som ikke har den nødvendige erfaringen? At vi ikke er super attraktive det forstår jeg etter de siste årene, men det må da finnes bedre løsninger der ute, Kjønø 2 orker jeg ikke. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet mandag kl. 15:22 Del Skrevet mandag kl. 15:22 Kjell Andre Thu stiller jeg meg i utgangspunktet helt nøtytral til - om det skulle bli han. Jeg kjenner han som trenr for dårlig. Han har levert 2 stålende sesonger med EIK. Men som noen andre påpekte tidligere - de har sluppet inn fler mål enn oss. Det gjør meg litt urolig. Men de har også scoret like mange mål som oss, og dermed nest flest mål i ligaen etter VIF. Det gjør meg glad. Så som sagt - nøytral. Kanskje han kan ta med seg Chris Sleveland til midtbanen vår også 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet mandag kl. 17:08 Del Skrevet mandag kl. 17:08 1 time siden skrev mbh: Jeg sier ikke at, du ikke har rett (jeg har ikke peiling!), men hvorfor mener du han er en smart løsning? Han er nok ikke så dyr å ha på en lang kontrakt. Liker jobben han har gjort hos EIK, dem har også mistet mange av sine beste spillere denne sesongen men har fortsatt klart å levere en bunnsolid og historisk 4 plass. Virker å få mye ut av spillerene sine og spiller attraktiv fotball. Årets trener i Obos for min del. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet mandag kl. 18:09 Del Skrevet mandag kl. 18:09 Meget skeptisk til en trener med så svak defensiv statistikk. Det lukter mere av det samme vi har hatt i hele år. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet mandag kl. 18:19 Del Skrevet mandag kl. 18:19 2 timer siden skrev @ringo: Men som noen andre påpekte tidligere - de har sluppet inn fler mål enn oss. Husk at det er Egersund vi snakker om. De har sluppet inn som forventet, men scoret veldig mye mer. Jeg er positiv til Thu - hvis det skulle bli han. Opprykkserfaring, overprestert kraftig, offensiv fotball og godt rykte som type. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet mandag kl. 18:37 Del Skrevet mandag kl. 18:37 Hvis Egersund rykker opp kommer han neppe til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet mandag kl. 19:21 Del Skrevet mandag kl. 19:21 21 minutter siden skrev Ace: Husk at det er Egersund vi snakker om. De har sluppet inn som forventet, men scoret veldig mye mer. Jeg er positiv til Thu - hvis det skulle bli han. Opprykkserfaring, overprestert kraftig, offensiv fotball og godt rykte som type. Samtidig evnen til å få mye ut av spillere! Vi vet han er en god match med Dahlby, kan også se for meg spillere som Eggen Vinge, Olderheim og Spiten blomstre sikkelig under hans ledelse. Hvor vi ligger nå som et lag og klubb, så er vi nok riktig steg for han. Siden 2021 har det vært 2 opprykk, historisk sesong i år med Egersund og Ørn-Horten sin beste sesong på over 10 år i 2022. Det viktigste er at han får tid og at vi henter inne et bedre trener team rundt han også! AL trenger vi ikke rundt A-laget noe mer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet tirsdag kl. 12:01 Del Skrevet tirsdag kl. 12:01 20 timer siden skrev blaasoldat: Det kommer veldig Ann på, han har slitt ut klubben og garderoben der før, og også i andre klubber! Det kan fort bikke begge veier! Eneste som taler for at det skal gå bedre nå er at Geir Frigård er med også… Begge to er ansatt, iflg sikre kilder i Aafk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet tirsdag kl. 12:41 Del Skrevet tirsdag kl. 12:41 39 minutter siden skrev h1912: Begge to er ansatt, iflg sikre kilder i Aafk Tenker den offisielle pressemeldingen, pressekonferansen der de ble presentert som trenere og artiklene i alle landets aviser er ganske sikre kilder ja. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico1 59 Del Skrevet tirsdag kl. 14:15 Del Skrevet tirsdag kl. 14:15 22 timer siden skrev loudness: Har ingen som helst tro på han, hvorfor gå for en som ikke har den nødvendige erfaringen? At vi ikke er super attraktive det forstår jeg etter de siste årene, men det må da finnes bedre løsninger der ute, Kjønø 2 orker jeg ikke. Synes sammenligningen med Kjønø blir tynn. Mannen er 10 år eldre enn det Kjønø var da han ble hovedtrener. Han har også bedre meritter enn Kjønø, samt betydelig lenger erfaring med 6 år som hovedtrener i Ørn-Horten og 2 veldig suksessrike år i EIK som fortsatt kan ende med eliteseriespill i 2025. Utover det kan jeg ingenting om fyren, men CV’n er utvilsomt spennende. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet tirsdag kl. 15:08 Del Skrevet tirsdag kl. 15:08 Kalvenes takket nei til Sogndal i 12. time - kan det være noe der? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå