Gå til innhold

La Manga 2014

kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg håper de nå begynner å spille inn en førsteelver i de neste kampene. Det blir tungt hvis vi går ut av La Manga med dårlig selvtillit

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Så mye å gjøre og så liten tid...

Kun et skikkelig lyspunkt slik jeg ser det og det var spillet i forkant av 2-3 målet. Men det kan nesten virke som om det var et brudd på Bobs spillemønster dog!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis nr 9 er han nye spissen som er på prøvespill skal det nok mer til en bare å bli kvitt jetlag før han er et røverkjøp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag...

Lover vel ikke veldig bra for Skeid å bli grisebanket av et juniorlag, eller var juniorene våre veldig gode?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jeg innrømme at jeg bare fikk sett deler av 2. omgang.

Men i det jeg så var det mye bra. Vi styrer kampen. Vi spiller mye flott kortpasningssp

ill og varier med å slå langt.

Det preges selvsagt av at det er treningskamp. 3-1 kommer etter at vi har byttet flere spillere og det er litt småforvirring blant spillerne.

Det er ikke så veldig mye som mangler på at dette kan bli riktig bra. Kanskje bare 30 dager...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett kampen, men jeg håper virkelig ikke at folk har glemt at vi har overkjørt VIF og LSK i enkeltomganger. Vi kommer til å variere mellom det geniale og det katastrofale i år, så jeg ville ikke tatt en elendig kamp på La Manga så voldsomt tungt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nettopp juniorlaget slå Skeid 9-2 eller noe, og tror de ville slått dagens A-lag...

Lover vel ikke veldig bra for Skeid å bli grisebanket av et juniorlag, eller var juniorene våre veldig gode?

Det var Skeids jr-lag mot Stabæks jr-lag, men Stabæk var likevel veldig gode...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg feil eller er det virkelig slik at klubbens offisielle hjemmeside enda ikke har noe info om kampen igår?!

Så dårlig har vel aldri dekningen vært før......

Kunne vært OK og sett scoringene

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan snakke om å kontrollere på midten, gode perioder osv, men vi slipper inn tre mål. Mål på dødball er sånt vi ikke har råd til å slippe inn i eliteserien.

Også er det rimelig klart at "we need a spiss!".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Mjøndalen var bedre enn oss, det holder ikke om vi skal ta mål av oss å berge plassen. Så enkelt er det. Litt flaut at vi maser om bedre motstand, når vi åpenbart ikke er modene for det ennå.

Det er fortsatt tid til å heve nivået, men det begynner å bli bråttom.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som maser om bedre motstand?

Jeg vil gjerne ha så lite motstand som mulig, gjerne hele sesongen. Follo til Eliteserien!

Edit: har sett sammendraget på stabak.no, og det må være den verste fotballkommenteringa TV2 noensinne har levert. Like trist som vår jobb på defensiv dødball.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Mjøndalen var bedre enn oss, det holder ikke om vi skal ta mål av oss å berge plassen. Så enkelt er det. Litt flaut at vi maser om bedre motstand, når vi åpenbart ikke er modene for det ennå.

Det er fortsatt tid til å heve nivået, men det begynner å bli bråttom.

@ringo

Høydepunkter:

http://www.stabak.no/news/article/9322dr5007i81rq7qvr8t0uad/title/hoydepunkter-fra-la-manga-kampen-mot-mjondalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som maser om bedre motstand

Mas er det nok ikke, men tipper han sikter til at Stabæk var lite fornøyd med å bli satt opp mot Adecco-lag på La Manga i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeid jr. (G19) var et G97 lag, slik jeg har fått det fortalt. De var noe yngre enn Stabæk laget, generelt sett. Tror at Skeid har rykket de eldste jr. spillerne opp på A-laget.

Derfor skal man ikke legge så mye i resultatet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeid var noe yngre. Det var nok mest et G97 lag. Derfor ikke for mye vekt på resultatet. For øvrig var Skeid laget overraskende uorganisert. Slik pleier det ikke å være med Skeid lagene.

Men: Forskjellen fra Stabæk jr. til Stabæk A-lag er ikke spesiell stor. Når man ser forsvarsjobben ved flere av målene i Mjøndalen kampen på La Manga, da begynner man å lure....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga 2014
  • Opprett ny...