gsk 495 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Stabæk Support inviterer til ekstraordinært medlemsmøte. Stabæk Fotball skal iår holde plassen i Eliteserien, og det med det minste budsjettet i serien. Stabæk Support har tidligere bidratt til klubben gjennom å investere direkte i spillere. Dette vurderer vi å gjøre igjen, etter forespørsel fra klubben. Bob Bradley har store ambisjoner for klubben, men mangler ressursene til å gjennomføre dette. Resultatene ser vi allerede fra treningskampene mot LSK og Vif. Fra styret i Stabæk Support ønsker vi å igjen gå inn å investere i en spiller av høy kvalitet. Dette kan gjøres på samme måte som tidligere, hvor vi setter som betingelse at vi skal få vår investering tilbake, samt 10% av salgssummen hvis spilleren blir solgt til ny klubb. Dette haster! Vi har ikke mange dagene på oss før 2014-troppen til Stb skal være ferdig, samtidig vet vi at klubben mangler det lille siste som kan gjøre sesongen til jubel for vår del, og ikke til misnøye. Gjennom dette vil Stabæk Supprt bidra til å sikre klubben i 2014, og vi får også en spiller vi kan kalle supporternes investering. Allerede har vennegjengen nederst på feltet til Stabæk Support bidratt, og Sparebank1 kastet seg på. Skal Stabæk Support også legge noen daler på bordet? Interessert i å høre mer? Styret inviterer til medlemsmøte hvor planer legges frem, motforestillinger og bejubling kan komme. Til slutt så åpner vi for vedtak på spillerkjøp. Mandag 3. mars kl. 18 på Onkel Blaa på Bekkestua. Vel møtt. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Gjelder Stephens? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Gjelder Stephens? Stephens er vel basically sikra med tanke på vennegjengens bidrag, Sparebank 1 og tiern. Dette er mer en prinsipiell diskusjon om medlemmene våre ønsker å bruke penger på spillere for å redde plassen eller ei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Hvilken spiller man får eierandel i er uavhengig av bidraget. Selv om pengene blir brukt til å hente en spiss så kan man likevel få eierandel i en annen spiller. Sier seg selv at vi ikke har interesse i å ha en eierandel i en 30 år gammel spiss f.eks Når det er sagt så er jeg imot at SS skal bruke mer penger på spillere nå. Vi har en solid kapital, men den synker fort om denne nedturen fortsetter i mange år. Nei la SS drive med det vi kan og klubben drive med det de (ikke) kan 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Det er jo for jævli at dette egentlig skal være tema for bruk av supporterklubbens midler. Når det er sagt så bør vi snu alle steiner som kan snus i håp om Tippeligaspill i 2015. Vi var griseheldige som rykka opp i 2013. Rykker vi ned igjen i 2014 kan det ta mange år før vi evt. kommer opp igjen. Mange klubber har aldri klart det. Derfor er valget enkelt nå: Her bør vi bidra. Jeg synes også at det er meget bra av styret å sikre at dette gjøres i form av kjøp, med teoretisk mulighet for gevinst, i stedet for ukritisk å pøse penger inn i klubben uten adresse. Om vi kunne sikret oss en spiller av kaliber Stephens gjennom en slik løsning er det ikke noe å lure på. Det hadde for øvrig vært fint om vi kunne fått oss en spiss (målgarantist) på denne måten, men det er neppe realistisk. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Nå har jeg plutselig blitt en del av styret i klubben (varamedlem) og skal derfor være litt forsiktig med å spille hatt over hatt, men jeg synes dette er en glimrende ide. Diskusjonen har vi i hvert fall godt av å ta, - det er nå toget går. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Enig. Toget går nå og vi må avgjøre dette kjapt og det er naturlig å ta diskusjonen i den situasjonen vi er i. Jeg håper derfor ingen velter hele greia på å være regelryttere i form av varslingsfrist osv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Finnes det andre muligheter? nå har jeg null ide om hvor mye kapital SS har, og hvor mye vi evt tenker og investere. Foreslår kanskje at vi tar en kjapp kronerulling internt i SS, samme som de på første rad allerede har gjort,, og heller "donerer" til ss, eller rett til klubben, med samme betingelser, dvs at de som blir med egentlig putter penger rett i kassen til SS, SS får tilbake pengene ved et evt salg og 10% som igjen da går tilbake til oss supportere i form av TIFO, Turer og andre arrangementer. Evt kjøper plass som jeg nevnte i ett annet innlegg her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Stabæk Support inviterer til ekstraordinært medlemsmøte. Mandag 3. mars kl. 18 på Onkel Blaa på Bekkestua. Vel møtt. § 15. Ekstraordinært årsmøte avholdes når styret finner det nødvendig, eller det kommer krav fra minst 1/3 av medlemmene. Ekstraordinært årsmøte innkalles av styret med minst 2 -to- ukers varsel. Ekstraordinært årsmøte skal bare behandle den eller de saker kravet om ekstraordinært årsmøte omfatter, og som er bekjentgjort i innkallingen. På ekstraordinært årsmøte kan alle som har betalt kontingenten pr. møtedato avgi stemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Enig. Toget går nå og vi må avgjøre dette kjapt og det er naturlig å ta diskusjonen i den situasjonen vi er i. Jeg håper derfor ingen velter hele greia på å være regelryttere i form av varslingsfrist osv... Stabæk Support inviterer til ekstraordinært medlemsmøte. Mandag 3. mars kl. 18 på Onkel Blaa på Bekkestua. Vel møtt. § 15. Ekstraordinært årsmøte avholdes når styret finner det nødvendig, eller det kommer krav fra minst 1/3 av medlemmene. Ekstraordinært årsmøte innkalles av styret med minst 2 -to- ukers varsel. Ekstraordinært årsmøte skal bare behandle den eller de saker kravet om ekstraordinært årsmøte omfatter, og som er bekjentgjort i innkallingen. På ekstraordinært årsmøte kan alle som har betalt kontingenten pr. møtedato avgi stemme. Gratulerer Slum... Endret 26. Februar 2014 av Luguber 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Greia er at det må handles raskt. Vi har derfor ikke tid til å kjøre en innsamling av noe slag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 er fremdeles håp, SS legger ut, og frivillige samler donerer ila våren, feks frem til 1mai, de som ble med før det henger SS opp en bilde/pleksiplate på blaa, men navnet på supportere som var med på kjøp av spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Greia er at det må handles raskt. Vi har derfor ikke tid til å kjøre en innsamling av noe slag Jeg kommer ikke til å velte dette. Men jeg følte at gsk bevisst unnlot å nevne at vi dette tilfellet bryter vedtektene. Det har dessverre vært en tendens i SS-styret de siste 4-5 årene å unngå og komme med fullstendig informasjon når vi skal stemme over store saker. Jeg stemte nei da SS spyttet inn 100.000 kroner i Onkel Blaa første gangen. Jeg stemte nei da SS spyttet inn ytterligere 100.00 kroner i Onkel Blaa ifm emisjonen. Jeg stemte nei da SS spyttet inn 125.000 kroner som sponsor for damelaget. Jeg stemte nei da SS spyttet inn 200.000 kroner i andel i Anders Trondsen. Jeg kommer til å stemme ja til at SS skal spytte inn opptil 100.000 kroner i andel i en spiller denne gangen. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 er fremdeles håp, SS legger ut, og frivillige samler donerer ila våren, feks frem til 1mai, de som ble med før det henger SS opp en bilde/pleksiplate på blaa, men navnet på supportere som var med på kjøp av spillere. Det er svært mange som hadde fortjent å få navnet sitt på en plakett, faktisk så mange at vi måtte hatt en egen innsamling for å få en stor nok plate. Motivasjonen for folk som gir må vel nesten være at klubben redder plassen. Det er mange som har tyna lommeboka fram til nå, så mitt største håp personlig er at flere sponsorer går inn. At SS legger ut og håper å samle inn penger parallelt med tiern tror jeg ikke funker. Medlemmene må rett og slett bestemme om dette er noe vi skal bruke penger på. Og det er i rettferdighetens navn ikke bare årets medlemmer sine penger heller, de er spart opp i SS gjennom mange år med sunn drift av en totalt ubetalt dugnadsgjeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Jeg kan dessverre ikke komme, men jeg ville nå stemt ja uansett beløpet man ønsker å bidra med, det er en investering som forhåpentligvis gir oss en fremtid som tippeliga klubb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Greia er at det må handles raskt. Vi har derfor ikke tid til å kjøre en innsamling av noe slag Jeg kommer ikke til å velte dette. Men jeg følte at gsk bevisst unnlot å nevne at vi dette tilfellet bryter vedtektene. Det har dessverre vært en tendens i SS-styret de siste 4-5 årene å unngå og komme med fullstendig informasjon når vi skal stemme over store saker. Jeg stemte nei da SS spyttet inn 100.000 kroner i Onkel Blaa første gangen. Jeg stemte nei da SS spyttet inn ytterligere 100.00 kroner i Onkel Blaa ifm emisjonen. Jeg stemte nei da SS spyttet inn 125.000 kroner som sponsor for damelaget. Jeg stemte nei da SS spyttet inn 200.000 kroner i andel i Anders Trondsen. Jeg kommer til å stemme ja til at SS skal spytte inn opptil 100.000 kroner i andel i en spiller denne gangen. Her skylder du å holde de to innleggene dine sammen, så du ikke beskylder meg for å unndra sannheten uten å vise sannheten selv Slum. Flere av oss diskuterte nettopp problemstillingen "Hvem bestemmer dette?" igår, og dessverre er det ingen enhetlig praksis. Her har vi praksis fra investeringer i Blaa som gikk per styre (på telefonkonferanse) til årsmøte som vedtar. Mao er alt snakk om vedtektsbrudd noe jeg vil oppfordre til å unngå. Så får vi komme tilbake til årsmøte 2015, og der kanskje legge inn nye vedtekter som dikterer hvordan slike ting skal gjøres. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Jeg synes Hanse har et godt poeng, selv om vi er uenige tilslutt. Det viktigste er ikke å diskutere spiller. Det viktigste er å bestemme om vi ønsker å fortsette slik vi gjorde med Trondsen-avtalen. Størrelsen på sum og hvilken spiller dette skal knyttes til kan taes i etterkant av diskusjonen om prinsippet. På medlemsmøte på mandag vil det helt sikkert blir foreslått konkrete spillere og konkrete summer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 556 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Jeg gir ihvertfall beng i om jeg får navnet mitt på plakett eller statue. Samme tema var oppe i forkant av tieraksjonen. Det viktigste bør være (slik jeg ser det) at du vet med deg selv at du har bidratt med det du kunne. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 For at SS i det hele tatt skal ha et lag å heie på i fremtiden, så kan det jo være smart å bidra til å opprettholde et konkurransedyktig sportslig nivå. Når det er sagt, så MÅ det bli slutt på dobbeltkommunikasjonen fra klubben, der enkelte aktører hevder at man har økonomisk rom til å signere spillere, mens andre igjen nærmest avskriver enhver bruk av penger på annet enn sportstape og bananer. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Hvilket beløp hadde SS i tankene? Endret 26. Februar 2014 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) La oss være enige om følgende punkter: 1) Dette er ikke en investering, dette er å bruke penger på noe uten å ha stor tro på få å dem igjen. 2) Vi har råd til å redusere egenkapitalen vår med 200k. 3) Bare ved å lese de første 19 postene i denne tråden, skjønner man hvor beslutningen bærer. Sannsynligvis med minst like stor majoritet som ved tilsvarende sak for 13 måneder siden. 4) Vi kan forsøke å innbille oss noe annet, men hvis vi skal heie på et lag som i lengre perioder er utenfor det gode selskap, så blir det langt mindre moro også på tribunen. Et minimum av sportslig suksess er $$ sin aller viktigste bærebjelke. Jeg har heller ingen planer om å stille meg i veien for dette, MEN jeg begynner å bli jævla lei av det jeg oppfatter som en evig kamp mellom mannen med ljåen (sparekniven) og gutten med (det han tror er) gullbuksene i klubben. Nå må man for faen klare å få inn en ledelse som kan legge troverdige budsjetter framover. Slik klubben holder på nå, fortjener vi ikke noen bedre stadion enn det gamle, NFF-underkjente rælet ved Nadderudhallen. Vi må huske at det ligger ingen heder eller ære i Sisyfos sin steinrulling opp bakken. Det var en livstidsdom. Endret 26. Februar 2014 av geirti 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Hepp, Har ikke tenkt å legge meg så mye bort i dette, det er en god sak som kommer til å bli godkjent med et øredøvende flertall. Likevel, jeg synes vi kan være litt kritisk til hvilken spiller pengene skal brukes til - lag gjerne noen kriterier for hvilke spillertyper SSSSSK kan være med på å finansiere. Ikke minst fordi dette garantert kommer til å bli en sak i fremtiden også, og da blir det enklere å fatte en beslutning ved neste korsvei. @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Hepp, Har ikke tenkt å legge meg så mye bort i dette, det er en god sak som kommer til å bli godkjent med et øredøvende flertall. Likevel, jeg synes vi kan være litt kritisk til hvilken spiller pengene skal brukes til - lag gjerne noen kriterier for hvilke spillertyper SSSSSK kan være med på å finansiere. Ikke minst fordi dette garantert kommer til å bli en sak i fremtiden også, og da blir det enklere å fatte en beslutning ved neste korsvei. @ringo Selv om alle i $$ hadde hatt like mye peiling på fotballspillere som deg hadde jeg syntes dette var en veldig dårlig idé. Vi kan skaffe penga, vi kan kauke ivei fra ståplass, vi kan synse som gale på forumet og andre steder, men vi bør virkelig ikke bruke pengene våre til å blande oss inn i hvilke spillere klubben skal skaffe. Enten har vi tillit til de som får spillere til klubben, eller så gir vi dem ingen penger i det hele tatt. Fotballgale investorer som tror de har doktorgrad i fotball er aldri bra for en klubb. Endret 26. Februar 2014 av geirti 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Det er en forskjell på å være kritisk til hvilken spiller vi bruker pengene på og hvilken spiller klubben henter. Klubben må selvsagt bestemme 100% selv hvem de vil hente, men selv om vi spytter inn penger og de brukes på å hente f.eks Stephens så er det ikke gitt at eierandelen vi får i bytte nødvendigvis vil være i Stephens? Kontraktslengde er en vesentlig del av vurderingen og kanskje er det bedre for oss å få eierandel i f.eks Thorsby, Lange (husker ikke hvor mange år han signerte for) eller Haugstad dersom noen av disse signerer lengre kontrakter? Kanskje kan man også forhandle seg frem til en høyere prosentsats og lenger avtale ved kontraktsforlengelse? Endret 26. Februar 2014 av Hanse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Stabæk Support inviterer til ekstraordinært medlemsmøte. Stabæk Fotball skal iår holde plassen i Eliteserien, og det med det minste budsjettet i serien. Stabæk Support har tidligere bidratt til klubben gjennom å investere direkte i spillere. Dette vurderer vi å gjøre igjen, etter forespørsel fra klubben. Bob Bradley har store ambisjoner for klubben, men mangler ressursene til å gjennomføre dette. Resultatene ser vi allerede fra treningskampene mot LSK og Vif. Fra styret i Stabæk Support ønsker vi å igjen gå inn å investere i en spiller av høy kvalitet. Dette kan gjøres på samme måte som tidligere, hvor vi setter som betingelse at vi skal få vår investering tilbake, samt 10% av salgssummen hvis spilleren blir solgt til ny klubb. Dette haster! Vi har ikke mange dagene på oss før 2014-troppen til Stb skal være ferdig, samtidig vet vi at klubben mangler det lille siste som kan gjøre sesongen til jubel for vår del, og ikke til misnøye. Gjennom dette vil Stabæk Supprt bidra til å sikre klubben i 2014, og vi får også en spiller vi kan kalle supporternes investering. Allerede har vennegjengen nederst på feltet til Stabæk Support bidratt, og Sparebank1 kastet seg på. Skal Stabæk Support også legge noen daler på bordet? Interessert i å høre mer? Styret inviterer til medlemsmøte hvor planer legges frem, motforestillinger og bejubling kan komme. Til slutt så åpner vi for vedtak på spillerkjøp. Mandag 3. mars kl. 18 på Onkel Blaa på Bekkestua. Vel møtt. Syns det er på sin plass at styret går ut med beløpet som er tiltenkt SSSSK før det ekstraordinære medlemsmøte. Endret 26. Februar 2014 av Hanse 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Nei jeg sier ikke at vi skal diktere hvem klubben skal signere, men jeg synes det er fornuftig å ha et bevisst forhold til om pengene går til utdanningskompensasjon for en 19 år gammel ulandslagsspiller eller til å lønne en 31 år gammel veteran. Kvalitetsvurderingen er uansett subjektiv så det er best overlatt til de som har det som yrke. Men vi bør ha noen tanker om alder, lengde på kontrakt, lønn eller innkjøp osv. Endret 26. Februar 2014 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Hvis jeg tar av meg styrehatten og skal komme med min personlige mening så er jeg 100% enig med Anders C. Det MÅ bli slutt på dobbeltkommunikasjonen. Er det tomt så er det tomt. Det hjelper ikke at de sier til noen at her er det full kontroll og spillere på vei inn for så å snu seg til neste mann, rette ut armen og forvente at kaffekoppen fra Narvesen fylles med magiske tiere, madrasspenger og oppsparte midler fra en som for kort tid siden fikk beskjed om at det er full kontroll. Jeg er skeptisk til å kaste enda mer penger inn i det svarte hullet, samtidig så forstår jeg situasjonen klubben er i og muligheten vi har til å hjelpe. Men om dette blir en realitet nå så er det forhåpentligvis siste gangen. VI kan ikke legge vår egen supporterklubbs økonomi i grus fordi klubben ikke klarer å håndtere sin egen. Selvfølgelig er det ett viktig fokus at man skal gjøre alt som står i alles makt for å overleve i TL2014, men hvis det bare er å utsette problemet ett år så stemmer jeg nei. Jeg stiller meg også utenforstående til evnen klubben har til å forlenge kontrakter når man hovedsakelig tegner to års kontraker. I ren praksis betyr det at om en ung spiller tar steget så forsvinner han gratis og putter overgangssummen i egen lomme uten at klubben sitter igjen med mer enn utdanningskompensasjonen. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Jeg var i mot dette forrige gang og jeg er i mot dette nå. De siste årene har det flere ganger skjedd at vi har vært nødt til å avlyse turer pga. for få påmeldte. Hvordan blir det nå med enda dårligere økonomi? Flere avlysninger, 1000,- kroner t/r Bergen, 500,- t/r Skien? Vi skal vel først og fremst støtte klubben på kamper, fra tribunen? Når det er sagt er jeg ikke i mot å støtte klubben økonomisk, selv om tiggingen nærmer seg det vi kan klare. Jeg kan godt spytte inn noen tusenlapper fra egen lomme, men å tappe supporterklubben for penger er jeg sterkt i mot. Dette er uansett penger rett i det sorte hullet, å kalle det en investering blir bare å lure seg selv. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2014 (endret) Fin sak i Budstikka. Men jeg stusser på følgende: Stabæk Support på FaceBook skriver følgende: "Stabæks hovedsponsor Sparebank 1 applauderer tiltaket og matcher vennegjengens bidrag, slik at trener Bob nå har 152 000,- ut av det blaa." Mens Sparebank1 sier følgende til Budstikka: "Da Budstikka var i kontakt med banken onsdag ettermiddag hadde de ikke tatt stilling til saken. - Vi har sett at dette har blitt meldt i sosiale medier, men vi må først få en formell henvendelse om dette. Hvis det kommer, vil vi selvsagt vurdere det, sier Christian Brosstad i Sparebank 1." Har noen solgt skinnet for tidlig? Endret 26. Februar 2014 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 De siste årene har det flere ganger skjedd at vi har vært nødt til å avlyse turer pga. for få påmeldte. Hvordan blir det nå med enda dårligere økonomi? Flere avlysninger, 1000,- kroner t/r Bergen, 500,- t/r Skien? Vi skal vel først og fremst støtte klubben på kamper, fra tribunen? Dette er viktige punkter. Skulle SS spytte inn 100k i SSSSK vil supporterklubben de siste årene ha brukt hele 625.000 kroner på ikke-supporterrelaterte aktiviteter. 200k på Trondsen, 2x100k på Onkel Blaa og 125k på damelaget. Dette er en betyelig sum og altfor mye i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå