Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Det her blir spennende. Jeg tror det passer oss godt å møte MIF nå. Jeg ser at vi bitcher litt over at vi ikke får møte bedre motstand, men nå har vi prøvd oss mot TL motstand i de to foregående kampene og vist at vi ikke helt takler nivået ennå. I allefall ikke over 90 minutter, og da ta steget litt ned mot et godt 1 divisjons lag for å løse noen koder i eget spill og så ta to steg frem igjen synes fornuftig.

Jeg håper å se et Stabæklag som tar kontroll, er trygge defensivt og skapende offensivt. Et lag som viser at de er minst et hakk bedre enn dagens motstander. Det er dit vi må om vi skal ha en snøballs sjanse i helvete for å overleve i TL. Så langt har vi ikke i vært i nærheten en gang.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper å se et Stabæklag som tar kontroll, er trygge defensivt og skapende offensivt. Et lag som viser at de er minst et hakk bedre enn dagens motstander. Det er dit vi må om vi skal ha en snøballs sjanse i helvete for å overleve i TL. Så langt har vi ikke i vært i nærheten en gang.

@ringo

Vil du ikke si vi var "i nærheten engang" da Stephens briljerte og vi vant med 5-6 mål mot Hønefoss?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ringo

Vil du ikke si vi var "i nærheten engang" da Stephens briljerte og vi vant med 5-6 mål mot Hønefoss?

Jepp, HBK var ikke i nærheten av TL standard i den kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor sjanse for Franck Boli. Får ballen fra Trondsen som skyter, men i feil retning og rett i fanget til Boli som skytter midt på keeper relativt upresset fra 11 meter. Vi har ikke vært overbevisende enda og det er mye slurv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler tyngde på cornere imot og det lukter ikke mål av Boli når han får muligheten. Pasninger sitter bra og Adu lukter det god tippeligastandard av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2014
  • Opprett ny...