MattaS 374 Del Skrevet 13. Januar 2014 Del Skrevet 13. Januar 2014 Send til Andre Strømnes Var han jeg sendte til, mail: Andre.Stromnes@budstikka.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Januar 2014 Del Skrevet 13. Januar 2014 Hva med å sende mail til Hilde Håve? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 13. Januar 2014 (endret) Hilde har ikke begynt enda. Hun har første arbeidsdag senest 23. januar. Edit: Stabak.no Strømnes melder om at det ser ut til at Budstikka direktesender. Men jeg tar toget, ass. Endret 13. Januar 2014 av alltidblaa 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar 2014 Fikk svar nå: Hei! Ja, jeg jobber med saken - og det ser ut til at vi skal få til det. Mvh André 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 13. Januar 2014 Del Skrevet 13. Januar 2014 Vi kjører, ser frem til matchen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2014 Fantastisk at det blir så mange BLAA på tribunen i Moss. Vet at Bob (og gutta) kommer til å sette ekstrem pris på det, så jo flere jo bedre. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Var siste møte med Moss da vi sendte dem ned for ti år siden ca? 2-7 eller noe. To selvmål av kapteinen til Moss (Tangen), husker jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Var siste møte med Moss da vi sendte dem ned for ti år siden ca? 2-7 eller noe. To selvmål av kapteinen til Moss (Tangen), husker jeg.. Vi tapte 0 - 1 i 2005 på Nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2014 (endret) Var siste møte med Moss da vi sendte dem ned for ti år siden ca? 2-7 eller noe. To selvmål av kapteinen til Moss (Tangen), husker jeg.. Vi sendte dem ned i 2002, men møtte dem også i 2005 i Adecco. **** Edit: og i cupen i 2004. Endret 14. Januar 2014 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Vedrørende mimring - Melløs har definitivt vært en minneverdig arena sett med Stabæk-øyne; 1. Semifinalen i cupen 1998 ("Straffe-Martin knuste Moss") 2. Chippens soloraid fra egen banehalvdel 3. Thomas Sandem - minneverdig keeper (debutant) som slapp inn 2 og fikk rødt kort etter 20 min. Tok ballen med henda utenfor 16-meteren. 4. Jerry Månsson-kokain-tifo Fritt fra hukommelsen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Eller da Christian Holter måtte stå i mål de siste 20 minuttene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 eller da jeg sa "det dummeste som har blitt sagt på en bærget det blaa-tribune" ifølge westlund. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Til denne kampen kommer 8 spillere fra A-laget blandet med lovende unggutter fra G19. Bob leder selv ikke laget i denne kampen slik vi opprinnelig trodde, og har derfor tid og anledning til å møte oss tilreisende supportere og slå av en fotballprat istedet! Det jobbes litt i lobbyen for å få ham med på Øre Villa Kro også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Hvorfor skal ikke bob lede laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Hvorfor skal ikke bob lede laget? Fordi dette i utgangspunktet er en 2. lagskamp, men med et forsterket andrelag. Det var det ingen som oppfattet i iveren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Vi ble fintet av at Moss på sine hjemmesider skrev at de skulle møte Tippeligalaget Stabæk. Kampen har som Posse skriver blitt satt opp som en 2.lagskamp fra Stabæk sin side. Dog med et forsterket lag. Det er grunnen til at Moss-kampen aldri dukket opp på oversikten på stabak.no. Litt kjedelig er det at dette ikke blir Bobs første kamp likevel. Men det er fortsatt en Stabæk-kamp, og det er fortsatt lørdag. Og pub. Og med Bob på tribunen kan det bli riktig så god stemning likevel. Jeg tar toget, ass. Budstikka, som også ble fintet, informerer for øvrig om at de heller går for streaming av tirsdagens kamp mot Ull/Kisa - som da blir Bobs første som boss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Å det var bra, da går jeg ike glipp av en på banehoppern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Telles ikke denne på banehoppern?!? Hva er vitsen med å dra da? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2014 (endret) Telles ikke denne på banehoppern?!? Hva er vitsen med å dra da? *sarkasmevarsel* ? Bob kommer, kommer du? Endret 15. Januar 2014 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 15. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2014 (endret) Den teller ikke på banehoppern, nei. Ikke når det er andrelaget. Endret 15. Januar 2014 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Den teller på toghoppern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Den teller på banehopperen for andrelaget, så her er muligheten for å få en ny bane, hvis du har en egen banehopper for andrelaget... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Den teller på banehopperen for andrelaget, så her er muligheten for å få en ny bane, hvis du har en egen banehopper for andrelaget... Nok off topic,men det er faktisk de som prioriterer 2.lagshoppern så høyt at de drar på flere kamper med 2.laget enn a-laget ja. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Halve førstelaget er jo med. Kan den ikke telles som en halv bane? Hva sier hopperpolitiet til dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 Halve førstelaget er jo med. Kan den ikke telles som en halv bane? Hva sier hopperpolitiet til dette? Her er reglene for banehoppern: Hvilke baner har dere sett Stabæks A-lag Herrer spille kamp? Serie, Cup, E-cup, Intertoto, Treningskamper og Hallturneringer teller. Dette er ikke oppført som en 1lagskamp, derfor teller den ikke på banehoppern. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UltrasTass 0 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 Årets første drekkatur!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 17. Januar 2014 Del Skrevet 17. Januar 2014 54 påmeldte på arrangementet, sikkert noen som ikke har trykket at de skal enda heller! Dette blir bra, snakket med Borenstein fra g19 idag og han gleder seg veldig til og se så mange supportere på en borte tur for stabæks 2lag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Moss FK - Web 4 Del Skrevet 17. Januar 2014 Del Skrevet 17. Januar 2014 Hei og godt nytt år! Moss FK - Stabæk, spilles på Melløs kunstgress. Ligger rett ved siden av Melløs stadion med helt nytt kunstgressdekke som ble byttet ut i sommer 2013.Vi gleder oss til sesongens første treningskamp, og det blir spennende både for dere og for oss å se nye spillere i aksjon.Inngangspenger i porten:Voksne kr. 50,-Barn under 15 år - gratis.Åpen kiosk(NB! Husk kontanter da vi ikke har bankterminal tilgjengelig)Velkommen til Moss og Melløs, vi sees!Og gratulerer så mye med opprykket - lykke til i Tippeligaen 2014 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 17. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 17. Januar 2014 (endret) Hei og godt nytt år! Moss FK - Stabæk, spilles på Melløs kunstgress. Ligger rett ved siden av Melløs stadion med helt nytt kunstgressdekke som ble byttet ut i sommer 2013. Vi gleder oss til sesongens første treningskamp, og det blir spennende både for dere og for oss å se nye spillere i aksjon. Inngangspenger i porten: Voksne kr. 50,- Barn under 15 år - gratis. Åpen kiosk (NB! Husk kontanter da vi ikke har bankterminal tilgjengelig) Velkommen til Moss og Melløs, vi sees! Og gratulerer så mye med opprykket - lykke til i Tippeligaen 2014 Inngangspenger til en kunstgressbane på treningskamp med 2. laget? Er det noe nytt som har kommet eller? Siden vi må betale regner jeg med dere stiller med toaletter og andre fasiliteter? Jeg regner med de tilreisende vil være rause i kiosken og hive i seg pølse og vaffel, men mitt første inntrykk her er at dere benytter muligheten til å tjene noen raske gryn. Endret 17. Januar 2014 av Posse 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Januar 2014 Oooops. Tror jeg glemte kontantene hjemme. Betale for en 2.lags match i moss i januar. Passe uaktuelt. Her har dere sett deres snitt til å tjene noen skarve kroner på supportere som allerede bruker noen hundre kroner på å reise tur retur moss for en 2.lagskamp i januar. Slipp oss gratis inn så kanskje dere får omsetning i kiosken er mitt tips. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå