Stephanois_ 371 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 5 minutter siden skrev Blanzinho: Skeptisk til denne løsningen. Er ikke assistenttrenerne medvirkende til resultatene? Kunne like gjerne hentet tilbake Janne da. Det står jo at bjarmann jobber med langsiktig løsning. Man må jo ha noen til å lede treningene ut uka. Ny trener er nok på plass senest kil away 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Helt greit at de tar aksjon nå og at disse to kan lede treningen denne uken og maks KIL kampen men så må ny ekstern trener være på plass uavhengig av resultatet i KIL kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Da blir vel Bohinen snart klar 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 1 minutt siden skrev SAU: Da blir vel Bohinen snart klar I følge Discoverys opplysninger skal Lars Bohinen være en aktuell erstatter for Kjønø. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 1 minutt siden skrev stbS: I følge Discoverys opplysninger skal Lars Bohinen være en aktuell erstatter for Kjønø. Gjorde det bra med Sarp sist høst. 4-1 over Kjønøs menn bl.a 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Vil tro det er ganske lave odds for at Bohinen blir vår nye trener. Kjenner klubben og ledig på markedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Uff og huff! Lars Bohinen kan fungere på korttidskontrakt! Men gud hjelpes om han får lang kontrakt! Jeg vil ha sprudlende og karismatisk trener, jeg vil ha en som er mellommenneskelig god og som bygger miljø og kultur! Ikke en som mener ett hei kan regnes som medarbeidersamtale, og som tar med seg aspeløver Andrea Loberto som assistent! Nei hjelpes, håper vi jobber med andre spor på langsiktig løsning. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 6 minutter siden skrev blaasoldat: Uff og huff! Lars Bohinen kan fungere på korttidskontrakt! Men gud hjelpes om han får lang kontrakt! Jeg vil ha sprudlende og karismatisk trener, jeg vil ha en som er mellommenneskelig god og som bygger miljø og kultur! Ikke en som mener ett hei kan regnes som medarbeidersamtale, og som tar med seg aspeløver Andrea Loberto som assistent! Nei hjelpes, håper vi jobber med andre spor på langsiktig løsning. Vi trenger en ut året som skikkelig kan piske igang troppen for de gjenstående kampene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 13 minutter siden skrev blaasoldat: Uff og huff! Lars Bohinen kan fungere på korttidskontrakt! Men gud hjelpes om han får lang kontrakt! Jeg vil ha sprudlende og karismatisk trener, jeg vil ha en som er mellommenneskelig god og som bygger miljø og kultur! Ikke en som mener ett hei kan regnes som medarbeidersamtale, og som tar med seg aspeløver Andrea Loberto som assistent! Nei hjelpes, håper vi jobber med andre spor på langsiktig løsning. Jeg tenker det er fornuftig med kontrakt ut sesongen i første omgang. Uansett hvem det blir 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 1 minutt siden skrev @ringo: Jeg tenker det er fornuftig med kontrakt ut sesongen i første omgang. Uansett hvem det blir Enig. Vi trenger overhodet ikke å stresse. La oss få en ut sesong nå. Jobbe for ett opprykk. Så kan det vurderes deretter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Vi kan gjerne få en trener som er istand til å beskrive hva som har vært gjort feil til nå, og hva/hvordan det skal jobbes videre. Da er det lettere å vurdere om vi er på rett vei. Ellers må jeg si at dette trenerbyttet setter evalueringen av Sport i et interessant lys. Men, det er sikkert lurt å legge all skyld på Kjønø. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Da skal jeg se kamp igjen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Alt annet enn kontrakt ut året vil være økonomisk uforsvarlig. Nå må opprykk reddes så er jo det en god søknad til videre kontrakt hvis det viser seg at vi spiller attraktiv fotball og vedkommende klarer å engasjere lokalmiljøet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 43 minutter siden skrev nichb: Vi trenger en ut året som skikkelig kan piske igang troppen for de gjenstående kampene. Jeg er helt enig! Jeg tror LB er perfekt ut året, men ikke lenger! Vi må gjøre som de gjorde i S08 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Vanvittig at vi skriver august før noe skjedde, men omsider! Tror vi skal bruke litt tid nå for å finne rett trener. VI trenger noe mere karismatisk enn Bohinen etter noen år i mørke, eller hva? På søndag heier jeg på Belsvik og Hugo, det kan bare gå bedre! 😅 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 8 timer siden skrev arni: Se hva som skjedde da Janne kom inn for Berg sommeren 2019, tok laget fra nedrykksplass til øvre halvdel av tabellen ved sesongslutt. Råsterkt! Det var vel en del endringer i stallen etterhvert. I en litt reality-tv lignende greie, hadde jeg heller villet ha Bjarmann eller helst Moe ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 5 minutter siden skrev Innkast: Det var vel en del endringer i stallen etterhvert. I en litt reality-tv lignende greie, hadde jeg heller villet ha Bjarmann eller helst Moe ut... At nå sparket trener bestemte at det var lurt å småspille seg ut rundt 16 meteren mot Blink som stod høyt og dermed surret bort 3p, kunne ikke ledelsen lastes for😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Annerledes klubb bør tenke annerledes, inn med Morten Skjønsberg 😉 Han har sikkert sett hva som fungerer og hva som ikke fungerer 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Hva med @@ringo. Det hadde vært interessant 😁 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 4 minutter siden skrev Mikkel: Hva med @@ringo. Det hadde vært interessant 😁 Hva med Ninja-Alan? Spenstig opplegg med en 1-5-4 formasjon, med Gift som midtstopper, og Edwards i mål. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Heisveisdyret 202 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Kjønø-tråden er fjernet, så skriver her. Riktig sted til riktig tid er som liv og død i fotballverden, og det som kunne bli en ny blaa-era har endt med å dra oss inn i gjenbruksmarkedet i trener-Norge. Lars Bohinen… Tom Norli blir vel også nevnt på et tidspunkt.. At Kjønø ble fjernet nå er riktig, men jeg mener klubben må se seg grundig i speilet her. Dette er forøvrig ikke ment som et forsvar av Kjønø eller de siste resultatene, men dette er en kritikk rettet mot klubbens langsiktige tankegang - for jeg mener klubben har misbrukt muligheten til å fostre opp det som var et av Norges største trenertalenter. Kjønø var ikke riktig mann til å redde oss fra nedrykk i fjor, jeg mener det fremdeles var Janne. Hadde Janne fått de samme spillerne som Kjønø fikk i fjor sommer så tror jeg vi ville tatt flere poeng og kanskje unngått nedrykk. De spillerene som ble hentet skulle gi kvalitet og rutine, noe som Janne har og kunne brukt, men som Kjønø manglet. I stedet fikk klubben kalde føtter og dro alt for tidlig i avtrekkeren med å fjerne Janne og ga Kjønø rattet - en arvtager som var nok ment til å komme mye senere enn det den gjorde. Selv med nedrykk så tror jeg Janne som trener og Kjønø som nr.2 ville klart å kjempe om direkte opprykk med årets stall. La Janne og Kjønø bygge et lag, la Kjønø lære av Janne og utvikle seg som trener uten å være hovedfokuset. Det er få unge trenere som blir hovedtrener av en grunn, det er en rolle man mestrer med årene - gjennom motgang og medgang. Nivået fra Grorud til Stabæk er stor, så spranget Kjønø måtte gjøre etter et halvt år som assistenttrener til hovedtrener ble kanskje for stort og han var ikke klar. Han måtte fort lære seg å bli en hovedtrener som skulle redde Stabæk fra nedrykk med en dårlig sammensatt tropp, for så å frelse oss fra Obos og tilfredstilte Stabæk sitt ambisjonsnivå og identitet på banen - alt på et år. Nå vet ikke jeg hvor aktiv Kjønø og Bjarmann samarbeidet med rekrutteringen i fjor sommer, men uansett så vitner resultatet til at Kjønø var for uerfaren i håndteringen av spillerne og situasjonen. Det er åpenbart at mange her inne ikke tenker høyt om Kjønø sine taktiske kunnskaper, men Kjønø er fremdeles en ung trener som med tiden vil finpusse håndverket og bli dyktigere. At han har et talent som kan vokste til noe stort, våger jeg fortsatt å mene. I hans korte regjeringstid så man (riktignok for få ganger) glimt at hva slags fotball han ønsker å spille, noe som kunne gi mersmak. Kanskje en litt eldre utgave av Kjønø som hadde vært i klubben over en lengre periode ville vist en annen utgave av hans Stabæk. Så dette er poenget jeg prøver å komme frem til: jeg mener at klubben har stor del av skylden til at Kjønø-prosjektet mislyktes, og deres feilhåndtering av fjorårssesongen ødela en gylden mulighet til å dyrke noe stort og langsiktig. Kjønø var feil mann til feil tid, og de kostet han jobben. Uansett, jeg ønsker han all lykke fremover. Blir veldig spennende å se hvem Bjarmann finner, det vil si mye om hvordan klubben tenker fremover. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Belsvik er uansett en mann som kan skape litt entusiasme og giv på kort sikt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 58 minutter siden skrev knutta: Belsvik er uansett en mann som kan skape litt entusiasme og giv på kort sikt. Er han egentlig det? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 2 minutter siden skrev ErikErik: Er han egentlig det? Vi hadde en avstemning på dette forumet, for noen år siden om hvem den beste treneren Stabæk har hatt, er. Resultat: 1 Bob Bradley, 2 Janne, 3 Belsvik. Hva har egentlig Bohinen å vise til? Hvilke lag har han lykkes med? hvilke lag har han trent til opprykk og nedrykk? Jeg liker mannen som person, men synes han har fått til for lite. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Jeg vil ha en sta jævel! Orker ikke flere speidergutter. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 David Nielsen er nok det beste vi kan håpe på, men lukter Bohinen ut sesongen dette. Ikke nødvendigvis dårlig det, har erfaring med å rykke opp. 2014 og 2016 med Sandefjord og 2019 med Aalesund. Det er ikke akkurat dårlig å ha på CVen når vi selv jager direkte opprykk, eller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Hvem vet? Kanskje Bohinen gjør vår krampaktige 3-5-2 formasjon til en vinnerformula? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Bohinen et ledig, erfaring med opprykk, kjenner klubben fra før, gjorde det bra med S08 i fjor. Hva venter vi på? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 45 minutter siden skrev Buss1 Marius: Vi hadde en avstemning på dette forumet, for noen år siden om hvem den beste treneren Stabæk har hatt, er. Resultat: 1 Bob Bradley, 2 Janne, 3 Belsvik. Hva har egentlig Bohinen å vise til? Hvilke lag har han lykkes med? hvilke lag har han trent til opprykk og nedrykk? Jeg liker mannen som person, men synes han har fått til for lite. Han har vel rykket opp med Aafk og Sandefjord.. ikke at jeg nødvendigvis heller solgt på at han er rett man . Men han er ihvertfall tydelig og setter skapet på plass når det trengs. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Ikke meg imot om vi tar Bohinen ut året. Så får vi ta en vurdering i vinter Men ideelt sett skulle jeg gjerne sett en som ikke har noe forhold til klubben, sta som faen (Så sett han er en god erfaren trener) og er fast bestemt på å rykke opp. Hvem enn det skulle vært er jeg usikker på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå