geirti 12 274 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 1 time siden skrev nichb: Jeg husker det veldig godt, men jeg tenker et nedrykk nå vil svi enda mer enn i 2012 mtp akademiet. Men jeg vet heller ikke hva som vil skje hvis vi havner i Obos og hvilke ringvirkninger det vil ha for akademiet. Kanskje ingen forsvinner, kanskje noen veldig viktige talenter forsvinner til en ugunstig pris? Men det er bare spekulasjoner hvor vi ville ha vært uten de, kanskje vi ikke hadde hatt et akademie, kanskje et et topp 6 lag? hvem vet... Eneste sikre er at ting kommer til å være usikkert fra år til år til nye stadion står ferdig, jeg håper med hele mitt hjerte at vi ovelever som klubb... Jeg forstår ikke helt de første poengene dine her. 1. Hvorfor vil det svi mer for akademiet nå enn i 2012? 2. Mener du at A-laget hadde vært bedre (typ topp 6) om vi hadde droppet akademiet for lenge siden? Jeg skulle ønsker vi hadde hatt et tilsvarende akademi for/under chixa også, heller enn at jeg ønsker å droppe det vi har bygget opp for gutta. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 15 minutter siden skrev geirti: Jeg forstår ikke helt de første poengene dine her. 1. Hvorfor vil det svi mer for akademiet nå enn i 2012? 2. Mener du at A-laget hadde vært bedre (typ topp 6) om vi hadde droppet akademiet for lenge siden? Jeg skulle ønsker vi hadde hatt et tilsvarende akademi for/under chixa også, heller enn at jeg ønsker å droppe det vi har bygget opp for gutta. 1. Fordi det er mer verdier der nå. Har vi et like eksklusivt og verdifullt akademi hvis vi blir hanglende i OBOS? 2. Det har jeg aldri påstått. For det vil vi aldri få svar på heller. Jeg stillte det som et spm åpent til en motsetning til valget klubben gjorde. Men så trent du er på å lese på forumet så, så du det, men ville bare vrenge og vri litt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 NM G16 Telenor Cup 3. mellomrunde Øst-Norge: Stabæk – Lørenskog 5-1 (3-0) Mål Stabæk: Jan Aleksander Miller x 3, Martin Hellan og Marius Fossum. Stabæk er dermed klar for første ordinære cuprunde. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 Åpne spørsmål kan også være dumme spørsmål. Kunne vi vunnet CL om vi ikke hadde solgt Alan og Veigar før 2009? Kun et åpent spørsmål. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 27 minutter siden skrev odd: Åpne spørsmål kan også være dumme spørsmål. Kunne vi vunnet CL om vi ikke hadde solgt Alan og Veigar før 2009? Kun et åpent spørsmål. Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 25 minutter siden skrev odd: Åpne spørsmål kan også være dumme spørsmål. Kunne vi vunnet CL om vi ikke hadde solgt Alan og Veigar før 2009? Kun et åpent spørsmål. Hypotetiske spørsmål kan være dumme spørsmål, men ikke alltid. Dette er et eksempel på det dumt et. Spørsmålet om Stabæks satsning på ungdommer kan ha hatt en negativ effekt på prestasjonene til a-laget (som tross alt er det klart viktigste, faktisk det eneste i seg selv) er et godt et. For øvrig er jeg klart for ungdomssatsing. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 3. Juni 2019 Del Skrevet 3. Juni 2019 12 timer siden skrev odd: Åpne spørsmål kan også være dumme spørsmål. Kunne vi vunnet CL om vi ikke hadde solgt Alan og Veigar før 2009? Kun et åpent spørsmål. Mitt spørsmål er kanskje dumt for enkelte, men du må sammenligne det med et totalt usakelig spørsmål? søtt... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Aga og Askildsen reiser idag med G18-landslaget til fire-nasjoners turnering i Portugal, der Norge møter Portugal, USA og Japan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Er de hjemme igjen til neste ES kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 27 minutter siden skrev Nr14: Er de hjemme igjen til neste ES kamp? Siste kamp for Norge er mot Japan 13/6 kl 16. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Nasjonal G16, sluttspill A: Tromsø – Stabæk 1-4 (0-3) Mål Stabæk: Kristijan Musovic Coric, Martin Hellan, Jan Aleksander Miller og Dag Eirik Nilsson. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juni 2019 G12 (07) deltar denne helgen i en turnering i Nyköping, der de igår møtte Malmö. Svenskene ledet 2-0 før De smaa Blaa våknet og utliknet til 2-2 ved full tid. Sterkt. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 https://www.vg.no/sport/fotball/i/9vrnOl/de-30-stoerste-norske-talentene-i-eliteserien?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=Eon163 Mange fra Stabæk med her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2019 Aga og Askildsen fra start da Norge U18 slo Portugal 1-0 borte ikveld. ?? 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 11. Juni 2019 Del Skrevet 11. Juni 2019 20 minutter siden skrev Chr.: Aga og Askildsen fra start da Norge U18 slo Portugal 1-0 borte ikveld. ?? Et skår i gleden; Askildsen av med kneskade. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 11. Juni 2019 Del Skrevet 11. Juni 2019 Huff, det trenger vi ikke nå med kyssesyke på de to andre. Alvorlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juni 2019 Nasjonal G16, sluttspill A: Stabæk – Viking 4-2 (1-0) Mål Stabæk: Yassin Osman Mohamud, Elias Hagadokken Lenoci, Martin Hellan og Dag Eirik Nilsson. Stabæk ligger på 2. plass etter tre kamper. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Del Skrevet 16. Juni 2019 Del Skrevet 16. Juni 2019 Nasjonal G14 Extra: Stabæk (NFF Oslo Vest) – Bodø/Glimt (NFF Hålogaland/Nordland) 7-1 Stabæk har full pott etter fire kamper og topper tabellen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 16. Juni 2019 Del Skrevet 16. Juni 2019 G15 i turnering i Ungarn denne helgen: Stabæk vs HJ Helsinki 1-3 Stabæk vs UTE Academy 5-0 Stabæk vs SDM Bratislava 2-0 Stabæk vs Garnik Zabrze 1-1 Stabæk vs Baltik Koszalin 5-2 Blaa mål: Berg Fossum x6, Finnøy x3, Aagesen x2, Schie, Hirsch og Aarsbog 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 16. Juni 2019 Del Skrevet 16. Juni 2019 1 time siden skrev Chr.: G15 i turnering i Ungarn denne helgen: Stabæk vs HJ Helsinki 1-3 Stabæk vs UTE Academy 5-0 Stabæk vs SDM Bratislava 2-0 Stabæk vs Garnik Zabrze 1-1 Stabæk vs Baltik Koszalin 5-2 Blaa mål: Berg Fossum x6, Finnøy x3, Aagesen x2, Schie, Hirsch og Aarsbog HJ Helsinki vant finalen 2-0 mot Dinamo Zagreb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 16. Juni 2019 Del Skrevet 16. Juni 2019 G15-trener Andreas Johansen på spørsmål om han er fornøyde med turneringen: «Ja, egentlig fornøyd. Helsinki som vi tapte mot i første kampen slo Dinamo Zagreb 2-0 i finalen. Et lag vi burde slått, men vi hadde den værste kampen vi kunne hatt, dessverre. Ville slått dem 8/10 ganger. Fantastisk respons fra gruppen hvor vi vinner to kamper på rad dag 2. Fortsetter igjennom turneringen ubeseiret. Med uavgjort mot Helsinki ville vi gått videre fra gruppen, så det irriterer.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 1. Juli 2019 Del Skrevet 1. Juli 2019 https://www.budstikka.no/fotball/flest-fra-stabaek-pa-talentleir/265673!/ sterkt! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 10. Juli 2019 Del Skrevet 10. Juli 2019 Er det ingen fra Stabæk med i G19 EM? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 10. Juli 2019 Del Skrevet 10. Juli 2019 2 timer siden skrev Peter: Er det ingen fra Stabæk med i G19 EM? Nei desverre, Hugo Vetlesen hadde åpenbart vært med, hvis han ikke hadde spilt u20 vm i mai. Peder Vogt vil jeg nok tro ikke var langt unna å bli tatt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 10. Juli 2019 Del Skrevet 10. Juli 2019 .. og Askildsen ble vel skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 22. Juli 2019 Del Skrevet 22. Juli 2019 "Stabæk-unggutt til Portugal! 16-åringen August Stana Frobenius er klar for den portugisiske storklubben Sporting. Forsvareren bytter dermed ut blaatt med Lisboa, hvor han går inn i klubbens akademi." @Chr. eller noen andre som kan si noe mer om spilleren og overgangen? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 22. Juli 2019 Del Skrevet 22. Juli 2019 August har vært på treningsopphold hos Sporting noen ganger over noen år, og har såvidt jeg har forstått, fått en såkalt ‘utviklingskontrakt’ over ett år. En fin mulighet til å vise seg frem over tid. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Juli 2019 Del Skrevet 22. Juli 2019 Er ikke dette litt spesielt? Dra når man er 16 år? Jeg håper ikke dette er en trend som brer om seg i akademiet vårt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 22. Juli 2019 Del Skrevet 22. Juli 2019 4 minutter siden skrev geirti: Er ikke dette litt spesielt? Dra når man er 16 år? Jeg håper ikke dette er en trend som brer om seg i akademiet vårt. Det er jo spesielt i den forstand at det ikke er mange forunt å få en slik mulighet, men det er jo ikke unikt. Mange norske gutter reiser ut til akademier i europeiske klubber rundt den alderen. Jeg er usikker på om han reiser alene eller sammen med en eller to foreldre. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 22. Juli 2019 Del Skrevet 22. Juli 2019 20 minutter siden skrev geirti: Er ikke dette litt spesielt? Dra når man er 16 år? Jeg håper ikke dette er en trend som brer om seg i akademiet vårt. Håper bare at guttene lærer fra tidlig alder viktigheten av å legge igjen noe i klubbkassen! Kjedelig når store talenter går, og klubben sitter igjen med knapper og glansbilder 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå