Posse 21 256 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Kampen mot Mjøndalen er bekreftet å begynne kl 15. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Tipper på Mande Haugstad Næss ville timmi Stephens enok Trondsen Boli buyers luc Bør slå Mjøndalen med dette laget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Er tilfeldigvis ingen som har en sumo konto som jeg kan låne? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Er tilfeldigvis ingen som har en sumo konto som jeg kan låne? Du må ha Sumo Gull desverre :-( jeg får heller ikke inn med min Sumo Pluss. Er det noen som vet om en stream? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) jeg har, men dere kan vel prøve dette: https://get.sumo.tv2.no/kampanjer/studenttilbud EDIT: har vi bannet tv2 linker? EDIT2: På det tredje skal det skje Endret 1. Mars 2014 av frilin 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Hepp, Det her blir spennende. Jeg tror det passer oss godt å møte MIF nå. Jeg ser at vi bitcher litt over at vi ikke får møte bedre motstand, men nå har vi prøvd oss mot TL motstand i de to foregående kampene og vist at vi ikke helt takler nivået ennå. I allefall ikke over 90 minutter, og da ta steget litt ned mot et godt 1 divisjons lag for å løse noen koder i eget spill og så ta to steg frem igjen synes fornuftig. Jeg håper å se et Stabæklag som tar kontroll, er trygge defensivt og skapende offensivt. Et lag som viser at de er minst et hakk bedre enn dagens motstander. Det er dit vi må om vi skal ha en snøballs sjanse i helvete for å overleve i TL. Så langt har vi ikke i vært i nærheten en gang. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MathiasGjerdingen 8 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Vet noen laget som starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Mande Sayouba - Eirik Haugstad, Nicolai Næss, Ville Jalasto, Timmi Johansen- Michael Stephens, Enouck Adu, Anders Trondsen - Craig Henderson, Franck Boli, Luc Kassi. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 I følge tv2 sumo sin kampfakta, er dette 11eren fra start: Sayouba Haugstad-Jalasto-Næss-Johansen Stehpens-Adu-Trondsen Henderson-Boli-Kassi 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Jeg håper å se et Stabæklag som tar kontroll, er trygge defensivt og skapende offensivt. Et lag som viser at de er minst et hakk bedre enn dagens motstander. Det er dit vi må om vi skal ha en snøballs sjanse i helvete for å overleve i TL. Så langt har vi ikke i vært i nærheten en gang. @ringo Vil du ikke si vi var "i nærheten engang" da Stephens briljerte og vi vant med 5-6 mål mot Hønefoss? Endret 1. Mars 2014 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Ehhh. Droppa de stream på sumo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 1-0 til Mjøndalen, svakt forsvar av STB på corner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Mjøndalen scorer på corner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Ehhh. Droppa de stream på sumo? http://sumo.tv2.no/sport/live-sport/fotball/treningskamper/mjoendalen-stabaek-796091.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Jeg håper å se et Stabæklag som tar kontroll, er trygge defensivt og skapende offensivt. Et lag som viser at de er minst et hakk bedre enn dagens motstander. Det er dit vi må om vi skal ha en snøballs sjanse i helvete for å overleve i TL. Så langt har vi ikke i vært i nærheten en gang. @ringo Vil du ikke si vi var "i nærheten engang" da Stephens briljerte og vi vant med 5-6 mål mot Hønefoss? Jepp, HBK var ikke i nærheten av TL standard i den kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Er det noen steder man kan se hvem som har hvilke drakter av de nye på laget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Stor sjanse for Franck Boli. Får ballen fra Trondsen som skyter, men i feil retning og rett i fanget til Boli som skytter midt på keeper relativt upresset fra 11 meter. Vi har ikke vært overbevisende enda og det er mye slurv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Er det noen steder man kan se hvem som har hvilke drakter av de nye på laget 30 Stephens 23 Henderson 7 Adu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 2-0. Joakim Olsen Solberg på corner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 TAFATT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Hepp, Det er så forbanna SLØVT! @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 greit at dette er en treningskamp, men det er overhodet ikke betryggende det jeg har sett i første omgang, får dog håpe 2 omg. blir bedre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Mangler tyngde på cornere imot og det lukter ikke mål av Boli når han får muligheten. Pasninger sitter bra og Adu lukter det god tippeligastandard av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Fint frispark av timmi!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Perle timmi! og så jævlig fortjent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Hvem er nr 13 som kom inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Det er kanskje det svakeste jeg har sett av en høyreback noen sinne 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Ikke mye oppløftende å se idag. Skuffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Nei, dette var ikke så bra.. mye slurv og henger ikke med på hva Mjøndalen spillerne driver med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Vi styrer jo kampen, men mister og roter bort ballen ustanselig. Ingen som har utmerket seg positivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå