@ringo 22 399 Del Skrevet 12. Desember Del Skrevet 12. Desember Utfordringen er at man egentlig ikke vet hvordan det ville gått med de klubbene som sparket treneren, hadde de valgt å behodlt treneren. Man kan si noe om de klubbene som velger å stå med treneren. Spørsmålet blir da er det noe som skiller de klubbene som velger å stå med treneren sin fra de som velger å sparke? Hva var f.eks. forventningene før sesongen? Jeg vil tro at Moesgard ikke ville fått sparken i Kåffa selv om de hadde rykket rett ned igjen. Men hadde f.eks. Viking, Brann eller Molde forvillet seg ned i nedrykksstriden så ville treneren sittet mye løsere - særlig Moe som fikk fyken for å "kun" levere en 5. plass. Det hadde vært interessant å sett selve forskningrapporten og dataunderlaget for å se om de har problematisert rundt slike potensielle skjevheter. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 502 Del Skrevet 12. Desember Del Skrevet 12. Desember Treningene og forberedelsene våre til kamper må hakket opp, samtidig så må det defensive spillet vårt jobbes VELDIG mye med. Var bare VIF som scoret mer enn oss i Obos. Samtidig er det bare håpløse Sandnes Ulf som har sluppet inn mer. Nest best fremover i banen, nest dårligst bakover. Mister ballen for lett i egen bane halvdel (hei Roberts) og store avstander mellom midtbane og forsvar, det ble ofte lett å sett oss i kontrings fella. Laget hang i sammen i store deler av kampene våre. Har en jobb å gjøre Jörgen Wålemark, men med en sikkelig pre-season så kan det allerede se ganske bra ut til seriestart. Jeg er også litt på det toget hvor jeg mener at vi har gode nok spiller, men trenger en sikkelig Matic type på stopper plassen og kanskje ny bedre keeper. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 425 Del Skrevet 15. Desember Del Skrevet 15. Desember På 12.12.2024 den 10.32 skrev stbS: Treningene og forberedelsene våre til kamper må hakket opp, samtidig så må det defensive spillet vårt jobbes VELDIG mye med. Var bare VIF som scoret mer enn oss i Obos. Samtidig er det bare håpløse Sandnes Ulf som har sluppet inn mer. Nest best fremover i banen, nest dårligst bakover. Mister ballen for lett i egen bane halvdel (hei Roberts) og store avstander mellom midtbane og forsvar, det ble ofte lett å sett oss i kontrings fella. Laget hang i sammen i store deler av kampene våre. Har en jobb å gjøre Jörgen Wålemark, men med en sikkelig pre-season så kan det allerede se ganske bra ut til seriestart. Jeg er også litt på det toget hvor jeg mener at vi har gode nok spiller, men trenger en sikkelig Matic type på stopper plassen og kanskje ny bedre keeper. Edit: Selvik er ikke ledig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå