stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Fra Lyn-forumet: Første-elleveren ! Skrevet av: Tommy for president 13.05.2004 Kl:13.07 (Lest 29 ganger.) Det har vært mye forskjellige lagoppstillinger i Lyn denne sesongen. Det er på tide å finne en ellever å spille med den så langt det lar seg gjøre. ...... Min førsteellever er: ali lars tommy steven henrik tolle/leo tessem jonny/doffern derek soko/colo/cha markstedt Dette synes jeg er litt urettferdig, ass! Se selv: http://www.lyn.no/diskusjonsForumInnlegg.asp?ID=9530 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2004 (endret) feige lag - de må ihvertfall putte på et par spillere til for at det skal bli jevnt... se på disse navna a - skal de vært truende - halvparten kunne vært innbyggere i Andeby ali tolle leo doffern derek soko colo cha Endret 13. Mai 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Alkoholpåvirket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Det er noe galt med innlegget ditt stabækLars. Nå har jeg lest startoppstillingen 5-6 ganger, men like fullt står det at den er lest 29 ganger. Nettavisen skriver for øvrig at nettsidene til Lyn er veldig dårlige. De har bla. merkelig design, blå skrift og mye rød bakgrunn. Sett i lys av Nettavisens dom over lyn.no, synes jeg du skal ta denne startoppstillingen med en klype salt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Det er noe galt med innlegget ditt stabækLars. Nå har jeg lest startoppstillingen 5-6 ganger, men like fullt står det at den er lest 29 ganger. Oppdateringsproblemet er forårsaket av, som du selv er inne på, de ekstremt dårlige nettsidene til dette noe merkelige laget fra Oslo vest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Nettavisen skriver mye rart, men her har vi faktisk noe vi kan bruke når vi skal bygge nye Stabæk stadio Feite stadioner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 se på disse navna a - skal de vært truende - halvparten kunne vært innbyggere i Andeby ali tolle leo doffern derek soko colo cha Hvis du bytter positionene til Tolle og Colo med Soko og Doffern så er du på nett. http://www.lyn.no/diskusjonsForumInnlegg.asp?ID=9541 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 hæ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Skulle akkurat til å spørre om det samme, men du kom meg i forkjøpet. Noen som vet om en antatt lag oppstilling, eller kommer det etter kampen mot Kjelsås i kveld...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Hadde dere møtt opp på Blaa på Onsdag hadde vi ikke hatt de fire siste innleggene her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Jeg drar bare på Onkel Blaa når det er Blues-kveld. Det vet du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Syns de snart bør starte en StabækLars-kveld på Blaa. F.eks hver Torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 m-m! Og alle må kle seg ut som StabækLars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Laget ligger ute på FF-forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Hadde dere møtt opp på Blaa på Onsdag hadde vi ikke hatt de fire siste innleggene her... Så de som ikke har anledning til å møte driter vi i å si noe til! Fant ikke noe som ligna på en lagoppstilling på ff forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Hepp, Sånn er det for oss som gutta som bor østenbys! Jeg fikk ikke med meg møtet heller, men jaggu faen skal jeg ha med meg kampen i kveld, for nå er jeg nyskjerrig... @ringo... Øst for eden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 sleit med å finne lagoppstillingen på FF forumet jeg også slum.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 SMS-en som gikk ut er intern info! Vær så snill å holde kjeft om dette i alle åpne fora. Overtråkket til Thomas er heller ikke så alvorlig at det er utelukket at han starter eller i hvert fall kommer innpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2004 (endret) Tror det er en fordel om man holder kjeft om ting som ikke skal ut. Anser ikke meg selv som sladrehank og dere kan stole på meg - men liker ikke at ting som skal være hemmelig spres enten via sms eller ut på nett. Hvor kom Thomas sit overtrekk inn i bildet - og hvorfor finner jeg ikke laget på FF ??? Endret 14. Mai 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Det burde være enkelt å fatte at når en nyhet ikke finnes på offisielle forum at en melding rett fra klubben ikke skal spres. Litt hjernevirksomhet må vi kunne forlange også. Ønsker man å stille spørsmål kan det jo gjøres helt anonymt med "hvorfor kan han ikke spille" i stedet for å skrive ER DET SANT AT JON KNUDSEN HAR BRUKKKET ARMEN - HVORDAN SKJEDDE DET? Men vi lærer. Gjør vi ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Det burde være enkelt å fatte at når en nyhet ikke finnes på offisielle forum at en melding rett fra klubben ikke skal spres. Litt hjernevirksomhet må vi kunne forlange også. Ønsker man å stille spørsmål kan det jo gjøres helt anonymt med "hvorfor kan han ikke spille" i stedet for å skrive ER DET SANT AT JON KNUDSEN HAR BRUKKKET ARMEN - HVORDAN SKJEDDE DET? Men vi lærer. Gjør vi ikke? Jo vi lærer, men da var det jo jævlig dumt at du sa at Jon hadde knekki armen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 3-0 over Kjelsås... Noen som vet noe mer ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 3-0 over Kjelsås... Noen som vet noe mer ??? Kan ikke si noe annet enn at jeg har fått noen sms ikveld. Tar selvkritikk og skal aldri spørre om mer info enn det som stod på sms meldingen i åpne fora. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 2. omgangen på grefsen indikerte i allefall ikke at det var mange som puster 1. laget i ryggen.. Men hadde 2. laget spilt hele kampen som de første 25 minuttene, kunne vi bare ha latt dem spille kampen mot Lyn og latt gamlegutta hvile. Vanvittig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Hvor mange fra Stabæk Support møtte på Kjelsås i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Tror det var 115 betalende tilskuere. Sikkert halvparten StabækFans. Men vi hadde ikke akkurat noen supportergjeng med synging osv. Kjelsås har jo ingenting som ligner supportermijlø i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg