Anette 238 Del Skrevet 28. Februar 2014 Del Skrevet 28. Februar 2014 Hei alle sammen!! Stabæk support er så heldige at vi fra ha vår eget vaktkorps på nadderud og noen bortekamper. For at vi skal få fortsette med dette trenger vi DEG. Som vakt på kamp må man møte 1 time før kampstart. Er du over 18 år og har lyst til å hjelpe til? Vaktkorpset trenger DEG:) Anette Sikkerhetssjef 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 3. Mars 2014 Del Skrevet 3. Mars 2014 Mulig OT, men slenger den inn uansett: Er det noen krav for å være med som vakt? Hvis dere trenger å få godkjent ordensvakter, så skal vi ha ordensvakt-kurs i regi av SOS Security på Musikkflekken snart - si fra om dere ønsker å melde på noen! Får det til 1400,- per pers gjennom et bedriftsmedlemskap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 3. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 3. Mars 2014 (endret) Etter stor overtalelse fra Anette, Så har jeg sagt ja til dette.. so yeah. Count me in. Gule jakker er jo sexy uansett Endret 3. Mars 2014 av Stairs 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 3. Mars 2014 Del Skrevet 3. Mars 2014 Etter stor overtalelse fra Anette, Så har jeg sagt ja til dette.. so yeah. Count me in. Gule jakker er jo sexy uansett De blir rosa, men takk for at du stiller 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Jeg trenger fortsatt flere vakter... Kan jo friste med at man får 1 gratis bortetur pr 2 kamp man står vakt ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Kan ta en vakt eller to etter sommer Bare å sende en pm med litt info Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Kan du si litt mer om hva det innebærer å stå vakt på hjemmekampene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Oppmøte en time før samt hjelpe til med innslipp. Ca når kampen blåses i gang kan du gå på tribunen og synge som vanlig, men må hjelpe til hvis det oppstår situasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Ved eventuell behov kan jeg også stille, er det helt krise kan jeg også ta med en kompis eller to Vet ikke om det er mange kampene jeg kan stille på da, men 1 borte tur frister det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Jeg stiller Anette så sant det ikke er på en jobbdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Kan dere sende meg en PM med navn og tlf? Takk:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 10. Mars 2014 Del Skrevet 10. Mars 2014 Dere har jakker? Ellers kan jeg sikkert fikse gratis gule HH jakker.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Mars 2014 Del Skrevet 11. Mars 2014 Jeg har stått vakt i en del sesonger, og det er en veldig allright måte å stille opp for klubb og supporterklubb på. Klubben sparer ikke ubetydelige summer i løpet av sesongen, og Stabæk Supports medlemmer slipper å møte et innslipp ala Gardermoen i porten på Nadderud. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå