Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på alle!

Jeg skal til Norge i juni, og har lyst til å se Stabaek Live for første gang. SIF-RBK kampen er den jeg er mest interesert i, selvfølgelig.

Hva er beste måten å få kjøpt billetter til denne kampen? Ticketmaster? ved porten? på bua? Tror mann at kampen blir utsolgt? Dattera mi (11 år) skal være med, så sittetribunen er sikkert best. Også, hvor synes dere det er best å sitte?

Takk på forhånd.

Mvh,

Dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sitter ikke, jeg STÅR.... :D

De selger vel billetter på posten?

Kampen mot RBK er jo en kamp som bør trekke fullt hus, da kryper det frem eksiltrøndere fra hver eneste krok...

Ville skaffet meg billetter før kampdagen ihvertall. Hyggelig at du faktisk bruker ferien til å se en Stabæk kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være helt pirkete nøyaktig "må" du kjøpe billetter på www.billettservice.no!

Men du må hente de på et norsk postkontor innen noen få dager. De dyreste billettene er øverste del på hovis, derfra ser du lengst og best, men du kan risikere å havne ved siden av et par kontorrotter som vant billettene sine som trøstepremie på en eller annen bedrifts fredagsvinlotteri og som sitter og prater i mobilen om at de egentlig heller kunne tenke seg å se på en treningskamp med ManU på storskjerm på pøbben!

Ellers er Kari på kontoret (kari@stabak.no) veldig flink med både mail og billetter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er heller ikke trøndere flinke til å bestemme seg for å kjøpe billetter i nærheten av hverandre. Så hvis du er heldig får du kontorrottene på høyre hånd og to personer med samme oppførsel som trønder paret i tv serien nr 19 som du selvfølgelig ikke har sett siden du er i usa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Billett Spørsmal Fra Supporter I Usa
  • Opprett ny...