ÅsmundJ 455 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 En liten oppsummering fra min side av første omgang ! Får det første er det bare å applaudere effektiviteten til Stabæk. 3 sjanser til pause og 3-0. Deilig å se at Boli putter igjen. En del støttepasninger, og de fleste pasningene går gjennom Thorsby og Adu. Vi har klart mest ball, men skaper lite sjanser. Eirik Haugstad for min del skuffer litt, virker ikke helt trygg bakover, og ellers bare støttepasninger. Samme med Granli som virker ut som kun har et bein. Også ett par skumle feilpasninger fra Granli som kunne skapt problemer mot et bedre lag. Ellers god kontroll og vi er aggressive og spiller Ham-Kam dårlige. Det var en grei førsteomgang. Adu skaper trygghet og gjør at laget virker mer sammenspilt, sammen med Thorsby. Ellers har Sortevik kommet inn for Henderson etter 8 minutter, for å ikke risikere noe for Henderson. God offensivt og ikke gjort noe feil defensivt heller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 Thorsby imponerer stort. Gi gutten laaang kontrakt! Han har kontrakt ut 2015. Hvis han gjør det like bra kommende sesong er det bare å tilby ny kontrakt fortest mulig. Da kan vi også få kroner for han, selv om jeg er sikker på at han vil bli i klubben mange år til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 Han kommentatoren snakker mye om at Byers ikke får kontrakt og skal hjem imorgon... det er rart han spiller i det hele tatt da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 Han kommentatoren snakker mye om at Byers ikke får kontrakt og skal hjem imorgon... det er rart han spiller i det hele tatt da? Med så mange skader vi har nå synes jeg ikke det er rart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 Han kommentatoren snakker mye om at Byers ikke får kontrakt og skal hjem imorgon... det er rart han spiller i det hele tatt da? Med så mange skader vi har nå synes jeg ikke det er rart Om det er bestemt at han ikke får kontrakt så burde Boli spilt 90! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 Han kommentatoren snakker mye om at Byers ikke får kontrakt og skal hjem imorgon... det er rart han spiller i det hele tatt da?Med så mange skader vi har nå synes jeg ikke det er rart Om det er bestemt at han ikke får kontrakt så burde Boli spilt 90! Kommentatoren var jo heeelt aids da! Han sa at stephens ikke var klar for oss heller.. Tydelig at han kunne mer om hamkam enn stb.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 Ellers var det en grei treningskamp. Pluss for at vi for en gang skyld ikke slipper inn lettvinte mål. Litt mye rot i forsvaret på slutten, men vi slapp baklengs. Må bli bedre, også må vi bli enda mer kreative fremover. Men likte mye av det jeg så i dag. Ironisk at når vi stiller med heeelt B-preget forsvar at vi holder nullen.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Mars 2014 Del Skrevet 5. Mars 2014 http://www.budstikka.no/sport/bradley-et-steg-i-riktig-retning-1.8321181 Enig med Bob at Sortevik gjorde sakene sine bra i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 6. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2014 (endret) Hepp, Vi holder nullen, det bruker alltid trenerene å være fornøyde med. Synes det var klare fremskritt i går. Kamma spillerne virket merkelig passive, men det handler nok også noe om at vi var bedre enn dem i det meste. Det er alltid greit å få noen bekreftelser, men vi er etter min mening fremdeles altfor omstendelige i spillet. Det blir mange støttepasninger i hytt og gevær. Det er pent og se på, men det gir oss veldig små marginer for feil. Jeg synes kanskje det derfor er vel ambisiøst sett i forhold til spillermaterialet vi har, men det er nok slik Bob vil ha det. Vi får se om han blir tvunget til å endre seg når serien kommer igang. I mellomtiden så får vi glede oss over fremgangene laget tross alt viser mot et habilt 1 divisjonslag. @ringo Endret 6. Mars 2014 av @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 560 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 Høydepunktene fra kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 7. Mars 2014 Del Skrevet 7. Mars 2014 Likte veldig godt overblikket og fremspillene til stephens! Han blir nok veldig viktig på midten for oss i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå