arni 9 436 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Egentlig sjokkerende svakt med nesten komplett lag og så nær seriestart. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Jeg håper de nå begynner å spille inn en førsteelver i de neste kampene. Det blir tungt hvis vi går ut av La Manga med dårlig selvtillit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Herlig corner av Trondsen! Ville header den inn, 3-3 Endret 1. Mars 2014 av MattaS 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 3-3 da, redder seg litt inn på slutten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Bra siste fem skal sies. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Hvem er nr 13 som kom inn Det er Harouna Endret 1. Mars 2014 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 971 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Hepp, Så mye å gjøre og så liten tid... Kun et skikkelig lyspunkt slik jeg ser det og det var spillet i forkant av 2-3 målet. Men det kan nesten virke som om det var et brudd på Bobs spillemønster dog! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Hvis nr 9 er han nye spissen som er på prøvespill skal det nok mer til en bare å bli kvitt jetlag før han er et røverkjøp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag... Lover vel ikke veldig bra for Skeid å bli grisebanket av et juniorlag, eller var juniorene våre veldig gode? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Nå skal jeg innrømme at jeg bare fikk sett deler av 2. omgang. Men i det jeg så var det mye bra. Vi styrer kampen. Vi spiller mye flott kortpasningssp ill og varier med å slå langt. Det preges selvsagt av at det er treningskamp. 3-1 kommer etter at vi har byttet flere spillere og det er litt småforvirring blant spillerne. Det er ikke så veldig mye som mangler på at dette kan bli riktig bra. Kanskje bare 30 dager... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Nå har jeg ikke sett kampen, men jeg håper virkelig ikke at folk har glemt at vi har overkjørt VIF og LSK i enkeltomganger. Vi kommer til å variere mellom det geniale og det katastrofale i år, så jeg ville ikke tatt en elendig kamp på La Manga så voldsomt tungt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag... Lover vel ikke veldig bra for Skeid å bli grisebanket av et juniorlag, eller var juniorene våre veldig gode? Det var Skeids jr-lag mot Stabæks jr-lag, men Stabæk var likevel veldig gode... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Dette var stusselig, vi står å ser på at Mjøndalen fikk trille ball i store deler av kampen. 3-3 føltes som en seier i dag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 Dette var stusselig, vi står å ser på at Mjøndalen fikk trille ball i store deler av kampen. 3-3 føltes som en seier i dag Hva 3-3? Jeg må ha sovna på 3-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Stabæk - HamKam sendes direkte på Tv2 Sportskanalen onsdag kl 17.00. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 436 Del Skrevet 2. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2014 (endret) Ser jeg feil eller er det virkelig slik at klubbens offisielle hjemmeside enda ikke har noe info om kampen igår?! Så dårlig har vel aldri dekningen vært før...... Kunne vært OK og sett scoringene Endret 2. Mars 2014 av arni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Vi kan snakke om å kontrollere på midten, gode perioder osv, men vi slipper inn tre mål. Mål på dødball er sånt vi ikke har råd til å slippe inn i eliteserien. Også er det rimelig klart at "we need a spiss!". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 971 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Hepp, Mjøndalen var bedre enn oss, det holder ikke om vi skal ta mål av oss å berge plassen. Så enkelt er det. Litt flaut at vi maser om bedre motstand, når vi åpenbart ikke er modene for det ennå. Det er fortsatt tid til å heve nivået, men det begynner å bli bråttom. @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2014 (endret) Er det noen som maser om bedre motstand? Jeg vil gjerne ha så lite motstand som mulig, gjerne hele sesongen. Follo til Eliteserien! Edit: har sett sammendraget på stabak.no, og det må være den verste fotballkommenteringa TV2 noensinne har levert. Like trist som vår jobb på defensiv dødball. Endret 2. Mars 2014 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Hepp, Mjøndalen var bedre enn oss, det holder ikke om vi skal ta mål av oss å berge plassen. Så enkelt er det. Litt flaut at vi maser om bedre motstand, når vi åpenbart ikke er modene for det ennå. Det er fortsatt tid til å heve nivået, men det begynner å bli bråttom. @ringo Høydepunkter: http://www.stabak.no/news/article/9322dr5007i81rq7qvr8t0uad/title/hoydepunkter-fra-la-manga-kampen-mot-mjondalen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Er det noen som maser om bedre motstand Mas er det nok ikke, men tipper han sikter til at Stabæk var lite fornøyd med å bli satt opp mot Adecco-lag på La Manga i år. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Breitner 30 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag... Lover vel ikke veldig bra for Skeid å bli grisebanket av et juniorlag, eller var juniorene våre veldig gode? Det var Skeids jr-lag mot Stabæks jr-lag, men Stabæk var likevel veldig gode... Skeid jr. (G19) var et G97 lag, slik jeg har fått det fortalt. De var noe yngre enn Stabæk laget, generelt sett. Tror at Skeid har rykket de eldste jr. spillerne opp på A-laget. Derfor skal man ikke legge så mye i resultatet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Breitner 30 Del Skrevet 2. Mars 2014 Del Skrevet 2. Mars 2014 Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag... Lover vel ikke veldig bra for Skeid å bli grisebanket av et juniorlag, eller var juniorene våre veldig gode? Det var Skeids jr-lag mot Stabæks jr-lag, men Stabæk var likevel veldig gode... Skeid var noe yngre. Det var nok mest et G97 lag. Derfor ikke for mye vekt på resultatet. For øvrig var Skeid laget overraskende uorganisert. Slik pleier det ikke å være med Skeid lagene. Men: Forskjellen fra Stabæk jr. til Stabæk A-lag er ikke spesiell stor. Når man ser forsvarsjobben ved flere av målene i Mjøndalen kampen på La Manga, da begynner man å lure.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 4. Mars 2014 Del Skrevet 4. Mars 2014 Jon Inge Høiland: – Jeg har aldri trent så mye som dette før. http://www.budstikka.no/sport/hoiland-jeg-har-aldri-trent-sa-mye-som-dette-for-1.8317498 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 4. Mars 2014 Del Skrevet 4. Mars 2014 Når er kampen i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 4. Mars 2014 Del Skrevet 4. Mars 2014 Når er kampen i morgen? 1700 ifølge hjemmesiden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 4. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 4. Mars 2014 (endret) Så den skulle gå på en av tv2premium kanalene, fikk noen med seg hvilken? Edit: tv2sportskanalen, Nice! Endret 4. Mars 2014 av El Stabæk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 4. Mars 2014 Del Skrevet 4. Mars 2014 Noen som kan bekrefte tid kampen er i morgen? Og on det er noen som viser den ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Mars 2014 Del Skrevet 4. Mars 2014 Noen som kan bekrefte tid kampen er i morgen? Og on det er noen som viser den ?? TV2 Sportskanalen 17.00 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå